Nogle 3 gangs gravid og hvor gamle er i?
Godt skrevet
0
|
Hej med jer skønne kommende mødre😉 Stort tillykke med jeres graviditeter.. Jeg er lidt nysgerrig om der er andre flerganges gravide og hvor gamle folk er herinde? Synes det kunne være sjovt. Jeg er selv 34 og venter barn nr 3.. Jeg har et par aborter bag mig men har heldigvis os 2 skønne guldklumper på 5 og 8 år som begge er så store de går i skole 😲 min den lille har længe drømt om at skulle være storebror så jeg håber det lykkedes og give ham det kæmpe ønske🤞 Hva med jer?? Hvor mange har i og alderen? ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
2
|
Hejsa😀 og stort tillykke med graviditeten😊 Jeg blev 35 år i august og har termin med barn nr 3 om 6 dage❤️ Jeg har 2 dejlige drenge gennem icsi, de er 2 og 3 år,💙💙 så kunne vi pludselig blive naturligt gravid, og efter en MA og en SA venter vi nu spændt på lillesøster ❤️ Mvh Bente ![]()
Svar
![]() |
13-10-2018 10:01
|
Godt skrevet
1
|
Halløj😊 Jeg er lige fyldt 38 og venter mit 3. barn, en efternøler❤️
![]()
Svar
![]() |
13-10-2018 10:52
|
Godt skrevet
0
|
Jeg er 33 og venter nr 3 med termin ca 14/6-19 ❤️ Vi har to piger på 2 og 4, så de blir dejlig tæt 😍 ![]()
Svar
![]() |
13-10-2018 12:27
|
Godt skrevet
0
|
Hej, jeg er selv 3. Gangs gravid. Mit forløb minder en del om dit :-) Har to dejlige unger på 3 og 6 venter vores 3 barn til maj, og jeg er 29. Har selv to mislykkedes graviditeter bag mig. ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
2
|
Jeg er også 3. Gangs gravid men venter 4. Barn da vi fik tvillinger sidst. Jeg er 35 men vil være 36 når jeg har termin. Vi har termin den 8. Juni, dagen før den stores fødselsdag, så vi kan ende med at have 4 børn, men med kun to fødselsdage ;) ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
1
|
Jeg havde termin i mandags med mit 3.barn... vente vente... fyldte 30 i tirsdags. Vi har to drenge på hhv 4,5 og 2 og venter som sagt på at lillesøster melder sin ankomst snarest😊 ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
1
|
Jeg er 27 og har en søn på 6 og en datter på 3. Aborterede i nat 12+1, men satser på hurtigt at blive gravid igen. Plejer at blive gravid i første forsøg. Så krydser fingre for at der ikke går alt for længe... ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
1
|
Hej 😊 Jeg er 34 og venter 3 barn med ankomst i slutningen af november, en lillebror. Vi har 2 piger i forvejen på 10 og 3 år ❤️ ![]()
Svar
![]() |
13-10-2018 21:53
|
Godt skrevet
0
|
Hej Jeg er 34 år og har termin med vores tredje barn i starten af december .
![]()
Svar
![]() |
13-10-2018 23:17
|
Godt skrevet
0
|
Til dig der har mistet : Forsøgte at skrive direkte men noget gik galt🤔 Hej igen årh det er jeg ked af at høre.. Hva er der sket ved man det? Det er lidt min væreste frygt..har i været til scanning osv hvor der var liv? Jeg havde min første abort omkring samme uge og endte med den store tur.. Håber du slipper lidt lettere og held og lykke med at forsøge igen 😘 ![]()
Svar
![]() |
Anmeld til moderator
Nyeste blogindlæg
Mest læste debat
Nyeste artikler
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
|
Jul på Min-Mave.dkJulen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere |
|
En huskeliste til de kommende forældreHvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere |
Nyeste blogindlæg
Nyeste artikler
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
|
Jul på Min-Mave.dkJulen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere |
|
En huskeliste til de kommende forældreHvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere |