Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Så kom dagen

23.november 2015 kl. 07:37
Luk
Medlem siden 19-10-2015
23-11-2015 07:37
Luk
Medlem siden 19-10-2015
Godt skrevet
0

Så kom dagen hvor jeg skal til NF og er mere end nervøs for det lille hjerte ikke slår mere??

er så nervøs og ked af hvis jeg endnu en gang skal hjem og fortælle vores datter  og søn den ikke er der mere for de glæder sig så meget og kvalmen og maven har gjort vi ikke har kunne holde det hemmeligt.

coollaugh

puha der er lang tid til kl15

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0

Slettet bruger

23.november 2015 kl. 07:45
Slettet bruger
23-11-2015 07:45
Godt skrevet
0

Krydser fingre 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
23.november 2015 kl. 08:27
Luk
Medlem siden 29-07-2010
3 startede debatter
67 skrevne indlæg
23-11-2015 08:27
Luk
Medlem siden 29-07-2010
3 startede debatter
67 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

smileyHåber alt er i den fineste ordencool

Anmeld
Svar
MinTicker.dk Ticker MinTicker.dk Ticker MinTicker.dk Ticker MinTicker.dk Ticker
Godt skrevet
0
MinTicker.dk Ticker MinTicker.dk Ticker MinTicker.dk Ticker MinTicker.dk Ticker
23.november 2015 kl. 16:22
Luk
Medlem siden 10-06-2015
4 startede debatter
73 skrevne indlæg
Sidst online 16-10-2017
23-11-2015 16:22
Luk
Medlem siden 10-06-2015
4 startede debatter
73 skrevne indlæg
Sidst online 16-10-2017
Godt skrevet
0
ønskebarn juni 2016 skrev :

Så kom dagen hvor jeg skal til NF og er mere end nervøs for det lille hjerte ikke slår mere??

er så nervøs og ked af hvis jeg endnu en gang skal hjem og fortælle vores datter  og søn den ikke er der mere for de glæder sig så meget og kvalmen og maven har gjort vi ikke har kunne holde det hemmeligt.

coollaugh

Hvordan gik det søde du? cool

Anmeld
Svar
S.
Godt skrevet
0
S.
23.november 2015 kl. 16:48
Luk
Medlem siden 19-10-2015
6 startede debatter
75 skrevne indlæg
23-11-2015 16:48
Luk
Medlem siden 19-10-2015
6 startede debatter
75 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
frkfynbo skrev :

coollaugh

Hejsa er lige vendt hjem, jamen hjertet slog fint og bens så super lækker ud men mine tal kunne jeg ikke få at vide da mine blodprøver var en dag for gamle😔

Så mega øv nu skal jeg have taget blodprøver imorgen og håber på svar inden weekenden, men bebos havde det godt og min mand fik og så lov til at mærke liv imorges inden vi tog afsted på job så det var skønt.

man kan sgu blive helt nervøs med alle de tilbud man kan få idag de bekymringer havde jeg slet ikke med de to første hvor man ikke kunne få de tilbuds scanninger.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
23.november 2015 kl. 16:49
Luk
Medlem siden 19-10-2015
6 startede debatter
75 skrevne indlæg
23-11-2015 16:49
Luk
Medlem siden 19-10-2015
6 startede debatter
75 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
frkfynbo skrev :

coollaugh

Hejsa er lige vendt hjem, jamen hjertet slog fint og bens så super lækker ud men mine tal kunne jeg ikke få at vide da mine blodprøver var en dag for gamle😔

Så mega øv nu skal jeg have taget blodprøver imorgen og håber på svar inden weekenden, men bebos havde det godt og min mand fik og så lov til at mærke liv imorges inden vi tog afsted på job så det var skønt.

man kan sgu blive helt nervøs med alle de tilbud man kan få idag de bekymringer havde jeg slet ikke med de to første hvor man ikke kunne få de tilbuds scanninger.

Mente bebs og ikke bens😃

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
23.november 2015 kl. 17:47
Luk
Medlem siden 10-06-2015
4 startede debatter
73 skrevne indlæg
Sidst online 16-10-2017
23-11-2015 17:47
Luk
Medlem siden 10-06-2015
4 startede debatter
73 skrevne indlæg
Sidst online 16-10-2017
Godt skrevet
0
frkfynbo skrev :

coollaugh

Ja, helt enig! Det kan man virkelig!
Dejligt at høre at den lille havde det godt! Træls med blodprøverne, men HEY! Baby er ok surprise

Anmeld
Svar
S.
Godt skrevet
0
S.
23.november 2015 kl. 20:34
Luk
Medlem siden 23-07-2015
36 startede debatter
769 skrevne indlæg
23-11-2015 20:34
Luk
Medlem siden 23-07-2015
36 startede debatter
769 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Tillykke med det.. Blodprøverne skal nok være fine..

Men hvornår fik du taget dine og hvornår har du været til NF.?

Tænker at mine også bliver alt for gamle, fik taget blodprøver 9+0 og skal først scannes når jeg er 13+2.?

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
24.november 2015 kl. 06:41
Luk
Medlem siden 19-10-2015
6 startede debatter
75 skrevne indlæg
24-11-2015 06:41
Luk
Medlem siden 19-10-2015
6 startede debatter
75 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
Hedegård87 skrev :

Tillykke med det.. Blodprøverne skal nok være fine..

Men hvornår fik du taget dine og hvornår har du været til NF.?

Tænker at mine også bliver alt for gamle, fik taget blodprøver 9+0 og skal først scannes når jeg er 13+2.?

Ja så er de helt sikkert for gamle, jeg fik taget 8+0 og fik NF 11+2

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
27.november 2015 kl. 07:25
Luk
Medlem siden 19-10-2015
6 startede debatter
75 skrevne indlæg
27-11-2015 07:25
Luk
Medlem siden 19-10-2015
6 startede debatter
75 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Fik svar på NF scanningen igår og den sagde normal risiko så jeg skulle ikke have taget ekstra prøver.

Spurgte hende ikke til tallet for tænker lige meget hvad så kan man jo altid være den ene ude af de 1:500 eller 1:20000, og vi finder jo ud af det når jeg er 20 uger henne.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

• Faderstuen - 15-10-2019

Skrigende børn på flyveren!
  • Faderstuen - 23-09-2019

Konkurrence med Jesperhus!
  • Faderstuen - 05-09-2019

Jesperhus fra 1 meters højde
  • MamasVerden - 15-07-2019

Tjekliste til rejsen med børn

Nyeste artikler

ANNONCE

Nilens Jord forvandler mig fra barslende til professionel mor

I denne måned er jeg startet på mit drømmejob, som daglig leder på Min-Mave (jubiii!). Derfor har jeg brug for lidt ekstra til lige at pifte mig selv lidt op. Læs mere

ANNONCE

Navngiv – Ny dansk app gør det sjovt for forældre at finde det helt rette navn til deres nyfødte baby

Nu er der hjælp at hente for de mange kommende og nybagte forældre, som jagter det helt rette fornavn til deres baby. App’en Navngiv gør det til en sjov og overskuelig oplevelse at gå på navnejagt blandt Danmarks nu mere end 39.000 godkendte fornavne. Læs mere

Er brunt udflåd tegn på abort?

Mange gravide bliver bekymrede, hvis de opdager brunt udflåd eller pletblødning under graviditet. Jordemoder Berit svarer på de gravides spørgsmål hver eneste uge. Læs mere

"Tidlige spjæt og spark fra maven"

Jeg har tidligere haft en spontan abort, men er nu gravid i uge 18. Min mave laver mærkelige spjæt eller rystelser når jeg lægger på maven. Kan det være bevægelser fra barnet Læs mere

2 perfekte fødsler

Veerne var ikke smertefulde som ved første fødsel, men de var regelmæssige, og de kom hurtigt efter hinanden. Sygehuset havde givet os accept til at komme. Når det var anden gang, ville det sikkert gå endnu hurtigere. Læs mere

ANNONCE

10 film du skal se med børnene i efterårsferien

Efterårsferien står for døren og er du i tvivl om hvad du og børnene skal bruge tiden på, så har vi samlet de 10 bedste film fra C More, som I kan hygge jer med Læs mere

Nyeste blogindlæg

• Faderstuen - 15-10-2019

Skrigende børn på flyveren!
  • Faderstuen - 23-09-2019

Konkurrence med Jesperhus!
  • Faderstuen - 05-09-2019

Jesperhus fra 1 meters højde
  • MamasVerden - 15-07-2019

Tjekliste til rejsen med børn

Nyeste artikler

ANNONCE

Nilens Jord forvandler mig fra barslende til professionel mor

I denne måned er jeg startet på mit drømmejob, som daglig leder på Min-Mave (jubiii!). Derfor har jeg brug for lidt ekstra til lige at pifte mig selv lidt op. Læs mere

ANNONCE

Navngiv – Ny dansk app gør det sjovt for forældre at finde det helt rette navn til deres nyfødte baby

Nu er der hjælp at hente for de mange kommende og nybagte forældre, som jagter det helt rette fornavn til deres baby. App’en Navngiv gør det til en sjov og overskuelig oplevelse at gå på navnejagt blandt Danmarks nu mere end 39.000 godkendte fornavne. Læs mere

Er brunt udflåd tegn på abort?

Mange gravide bliver bekymrede, hvis de opdager brunt udflåd eller pletblødning under graviditet. Jordemoder Berit svarer på de gravides spørgsmål hver eneste uge. Læs mere

"Tidlige spjæt og spark fra maven"

Jeg har tidligere haft en spontan abort, men er nu gravid i uge 18. Min mave laver mærkelige spjæt eller rystelser når jeg lægger på maven. Kan det være bevægelser fra barnet Læs mere

2 perfekte fødsler

Veerne var ikke smertefulde som ved første fødsel, men de var regelmæssige, og de kom hurtigt efter hinanden. Sygehuset havde givet os accept til at komme. Når det var anden gang, ville det sikkert gå endnu hurtigere. Læs mere

ANNONCE

10 film du skal se med børnene i efterårsferien

Efterårsferien står for døren og er du i tvivl om hvad du og børnene skal bruge tiden på, så har vi samlet de 10 bedste film fra C More, som I kan hygge jer med Læs mere