Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Ved at være utålmodig!

11.juni 2016 kl. 09:09
Luk
Medlem siden 28-05-2011
11-06-2016 09:09
Luk
Medlem siden 28-05-2011
Godt skrevet
0

Jeg er i dag 39+3 og ved at være godt utålmodigangry

De andre gange har jeg født hhv. 3 uger og 1 uge før tid, så jeg havde nok naivt håbet at lillesøster var kommet ud til os nu..

Jeg har holdt mig i ro de sidste mange måneder pga enormt mange plukveer, som også har gjort ondt. Både jordemoder og læge var bange for at jeg ville føde for tidligt og nu sidder jeg her 39+3 stadig med baby i maven. 

Nattesøvn er en saga blot og stort set alt gør ondt, så nu må hun altså godt snart finde udgangen!cool

Er der andre i juni-gruppen, der også er ved at være godt utålmodige?

Og stort tillykke til alle jer, der har født!frown Heldige aseneryes

Anmeld
Svar
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
Godt skrevet
0
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
11.juni 2016 kl. 09:33
Luk
Medlem siden 13-07-2015
14 startede debatter
176 skrevne indlæg
11-06-2016 09:33
Luk
Medlem siden 13-07-2015
14 startede debatter
176 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg er lige så utålmodigsad Har termin i dag, og har indtil nu været ret optimistisk og forventet at jeg var en af de heldige der føder før eller lige omkring termin.. Nu rammer virkeligheden mig pludseligt, og jeg tænker  "Øv, jeg kommer sikkert til at gå 14 dage over"angry Er førstegangsfødende, så ved ikke hvorfor jeg troede jeg var en af de heldige, men nu må vi se hvad der skersad En ting er sikkert, min lille dreng kommer til verden indenfor de næste 2 ugersurprise

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
11.juni 2016 kl. 11:18
Luk
Medlem siden 07-04-2015
20 startede debatter
186 skrevne indlæg
Sidst online 01-07-2019
11-06-2016 11:18
Luk
Medlem siden 07-04-2015
20 startede debatter
186 skrevne indlæg
Sidst online 01-07-2019
Godt skrevet
0

Ja, jeg er også i uge 39 og vil virkelig gerne videre, have vores lille baby ud og nyde sommeren med hende. Udover nærmest konstante plukveer de sidste par dage, er der dog ikke lige noget der signalerer, at der er fødsel på vej. Så er så småt begyndt at indstille mig mentalt på, at der kan være 2-3 uger endnu :( 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
12.juni 2016 kl. 08:27
Luk
Medlem siden 28-07-2012
4 startede debatter
6 skrevne indlæg
12-06-2016 08:27
Luk
Medlem siden 28-07-2012
4 startede debatter
6 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jo, jeg synes også det er svært at holde ud nu. 

Denne gang synes jeg 9 mdr er lang tid, måske fordi man ved hvad man går ind til, og fordi jeg gerne vil have en hverdag. 

I går aftes troede jeg, at nu var det nu, gik lidt i panik, har nemlig ikke pakket noget, men så gik det i sig selv igen. 

Jeg kan nu ikke finde ud af, hvad der skal pakkes, jeg går udfra at man føder ambulant 2. gang.

Anmeld
Svar
MinTicker.dk Ticker
Godt skrevet
0
MinTicker.dk Ticker
12.juni 2016 kl. 19:14
Luk
Medlem siden 09-03-2016
1 startede debatter
27 skrevne indlæg
12-06-2016 19:14
Luk
Medlem siden 09-03-2016
1 startede debatter
27 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Er os ved at være meget utålmodig, er 38+ 3 men fødte 36+4 sidste gang så nok derfor jeg synes at det vare lang tid denne gang😄😂

har så meget vand i fødderne, at de gør ondt😔 Har dejlige mange plukveer som gør ondt i lænden, og masser af jag i mit nedre dele😁

Håber det er tegn på at noget er undervejs! 

Masser at veerstøv til os allesammen!!😄😄

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
13.juni 2016 kl. 08:16
Luk
Medlem siden 06-11-2015
36 skrevne indlæg
13-06-2016 08:16
Luk
Medlem siden 06-11-2015
36 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg er godt nok også utålmodig - jeg er idag 37+4 og er førstegangsfødende - men har faktisk haft plukveer siden uge 28, men for et par uger siden begyndt det at tage til og har den sidste uge haft de her Modningveer næsten hver dag/nat og var sikker på det snart ville ske, men det går bare i sig selv. Håber snart der sker noget, for godt nok ramt af træthed og har virkelig ondt i lænden og ned i benene .. Døjer også med min iskiasnerve, hvis jeg går for meget i løbet af dagen. 

Håber snart det er ovre 😂😋

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
13.juni 2016 kl. 08:29
Luk
Medlem siden 22-01-2013
12 startede debatter
847 skrevne indlæg
13-06-2016 08:29
Luk
Medlem siden 22-01-2013
12 startede debatter
847 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg er også utålmodig. Havde termin i går, og var faktisk forbi fødegangen med veer, men de stoppede igen, så.. 

Har slet ikke lyst til at gå ud, for jeg orker ikke at møde nogen der spørger om jeg ikke snart skal føde.. Derudover er jeg pissebange for at ende med igangsættelse, fordi det vil betyde at jeg går glip af min bedstevenindes bryllup.. 

Anmeld
Svar
BabyGaga Lilypie First Birthday tickers
Godt skrevet
0
BabyGaga Lilypie First Birthday tickers
13.juni 2016 kl. 12:01
Luk
Medlem siden 07-05-2013
8 startede debatter
205 skrevne indlæg
13-06-2016 12:01
Luk
Medlem siden 07-05-2013
8 startede debatter
205 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
Kashmir89 skrev :

Jeg er også utålmodig. Havde termin i går, og var faktisk forbi fødegangen med veer, men de stoppede igen, så.. 

Har slet ikke lyst til at gå ud, for jeg orker ikke at møde nogen der spørger om jeg ikke snart skal føde.. Derudover er jeg pissebange for at ende med igangsættelse, fordi det vil betyde at jeg går glip af min bedstevenindes bryllup.. 

Du bestemmer jo selv om og hvornår du vil sættes igang hvis baby ellers trives i maven. Ofte går der et par dage fra igangsættelsen starter til man har født.. Så tænker da ikke du nødvendigvis går glip af bryllup :) 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
14.juni 2016 kl. 16:34
Luk
Medlem siden 07-04-2015
20 startede debatter
186 skrevne indlæg
Sidst online 01-07-2019
14-06-2016 16:34
Luk
Medlem siden 07-04-2015
20 startede debatter
186 skrevne indlæg
Sidst online 01-07-2019
Godt skrevet
0

Hvad får i tiden til at gå med? Jeg har svært ved at fylde dagene ud. Min mand har lange  arbejdsdage og min familie og venner er på arbejde også, så har kun aftenerne til socialt liv. Prøver at gå ture, rydde op og læse bøger, men keder mig efterhånden voldsomt ...

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

ANNONCE

7 tips, der gør dig til en lækker mor, uden unødig kemi

Det er faktisk videnskabeligt bevist, at hvis du plejer dig selv, så får du det også bedre og får mere overskud til at overkomme dagens forhindringer. Så få jordemoderens guide til hvordan du gør det uden unødig kemi. Læs mere

8 Overraskende og videnskabelige ting, der får dit ægteskab til at holde

Læs her hvad videnskaben overraskende peger på, kan være betydelige faktorer for dit ægteskab. Læs mere

5 myter om det at være far og hvordan du bryder med dem

Hvis du skal være far, er det tid til at gøre op med myterne og reflektere over, hvilken slags far du kunne tænke dig at blive. Læs mere

Sparker baby - eller er det din puls du mærker?

Hvis du undrer dig over små dunk fra din mave, kan det både være din baby, men det kan også være din puls, som du tydeligt kan mærke. Læs mere

Fattigdom: Sådan overlever din familie for 2.000 kr. om måneden

Fattigdom er et stigende problem i Danmark. Mange unge familier er presset økonomisk og lever under fattigdomsgrænsen. Det er aldrig nogen sjov situation, men man kan gøre meget for, at gøre det til en god hverdag alligevel. Læs mere

Juniordyne eller voksendyne?

Hvornår skal man skifte barnets juniordyne ud med en voksendyne? Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

ANNONCE

7 tips, der gør dig til en lækker mor, uden unødig kemi

Det er faktisk videnskabeligt bevist, at hvis du plejer dig selv, så får du det også bedre og får mere overskud til at overkomme dagens forhindringer. Så få jordemoderens guide til hvordan du gør det uden unødig kemi. Læs mere

8 Overraskende og videnskabelige ting, der får dit ægteskab til at holde

Læs her hvad videnskaben overraskende peger på, kan være betydelige faktorer for dit ægteskab. Læs mere

5 myter om det at være far og hvordan du bryder med dem

Hvis du skal være far, er det tid til at gøre op med myterne og reflektere over, hvilken slags far du kunne tænke dig at blive. Læs mere

Sparker baby - eller er det din puls du mærker?

Hvis du undrer dig over små dunk fra din mave, kan det både være din baby, men det kan også være din puls, som du tydeligt kan mærke. Læs mere

Fattigdom: Sådan overlever din familie for 2.000 kr. om måneden

Fattigdom er et stigende problem i Danmark. Mange unge familier er presset økonomisk og lever under fattigdomsgrænsen. Det er aldrig nogen sjov situation, men man kan gøre meget for, at gøre det til en god hverdag alligevel. Læs mere

Juniordyne eller voksendyne?

Hvornår skal man skifte barnets juniordyne ud med en voksendyne? Læs mere