Nakkefoldsscanning
Godt skrevet
0
|
Har ikke fået dato eller indkaldelse endnu. Kan dog se på sundhed.dk at sygehuset har modtaget noget info fra min læge. Regner med at spørge jordemoderen når jeg skal ringe til dem i næste uge.
![]()
Svar
![]() 31 år og sygeplejerske.
Projekt baby start 2013 via IUI-D nu IVF/ICSI-D
8 IUI-D, 2 ICI-D og 1 IVF/ICSI-D GRAVID! Venter en lille dreng til februar 2020 ??
31 år og sygeplejerske.
8 IUI-D, 2 ICI-D og 1 IVF/ICSI-D GRAVID! Venter en lille dreng til februar 2020 ??
|
04-07-2019 20:26
|
Godt skrevet
1
|
26/7 her ![]()
Svar
![]() 2009 <3 2011 <3 2014 <3 2016 <3 2020 <3
2009 <3 2011 <3 2014 <3 2016 <3 2020 <3
|
Godt skrevet
0
|
Skal afsted i morgen, meget spændt især pga min alder ( 38 ) Jeg har tænkt over, hvorfor får man tid efter 12+0, hvis nu noget er helt galt er det jo for sent til "alm" abort... ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Frk.Nielsen80 skrev : Jeg var inde og finde ud af: hvis de til nf scanning finder noget galt... må de råde til det helt op til 14 uge... Men det får man ikke bare sådan lige af vide😉
![]()
Svar
![]() |
05-07-2019 09:07
|
Godt skrevet
1
|
Jeg er SÅ glad på dine vegne, at det lykkedes. Husker dig fra din bio (samme tid som mig) nogle måneder tilbage. Tillykke. ![]()
Svar
![]() M: 37, K: 36.
Sammenbragte børn fra 2009, 2010, 2012.
Start PB aug 2018. Gravid sept 2018. Baby havde downs. Abort 15.uge i december 2018.
Genstartet PB jan 2019. BIO: april, maj og juni 2019. Udredning september 2019.
M: 37, K: 36.
Start PB aug 2018. Gravid sept 2018. Baby havde downs. Abort 15.uge i december 2018.
|
Godt skrevet
2
|
jeg var den 4/6 hvor jeg aldrig har været så nervøs som da jeg var der, jeg aborterede nemlig d. 24 december så var lidt skeptisk MEN heldigvis så alt fint ud, nu venter jeg bare på at skal til gennemscanning d 9 august og håber på at alt er vel der, ⭐️ ![]()
Svar
![]() |
05-07-2019 10:54
|
Godt skrevet
0
|
Frk.Nielsen80 skrev : Hvis der er noget galt med fosteret vil man typisk blive tilbudt en moderkagebiopsi for at fastslå om der er noget galt. Er der det skal man ansøge om abort og så er der et panel som skal godkende det. Indtil uge 14 mener jeg at det er en "almindelig" abort og efter uge 14 skal du føde barnet. Jeg har selv prøvet det da jeg var 17+6. Fik svar senere samme dag og fik derefter en pille som stoppede hormonet til moderkagen. Jeg fødte 18+1 ![]()
Svar
![]() |
05-07-2019 12:05
|
07-07-2019 19:39
|
Godt skrevet
0
|
Jo tak ![]()
Svar
![]() M: 37, K: 36.
M: 37, K: 36.
|
Godt skrevet
1
|
24/7 hvor jeg er 12+0 ![]()
Svar
![]() 31 år og sygeplejerske.
31 år og sygeplejerske.
|
Anmeld til moderator
Nyeste blogindlæg
Mest læste debat
Nyeste artikler
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
|
Jul på Min-Mave.dkJulen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere |
|
En huskeliste til de kommende forældreHvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere |
Nyeste blogindlæg
Nyeste artikler
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
|
Jul på Min-Mave.dkJulen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere |
|
En huskeliste til de kommende forældreHvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere |