NF og hvor langt er i? :-)
Godt skrevet
1
|
Hej med jer. :-)
vil egentlig bare høre, hvor langt I er henne, hvordan det går- og om I har været til NF? Jeg er selv 11+5 og går og venter på at blive indkaldt til NF scanning, jeg har fået taget blodprøven hos lægen. Jeg er meget spændt på hvordan scanningen bliver, man tør ikke rigtig tro på noget endnu.
![]()
Svar
![]() |
|
Slettet bruger
02-12-2018 21:42
|
Godt skrevet
0
|
I København skal man selv booke tid til nakkefold.. Jeg skal på tirsdag, der er jeg 13 +2. ![]()
Svar
![]() |
02-12-2018 21:57
|
Godt skrevet
0
|
Jeg var til NF i torsdags, hvor jeg blev sat 3 dage frem som forventet og fik termin den 7. juni (jeg er 13+2 i dag). Alt gik rigtigt fint, og det var bare en kæmpe lettelse at få det overstået. ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
1
|
På Hillerød skal man også selv bestille tid. Mon ikke du lige skal ringe til din lægesekretær for at være sikke på, der ikke er noget, der er glippet? ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Nej- her får man en automatisk indkaldelse, når man har været hos lægen. :-)
![]()
Svar
![]() |
03-12-2018 07:02
|
Godt skrevet
0
|
Jeg er i dag 9+5, og har fået indkaldelse til d. 21 dec. Så når det lige til jul, det er helt perfekt 🙂 ![]()
Svar
![]() |
03-12-2018 11:12
|
Godt skrevet
0
|
Nu ved jeg ikke hvornår du var ved lægen, eller hvor i landet du bor, men jeg modtog indkaldelse til NF 3 dage efter jeg var ved lægen. Du er jo ved at være i den tid hvor NF ligger. Jeg ville nok også synes det er sent du venter på selve indkaldelsen som en anden skriver. Jeg har fået indkaldelse til d. 18 dec. Så kommer også afsted inden jul.. ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Hej Ts, Jeg vil også mene at du bør ringe til dit fødested og tjekke om de har fået papirerne fra din læge. Mange steder bliver de så vidt jeg ved sendt med posten og kan altså forsvinde. Synes man har læst flere herinde skrive at papirerne ikke er kommet frem. Du skal jo senest have tid om 2 uger ellers er det bare ærgerligt og de kan ikke lave risikoberegningen. Og du kan jo risikere at blive sat et par dage frem. Jeg er 10+ idag og skal til nakkefoldsskanning d. 21 når jeg er 12+6 🙂 Glæder mig. ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Det er da sært at du ikke har fået en tid endnu 🤔 Synes du skal ringe for en sikkerheds skyld 🙏 Jeg skal til NF på torsdag hvor jeg er 13 uger. Er ikke sååå nervøs, for jeg har haft 3 tidlige scanninger fordi jeg lider af hyperemesis, så jeg tror på at alt nok skal gå godt ❤️ ![]()
Svar
![]() |
03-12-2018 12:39
|
Godt skrevet
0
|
Det kan være du skal ringe til lægen og spørger om de har glemt at sende den afsted eller sygehuset for at høre om de har modtaget dine papir. Der er sket før der sker en fejl ![]()
Svar
![]() |
03-12-2018 13:28
|
Godt skrevet
0
|
mynonamynona skrev : Jeg bliver tilknyttet Hillerød. Er det obstetrisk afdeling man skal kontakte? Vel først efter besøg ved egen læge først? ![]()
Svar
![]() |
Anmeld til moderator
Nyeste blogindlæg
Mest læste debat
Nyeste artikler
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
|
Jul på Min-Mave.dkJulen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere |
|
En huskeliste til de kommende forældreHvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere |
Nyeste blogindlæg
Nyeste artikler
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
|
Jul på Min-Mave.dkJulen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere |
|
En huskeliste til de kommende forældreHvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere |