Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Termin juli 2018 (os som ikke er på Facebook)

Slettet bruger

08.november 2017 kl. 08:59
Slettet bruger
08-11-2017 08:59
Godt skrevet
3

Da en del brugere ret hurtigt flytter over i terminsgruppen på Facebook har jeg nu oprettet en tråd til os som bliver her.

Velkommen til.. 

Jeg er selv gravid med termin 16. juli, ifølge terminsberegneren. Det er mit og min mands 3. barn. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
3
08.november 2017 kl. 12:51
Luk
Medlem siden 30-04-2015
3 startede debatter
38 skrevne indlæg
08-11-2017 12:51
Luk
Medlem siden 30-04-2015
3 startede debatter
38 skrevne indlæg
Godt skrevet
1

Hej :-) og tillykke. Jeg er også med her og ikke på facebook. Jeg er gravid med mit og min mands 2 barn med termin 12 juli😊 Håber den hænger ved ved os alle.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
08.november 2017 kl. 14:17
Luk
Medlem siden 08-07-2017
6 skrevne indlæg
08-11-2017 14:17
Luk
Medlem siden 08-07-2017
6 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Stort tillykke til jer :-) 

Jeg er også med her. Med termin omkring den 19. Juli :-) Det er vores første 😍 

Anmeld
Svar
Lilypie Maternity tickers
Godt skrevet
0
Lilypie Maternity tickers

Slettet bruger

08.november 2017 kl. 16:17
Slettet bruger
08-11-2017 16:17
Godt skrevet
1

Hejsa og stort tillykke til jer alle :)

Jeg er også med her - ifølge terminsberegneren har jeg termin d. 19 juli. 

Venter mit 5. barn :))

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
08.november 2017 kl. 18:35
Luk
Medlem siden 29-09-2016
25 startede debatter
575 skrevne indlæg
08-11-2017 18:35
Luk
Medlem siden 29-09-2016
25 startede debatter
575 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Hej.

Jeg er gravid med vores andet barn og har termin 10. Juli. 

Jeg havde ret tidligt symptomer og testede ret tidligt positiv, så jeg skal til TS hos gynækolog d. 21 for at være sikker på, at der kun er 1. Min søn er født på klinik Storkereden og det skal den næste også være, men det må man selvfølgelig ikke, hvis der er 2. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0

Slettet bruger

08.november 2017 kl. 19:01
Slettet bruger
08-11-2017 19:01
Godt skrevet
0

Dejligt at vi alligevel er nogle stykker der bliver herinde.. :-)

Selvom det er tredje gang for mig, så bliver jeg stadig i tvivl om alt muligt. 

Fx det med vitaminer. Pt. spiser jeg fiskeolie, multi-gravid-vitaminpille, jern og d-vitamin. De to sidste fordi jeg for nogle uger siden var til lægen og fik taget prøve som viste at jeg havde lavt af begge. 

Men - skal man også tage ekstra tilskud af kalk? 

Og så er der den første tid hos lægen. Har I bestilt tid til det? I hvilken uge skal man det? :-)

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0

Slettet bruger

08.november 2017 kl. 19:02
Slettet bruger
08-11-2017 19:02
Godt skrevet
0

Til Mirakel16: Det blive spændende med scanningen for at se hvor mange der gemmer sig.. :-)

Kan du føde gratis på Storkereden igennem Region Sjælland eller betaler du selv?

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
08.november 2017 kl. 19:04
Luk
Medlem siden 14-01-2011
80 startede debatter
469 skrevne indlæg
08-11-2017 19:04
Luk
Medlem siden 14-01-2011
80 startede debatter
469 skrevne indlæg
Godt skrevet
1

Hej hej 

Jeg er også med her. Vi venter nr 3 med termin den 6. juli.

Fatter egentlig ikke rigtig endnu at den er der, vi fik hjælp til vores datter på 4 år, lillesøster var en smutter og nu nummer 3 som en overraskelse, da vi egentlig ikke rigtig troede på det 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
08.november 2017 kl. 19:42
Luk
Medlem siden 22-12-2015
14 startede debatter
102 skrevne indlæg
08-11-2017 19:42
Luk
Medlem siden 22-12-2015
14 startede debatter
102 skrevne indlæg
Godt skrevet
1

Jeg er gravid med min nr 2 

har termin ca 3 juli

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
08.november 2017 kl. 20:13
Luk
Medlem siden 29-09-2016
25 startede debatter
575 skrevne indlæg
08-11-2017 20:13
Luk
Medlem siden 29-09-2016
25 startede debatter
575 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
Efterår17 skrev :

Til Mirakel16: Det blive spændende med scanningen for at se hvor mange der gemmer sig.. :-)

Kan du føde gratis på Storkereden igennem Region Sjælland eller betaler du selv?

Jeg føder skam gratis. Jeg bor i Slagelse. 

Jeg kunne aldrig finde på at føde andre steder, så håber så sandelig, at der kun er 1. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0

Slettet bruger

08.november 2017 kl. 20:29
Slettet bruger
08-11-2017 20:29
Godt skrevet
0
Mirakel2016 skrev :
Efterår17 skrev :

Jeg føder skam gratis. Jeg bor i Slagelse. 

Jeg kunne aldrig finde på at føde andre steder, så håber så sandelig, at der kun er 1. 

Jeg er lidt misundelig på den mulighed. Det lyder så rart på Storkereden, så jeg kan godt forstå at du gerne vil føde der igen.. :-)

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

5 nyttige råd: Nytårsaften med baby

Nytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere

ANNONCE

Klatretårne forbedrer motorikken hos børn

Et klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere

ANNONCE

Giv legen frit spil med det perfekte legetårn

Som forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere

Jul på Min-Mave.dk

Julen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere

ANNONCE

En huskeliste til de kommende forældre

Hvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

5 nyttige råd: Nytårsaften med baby

Nytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere

ANNONCE

Klatretårne forbedrer motorikken hos børn

Et klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere

ANNONCE

Giv legen frit spil med det perfekte legetårn

Som forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere

Jul på Min-Mave.dk

Julen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere

ANNONCE

En huskeliste til de kommende forældre

Hvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere