Close
Log Ind Opret Bruger

Gode råd – kom med jeres erfaringer

  • 8 juli 2012, 14:26

    Hej Piger

    Jeg kan huske alle de spørgsmål jeg selv havde da jeg ventede min den første, men jeg fandt hurtig ud af at der faktisk var rigtig mange ubesvaret også. Her tænker jeg på noget man bruger rigtig meget -men jeg fik aldrig råd på området, og måtte erfarer at nogen typer bare er bedre end andet. Så nu vil jeg da lige dele min erfaring med jer andre -der sikkert heller ikke har tænkt på det. Det er ang body til den lille 🙂

    Der er ikke noget (i hvert fald dem jeg kender til) der er værre end at skulle have en body ned over den lille nye smølf hoved -de bliver vild sure og så er det altså bare et bøvl uden lige. Selvfølgelig nemmere når de bliver større… men man kan få nogle bodyer der er "slå om" her åbner man den i siden ligger den på puslebordet -ligger baby ovenpå og knapper i siden -ALTSÅ ikke noget med at fumle den ned over hovedet

    Så hvis i er i tvivl og vil gøre det nemt -så vælg den type. Det er min erfaring -andre har sikkert andre! Men i går var jeg lige forbi HM og der havde de tilbud på dem til 20kr stk. Så langt nede har jeg ikke set dem før.

    Synes vi måske skal bruge tråden til at skrive flere erfaringer ned? som kan hjælpe andre

  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.