Hvordan har I det?
Godt skrevet
0
|
Hej alle Hvordan har I det? Jeg synes godt nok ikke jeg er meget værd i disse dage. Jeg er så træt og udmattet (sådan føles det i hvert fald lidt) og har mest bare lyst til at ligge på langs Jeg kæmper også lidt med følelser omkring at jeg lige nu ikke er den bedste mor for min store søn. Så hvordan går det hos jer? Please say Im not alone ![]()
Svar
![]() |
04-11-2017 18:37
|
Godt skrevet
0
|
Jeg er skide træt! Men ellers ingenting 😊 Lider heldigvis ikke af kvalme eller andet. ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Jeg er monster træt om aftenen og får lidt kvalme hvis jeg ikke husker at spise ofte. Men ellers har jeg det rigtig godt og har heldigvis ikke lidt af opkast ![]()
Svar
![]() |
04-11-2017 19:11
|
Godt skrevet
1
|
Jeg er også ulidelig træt. Kvalmen er overvældende - mere end jeg synes at kunne huske fra graviditeten med min pige. I nat var jeg så oppe og kaste op Min mave er øm og lænden med. Så du er ikke alene om at være en sløv mor. ![]()
Svar
![]() |
04-11-2017 19:30
|
Godt skrevet
0
|
Kvalmen er heldigvis på retur her. Jeg er bare sååå træt hele tiden. Ved ikke om det gør nogen forskel at jeg bager på to - må vist hellere begynde på det jern ![]()
Svar
![]() |
04-11-2017 19:39
|
Godt skrevet
0
|
Jeg er SÅ træt. Døjer med kvalme, forhøjet mavesyre, opkast (de sidste uger), ømme bryster og forstoppelse. Så jeg har vist fået hele pakken ;-) Heldigvis er det hele dog stilnet lidt af, og symptomerne kommer og går nu. Jeg er 9+1. ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Jeg er enormt træt, og så er kvalmen blevet så slem at jeg er begyndt at kaste lidt op. Jeg føler mig syg og har lidt svært ved at nyde det disse dage. Trøster mig med at det forhåbenligt går over i løbet af de næste par uger! ![]()
Svar
![]() |
04-11-2017 20:12
|
Godt skrevet
0
|
Føler mig simpelthen bare konstant syg og vil KUN ligge på sofaen! Det værste er nok min madlede!! Desværre oplever jeg også MINIMAL sexlyst :/ Andre der også har det sådan? ![]()
Svar
![]() |
04-11-2017 20:23
|
Godt skrevet
0
|
emty88 skrev : Samme her. Har dog fundet kuren mod kvalme = konstant snacking.... og min første cravings for salat er startet. Har hele tiden kvalme, er så træt og uoplagt.. og så er jeg oppustet og har lændesmerter... Lægen sagde i går, at man kan være heldig at få det meget bedre i uge 10-12. Er 9+2 nu! :-) krydser fingre!! ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
I weekenderne ligger jeg på sofaen med monsterkvalme og træthed!! Psykisk svinger jeg mellem at glæde mig og frygte det at blive mor. Jeg har ingen børn i forvejen men dette er min anden graviditet (første endte med en MA). Jeg er i øvrigt 8+2 ![]()
Svar
![]() |
04-11-2017 21:34
|
Godt skrevet
1
|
Jeg er bare vold træt og udkørt. Nu er jeg startet ud med jern, så håber det hjælper ![]()
Svar
![]() |
Anmeld til moderator
Nyeste blogindlæg
Mest læste debat
Nyeste artikler
COVID-19: Graviditet og fødselVi har samlet vigtig information til dig der er gravid, skal igennem en fødsel eller bare skal holde barsel under corona pandemien. For selvom vi er tæt på en afslutning er der stadig mange der vil lide under de restriktioner og forhold der er lavet på hospitalerne og rundt omkring i Danmark - og sikkert også længe endnu. Læs mere |
|
En fotograf til alle anledningerDer findes mange øjeblikke med ens børn, som man ville ønske kunne vare for evigt. Det er dog ikke muligt, men med et kamera eller med en fotograf kan man faktisk komme langt. Læs mere |
|
Brødrene der søgte retfærdighed efter deres fars misbrug og voldDeres historie starter ikke som de flestes og selvom de har oplevet rigtig meget modgang igennem deres liv, så har de formået at vende det negative til noget positivt og inspirerende. Læs mere |
|
Kom ud og oplev verdenen med den lille nyDer er ingen større gave i livet end at blive forældre, og den lykke man oplever, når man er omkring barnet, kan gøre resten af verden fuldstændig ubetydelig. Dette leder ofte til, at særligt nybagte forældre ikke kommer ud og oplever verden omkring dem, fordi de pakker sig ind i hjemmets trygge rammer sammen med den lille ny. Læs mere |
|
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
Nyeste blogindlæg
Nyeste artikler
COVID-19: Graviditet og fødselVi har samlet vigtig information til dig der er gravid, skal igennem en fødsel eller bare skal holde barsel under corona pandemien. For selvom vi er tæt på en afslutning er der stadig mange der vil lide under de restriktioner og forhold der er lavet på hospitalerne og rundt omkring i Danmark - og sikkert også længe endnu. Læs mere |
|
En fotograf til alle anledningerDer findes mange øjeblikke med ens børn, som man ville ønske kunne vare for evigt. Det er dog ikke muligt, men med et kamera eller med en fotograf kan man faktisk komme langt. Læs mere |
|
Brødrene der søgte retfærdighed efter deres fars misbrug og voldDeres historie starter ikke som de flestes og selvom de har oplevet rigtig meget modgang igennem deres liv, så har de formået at vende det negative til noget positivt og inspirerende. Læs mere |
|
Kom ud og oplev verdenen med den lille nyDer er ingen større gave i livet end at blive forældre, og den lykke man oplever, når man er omkring barnet, kan gøre resten af verden fuldstændig ubetydelig. Dette leder ofte til, at særligt nybagte forældre ikke kommer ud og oplever verden omkring dem, fordi de pakker sig ind i hjemmets trygge rammer sammen med den lille ny. Læs mere |
|
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |