Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Status

09.juni 2016 kl. 22:35
Luk
Medlem siden 28-07-2012
09-06-2016 22:35
Luk
Medlem siden 28-07-2012
Godt skrevet
0

Der sker så lidt her i junigruppen, og det er ærgerligt.

Hvordan står det til hos jer derude? Jeg er ved at være godt utålmodig. 

Anmeld
Svar
MinTicker.dk Ticker
Godt skrevet
0
MinTicker.dk Ticker
10.juni 2016 kl. 00:24
Luk
Medlem siden 28-12-2014
60 startede debatter
859 skrevne indlæg
10-06-2016 00:24
Luk
Medlem siden 28-12-2014
60 startede debatter
859 skrevne indlæg
Moderator
Godt skrevet
0

Ja der sker godt nok ikke meget herinde. Alt forgår på facebook. 

Her går det ok. Er dog en plaget af en del smerter efterhånden. Modningsveer, plukveer og hende der borer i bækkenet (av...!).. Vil gerne snart have hende ud! smiley

Hvad med dig? :-)

Anmeld
Svar
Projekt baby 1: 11 måneder: Positiv test d. 11/10-15. Vores datter kom til verdenen juni 16 Projekt baby 2: gravid 1. Mdr. = bio. Gravid igen 2 mdr efter.. Lillesøster kommer til oktober 18
Godt skrevet
0
Projekt baby 1: 11 måneder: Positiv test d. 11/10-15. Vores datter kom til verdenen juni 16 Projekt baby 2: gravid 1. Mdr. = bio. Gravid igen 2 mdr efter.. Lillesøster kommer til oktober 18
10.juni 2016 kl. 11:05
Luk
Medlem siden 28-07-2012
4 startede debatter
6 skrevne indlæg
10-06-2016 11:05
Luk
Medlem siden 28-07-2012
4 startede debatter
6 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg sover ikke ret meget - har så meget uro i benene. De sidste par dage har jeg fået kvalme og lidt ondt i hovedet. 

Plukkeveerne gør ikke rigtig ondt, men hende der borer sig i bækkenet giver voldsomme smerter - hel enig

Jeg er i uge 37, men fødte min første 38+0, så jeg skal passe på at min termin ikke er på tirsdag (i mit hoved altså)

Anmeld
Svar
MinTicker.dk Ticker
Godt skrevet
0
MinTicker.dk Ticker
10.juni 2016 kl. 11:15
Luk
Medlem siden 22-03-2015
32 startede debatter
176 skrevne indlæg
10-06-2016 11:15
Luk
Medlem siden 22-03-2015
32 startede debatter
176 skrevne indlæg
Godt skrevet
2

Har lige født i nat 

Lynfødsel på to timer i alt 

sender vestøv til jer alle 

Anmeld
Svar
MinTicker.dk Ticker
Godt skrevet
2
MinTicker.dk Ticker

Slettet bruger

10.juni 2016 kl. 11:51
Slettet bruger
10-06-2016 11:51
Godt skrevet
1

2 timer??

Stort tillykkesmiley

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
10.juni 2016 kl. 12:01
Luk
Medlem siden 03-04-2012
11 startede debatter
189 skrevne indlæg
10-06-2016 12:01
Luk
Medlem siden 03-04-2012
11 startede debatter
189 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Tjaa jeg sidder på Herlev hospital og venter på at blive kaldt til mit planlagte kejsersnit, så inden for et par timer vil jeg tro der er baby her :D 

Anmeld
Svar
Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
Godt skrevet
0
Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
10.juni 2016 kl. 12:21
Luk
Medlem siden 13-07-2015
14 startede debatter
175 skrevne indlæg
10-06-2016 12:21
Luk
Medlem siden 13-07-2015
14 startede debatter
175 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg har termin i morgenindecision Føles helt surrealistisk at tænke påfrown Men nu må han gerne snart komme! Har haft tiltagende menstruationssmerter de sidste to dage, og mine plukkeveer er også tiltaget i styrke og frekvens og jeg begynder at mærke noget i lænden også..  Håber ikke jeg skal få lang tid over dalaugh Glæder mig til at se hans ansigt og kigge ind i hans øjnesurprise

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
10.juni 2016 kl. 16:43
Luk
Medlem siden 28-07-2012
4 startede debatter
6 skrevne indlæg
10-06-2016 16:43
Luk
Medlem siden 28-07-2012
4 startede debatter
6 skrevne indlæg
Godt skrevet
1

Stort tillykke

Anmeld
Svar
MinTicker.dk Ticker
Godt skrevet
1
MinTicker.dk Ticker

Slettet bruger

10.juni 2016 kl. 17:28
Slettet bruger
10-06-2016 17:28
Godt skrevet
0

Jeg er rykket over fra maj-gruppen smiley

Havde termin søndag den 29. maj og fødte vores lille søn i søndags 5. juni surprise

Vi har haft en lidt hårdt fødselsforløb - og modningsforløb - der startede som en højt ønsket hjemmefødsel tidligt søndag morgen, men endte i et akut kejsersnit søndag aften.

Vi blev først udskrevet i går, da jeg lige røg ind i en komplikation efter kejsersnittet, så det har været en noget anden omgang end jeg lige havde håbet. 

Ikke desto mindre, så kom han endelig og nu er vi også hjemme og ved at få styr på især moderens lidt flossede overskud 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Ifavn - blidt forældreskab

I favn er den danske betegnelse for den engelske Attachment parenting, der oprindeligt består af 8 principper, og tager udgangspunkt i blidt forældreskab. Læs mere

Vuggestuestart liste

Se her den komplette liste over, hvad dit barn har brug for til vuggestuestart. Listen gælder selvfølgelig også til dagpleje og institutionsstart generelt. Læs mere

Pseudotvillinger - to graviditeter tæt på hinanden, er det godt?

Er det ok med to graviditeter tæt på hinanden? En bruger spørger i denne uge Berit om pseudotvillinger. Læs mere

11 tips til den lange flyvetur med børn

Flyvemaskiner er helt fantastiske og super spændende at kigge på, når du er 3 år gammel - men selve flyveturen kan være noget af en udfordrende oplevelse Læs mere

Træk vejret - Sådan bekæmper du træthed med vejrtrækningsøvelser

På en rigtigt træt dag, hvor du er så træt at du næsten ikke kan overskue dagen, skal du ikke kæmpe med dig selv om at burde træne bækkenbund eller ordne det ene eller det andet. Du kan måske finde 3 minutter til en vejrtrækningsøvelse? Læs mere

Dit navn bestemmer din løn, kærlighedsliv og kriminelle tilbøjeligheder

Hvordan klarer de 2.300 mest almindelige danske navne klarer sig i livet: hvem der tjener mest, hvem der har fleste domme og hvem der oftest er arbejdsløs. Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Ifavn - blidt forældreskab

I favn er den danske betegnelse for den engelske Attachment parenting, der oprindeligt består af 8 principper, og tager udgangspunkt i blidt forældreskab. Læs mere

Vuggestuestart liste

Se her den komplette liste over, hvad dit barn har brug for til vuggestuestart. Listen gælder selvfølgelig også til dagpleje og institutionsstart generelt. Læs mere

Pseudotvillinger - to graviditeter tæt på hinanden, er det godt?

Er det ok med to graviditeter tæt på hinanden? En bruger spørger i denne uge Berit om pseudotvillinger. Læs mere

11 tips til den lange flyvetur med børn

Flyvemaskiner er helt fantastiske og super spændende at kigge på, når du er 3 år gammel - men selve flyveturen kan være noget af en udfordrende oplevelse Læs mere

Træk vejret - Sådan bekæmper du træthed med vejrtrækningsøvelser

På en rigtigt træt dag, hvor du er så træt at du næsten ikke kan overskue dagen, skal du ikke kæmpe med dig selv om at burde træne bækkenbund eller ordne det ene eller det andet. Du kan måske finde 3 minutter til en vejrtrækningsøvelse? Læs mere

Dit navn bestemmer din løn, kærlighedsliv og kriminelle tilbøjeligheder

Hvordan klarer de 2.300 mest almindelige danske navne klarer sig i livet: hvem der tjener mest, hvem der har fleste domme og hvem der oftest er arbejdsløs. Læs mere