Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Mellem stadie med maven

07.februar 2018 kl. 21:01
Luk
Medlem siden 20-11-2017
Sidst online 15-01-2021
07-02-2018 21:01
Luk
Medlem siden 20-11-2017
Sidst online 15-01-2021
Godt skrevet
0

Hej alle sammen

Jeg ville hører om det blot er mig der har det lidt spøjst med dette mellem stadie, man pt er i. Jeg er den sidste uge begyndt at vokse omkring maven, så jeg har måtte hoppe i ventebukserne. Dog føler jeg mig ikke gravid, men blot et par kager for meget tykt, hvilket er virkelig grænseoverskridende for mig. Jeg er normal en hel almindelig slank kvinde, som altid har værd sat en nogenlunde slank mave. Derfor er det mega mærkelig at være tyk, men stadig ikke have den der fine gravide mave endnu. Især når kollegaer på arbejde kommentere det ved at kigge på maven, dog taler de om baby, når de spørger ind:)

Derfor ville jeg hører om andre kender til "problemet", for ved jo godt det kommer. Men pt føler jeg mig bare tyk. Og har endda en veninde der lige så langt som mig, dog med 2 barn, og som har en fin gravid mave. Glæder mig så meget til maven rigtig buler, og man ikke er i tvivl om lillepigen gemmer sig der inde:)

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
07.februar 2018 kl. 22:39
Luk
Medlem siden 13-12-2017
10 startede debatter
52 skrevne indlæg
07-02-2018 22:39
Luk
Medlem siden 13-12-2017
10 startede debatter
52 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Hvor  langt er du henne ? :) 

Jeg er 11+0 og jeg buler også ud som om jeg har spist for mange boller mail  Jeg er 2.gangs gravid men jeg har normalt en sixpac så jeg har det sgu også lidt stramt med det her stadie. Kun mine to nærmeste kolleger ved at jeg er gravid.  Jeg har tænkt mig først at fortælle de andre drt efter nf skanning om 2 uger...men jeg tror det blir svært fra nu af. Godt det er vinter og man kan gemme sig i store trøjer surprise

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
08.februar 2018 kl. 01:01
Luk
Medlem siden 20-11-2017
22 startede debatter
198 skrevne indlæg
Sidst online 15-01-2021
08-02-2018 01:01
Luk
Medlem siden 20-11-2017
22 startede debatter
198 skrevne indlæg
Sidst online 15-01-2021
Godt skrevet
0

Jeg er 17+0, så er jo egentlig langt nok henne til at det buler er helt normalt. Men synes bare jeg pt bare ser ud som om jeg har taget 10 kg på, trods vægten siger +2 kg, og det er ja kage og ikke baby bule..

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
08.februar 2018 kl. 10:53
Luk
Medlem siden 05-07-2017
32 startede debatter
128 skrevne indlæg
08-02-2018 10:53
Luk
Medlem siden 05-07-2017
32 startede debatter
128 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg er 35+3 og jeg harhdet stadig lidt sært med det

Er da glad for det kun har sat sig på maven og jeg er tydelig gravid osv, og ved selvfølgelig hvad der er derinde, men føler mig egentlig stadig bare mest tykmail

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0

Slettet bruger

08.februar 2018 kl. 15:26
Slettet bruger
08-02-2018 15:26
Godt skrevet
0

Jeg er 17+2 og har bulet længe...men er også 5. gangs :)

Jeg buler utrolig hurtigt - sidste fang kunne min datter allerede se det i 4+ og måtte også fortælle det på arbejdet deromkring. Denne gang er det gået lidt bedre, men har også trænet og samlet mine delte mavemuskler. 

Er ikke så god til at få taget mavebilleder denne gang, men her er det sidste fra 15+0

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
09.februar 2018 kl. 07:33
Luk
Medlem siden 20-11-2017
22 startede debatter
198 skrevne indlæg
Sidst online 15-01-2021
09-02-2018 07:33
Luk
Medlem siden 20-11-2017
22 startede debatter
198 skrevne indlæg
Sidst online 15-01-2021
Godt skrevet
0

Sarab25: Hvor har du en fin mave:-)

Jeg ved også det er rent psykologisk at man føler sig det, for folk ved det jo på arbejde osv, og maven skal nok komme..

I går var der rent tilfældigt to kollegaer der snakkede om min mave, og det var faktisk at de var noget overrasket over at jeg ikke bulede mere, og en af dem sagde jeg bulede lige så meget som da hun stod med en positiv test. Så folk omkring mig synes ikke jeg er stor, men igen, glæder mig til at fremmed også kan se det er baby der er der inde og ikke for meget kage;)

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
15.februar 2018 kl. 14:46
Luk
Medlem siden 17-11-2017
146 skrevne indlæg
15-02-2018 14:46
Luk
Medlem siden 17-11-2017
146 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Det er meget individuelt, hvor hurtigt maven buler pga baby... har man en bagudvendt livmoder, tager det længere tid. 

Jeg er 18+1 og det er først de sidste 2 uger, at jeg kan mærke, det er baby og ikke bare ekstra fedt, jeg har taget på. 😊 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

5 nyttige råd: Nytårsaften med baby

Nytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere

ANNONCE

Klatretårne forbedrer motorikken hos børn

Et klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere

ANNONCE

Giv legen frit spil med det perfekte legetårn

Som forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere

Jul på Min-Mave.dk

Julen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere

ANNONCE

En huskeliste til de kommende forældre

Hvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

5 nyttige råd: Nytårsaften med baby

Nytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere

ANNONCE

Klatretårne forbedrer motorikken hos børn

Et klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere

ANNONCE

Giv legen frit spil med det perfekte legetårn

Som forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere

Jul på Min-Mave.dk

Julen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere

ANNONCE

En huskeliste til de kommende forældre

Hvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere