er du der inde baby?:$
Godt skrevet
0
|
Hej allesammen ❤️ Jeg er idag 17+0 og har lige brug for at høre jer om noget. ved godt det lidtlspøjst men er blevet rigtig nervøs for om babyen stadig er der inde. Har ikke haft nogen tegn på spontan abort men har ikke tager på, og er mest vokset ved tanken fedt har rykket sig rundt og placeret sig midt på maven. Er der andre der bliver i tvivl om den stadig er der inde ? Og er der en måde man kan tjekke der hjemme?
Håber virkelig i kan hjælpe mig og give mig lidt ro i sjælen. Er lidt nervøs for jeg er den eneste der har det sådan her 😐 ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
1
|
Sådan havde jeg det også jo tættere jeg kom på MD scanning. Der er desværre ikke så meget du kan gøre, udover at betale dig fra en privat scanning. Så længe der ikke er nogen tegn på blødning eller lignende, så prøv at slå koldt vand i blodet. Du kommer snart til at se den lille til MD, og inden længe begynder du at mærke liv, hvilket er dejlig bekræftende ![]()
Svar
![]() |
04-01-2019 10:19
|
Godt skrevet
1
|
Du har vel været til en scanning hvor du har set baby? Hvis der ikke er noget der tyder på andet, blødninger osv., er han/hun der næsten 100% sikkert endnu :) ![]()
Svar
![]() |
|
Slettet bruger
07-01-2019 08:57
|
Godt skrevet
0
|
Det er en lang ventetid den tid mellem NF og MD. Jeg selv er ikke i tvivl om at baby er der, mærker fint min livmoder, men bliver selv nervøs for om der stadigvæk er liv i den lille baby. Har mærket lidt liv hist og her, men tankerne bliver ved med at strejfe mig i takt med at jeg får det bedre og mine trælse symptomer forsvinder. Jeg har endda prøvet det tre gange før. Så selvfølgelig er baby derinde og snart begynder du at mærke liv og det er altid dejligt 😊 ![]()
Svar
![]() |
Anmeld til moderator
Nyeste blogindlæg
Mest læste debat
Nyeste artikler
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
|
Jul på Min-Mave.dkJulen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere |
|
En huskeliste til de kommende forældreHvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere |
Nyeste blogindlæg
Nyeste artikler
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
|
Jul på Min-Mave.dkJulen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere |
|
En huskeliste til de kommende forældreHvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere |