Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Midtjylland terminsgruppe juni på facebook :-)

26.november 2015 kl. 18:01
Luk
Medlem siden 28-12-2014
26-11-2015 18:01
Luk
Medlem siden 28-12-2014
Moderator
Godt skrevet
0

Jeg og en anden har en gruppe på facebook, med os der har termin i juni - i Midtjylland (midtvest/øst er også ok.) :) Vi er pt, ikke særlig mange medlemmer, og vi vil gerne være nogle flere. Gruppen er som en hver anden terminsgruppe, men med formålet, at vi nok kommer til at mødes længere henne, aftaler nogle dage, hvor vi kan mødes til kaffe og kage, eller hvad der ellers er. blushfrown

Hvis der er nogle herinde der gerne vil være med i den, kan i ansøge mig på facebook. Hedder Didde Madsen, mit cover billede er strandstole, og profilbillede er mig :-) Skriv gerne en besked til mig når i ansøger, at det er til gruppen.

Håber der er nogle (mange!) der vil være med, da der er meeeget stille i gruppen indecision

Anmeld
Svar
Projekt baby 1: 11 måneder: Positiv test d. 11/10-15. Vores datter kom til verdenen juni 16 Projekt baby 2: gravid 1. Mdr. = bio. Gravid igen 2 mdr efter.. Lillesøster kommer til oktober 18
Godt skrevet
0
Projekt baby 1: 11 måneder: Positiv test d. 11/10-15. Vores datter kom til verdenen juni 16 Projekt baby 2: gravid 1. Mdr. = bio. Gravid igen 2 mdr efter.. Lillesøster kommer til oktober 18
26.november 2015 kl. 18:12
Luk
Medlem siden 28-12-2014
60 startede debatter
859 skrevne indlæg
26-11-2015 18:12
Luk
Medlem siden 28-12-2014
60 startede debatter
859 skrevne indlæg
Moderator
Godt skrevet
0

PS! Gruppen er forresten hemmelig, så INGEN udover gruppens medlemmer kan finde gruppen, se hvad vi skriver om, eller andet!

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
28.november 2015 kl. 08:51
Luk
Medlem siden 13-11-2015
3 startede debatter
16 skrevne indlæg
28-11-2015 08:51
Luk
Medlem siden 13-11-2015
3 startede debatter
16 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Hvordan finder man jer

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
28.november 2015 kl. 09:56
Luk
Medlem siden 28-12-2014
60 startede debatter
859 skrevne indlæg
28-11-2015 09:56
Luk
Medlem siden 28-12-2014
60 startede debatter
859 skrevne indlæg
Moderator
Godt skrevet
0
ckoch skrev :

Hvordan finder man jer

Som skrevet, finder du mig på Facebook og ansøger mig. Så tilføjer jeg dig til gruppen da den er hemmelig :)

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
03.april 2016 kl. 13:43
Luk
Medlem siden 09-07-2014
5 startede debatter
23 skrevne indlæg
03-04-2016 13:43
Luk
Medlem siden 09-07-2014
5 startede debatter
23 skrevne indlæg
Godt skrevet
1

Er det for sent at blive medlem og er der stadig gang i denne gruppe? :)

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Udvid dine horisonter under barselsorloven

Der er meget at se til på barselsorlov. Derfor er det vigtigt at Mor giver sig selv lov til at slappe af, hvis hun får mulighed. Fx med yoga eller kreativitet. Læs mere

De bedste tidspunkter for samleje i din cyklus

Sådan holder du styr på din ægløsning og bliver i stand til at planlægge hvornår, du skal hive den udkårne farmand med under dynen. Læs mere

Sådan påvirker stress fertiliteten

Det kan være psykisk hårdt når graviditeten udebliver, men kan stress og bekymringer påvirke dine chancer for at blive gravid? Læs mere

Hver fjerde graviditet er en ups’er

En undersøgelse som BT har fået foretaget viser at hver fjerde graviditet er en smutter, For 20 år siden var kun 15 % af graviditeterne ikke-planlagte. Læs mere

9 sjove måder at gætte om det er en dreng eller pige

Så snart de to streger viser sig på graviditetstesten, begynder din tanker nok at kredse om kønnet. Bliver det en dreng eller pige? Prøv disse sjove tests. Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Udvid dine horisonter under barselsorloven

Der er meget at se til på barselsorlov. Derfor er det vigtigt at Mor giver sig selv lov til at slappe af, hvis hun får mulighed. Fx med yoga eller kreativitet. Læs mere

De bedste tidspunkter for samleje i din cyklus

Sådan holder du styr på din ægløsning og bliver i stand til at planlægge hvornår, du skal hive den udkårne farmand med under dynen. Læs mere

Sådan påvirker stress fertiliteten

Det kan være psykisk hårdt når graviditeten udebliver, men kan stress og bekymringer påvirke dine chancer for at blive gravid? Læs mere

Hver fjerde graviditet er en ups’er

En undersøgelse som BT har fået foretaget viser at hver fjerde graviditet er en smutter, For 20 år siden var kun 15 % af graviditeterne ikke-planlagte. Læs mere

9 sjove måder at gætte om det er en dreng eller pige

Så snart de to streger viser sig på graviditetstesten, begynder din tanker nok at kredse om kønnet. Bliver det en dreng eller pige? Prøv disse sjove tests. Læs mere