“Termin Juni 2019” Hemmelig fb gruppe
Godt skrevet
4
|
Der er oprettet en gruppe på fb - hemmelig! Med navnet: Termin Juni 2019 I kan blive medlem ved at skrive jeres e-mail som i oprettede jeres fb profil med og så bliver I inviteret den vej. Fra gruppens beskrivelse: En gruppe for kvinder med termin i Juni 2019 i estimat. I starten vil det være uklart for de fleste præcis hvornår termin er. Man må derfor gerne melde sig ind hvis man formoder at man føder lige omkring Juni - og så er det jo sådan at man ikke selv bestemmer hvornår man føder ;-)
Indholdet i gruppen bør være baby eller graviditets relateret. Henadvejen vil vi også kunne bruge hinanden til andre ting. Det må være op til gruppens medlemmer, hvor ydre grænserne kan blive for dette.
Vi holder selvfølgelig den gode tone og hjælper hinanden igennem sjove og svære tider..
Tillykke med os 😃 ![]()
Svar
![]() |
12-10-2018 13:05
|
Godt skrevet
0
|
Tak for medlemskab. Jeg regner med at have termin ca 14.juni, men skal til terminsscanning på mandag (hvor jeg regner med at være 5+3)... ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
1
|
Er I med på at der allerede er oprettet en gruppe, tror også der er over 100 medlemmer allerede ? :) ![]()
Svar
![]() |
12-10-2018 22:31
|
Godt skrevet
1
|
mulle110615 skrev : Ja det er en hedder Termin slut maj + juni. Så er der en som hedder Termin Juni 2019. Af hemmelige grupper i hvert fald, af hvad jeg ved af. Der findes vidst flere “offentlige” grupper. ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Jeg vil gerne være medlem:-) [email protected] ![]()
Svar
![]() |
14-10-2018 10:25
|
Godt skrevet
0
|
Velkommen :-) har du modtaget? ![]()
Svar
![]() |
14-10-2018 10:25
|
Godt skrevet
0
|
Sådan :-) har du modtaget? ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
mmsc skrev :mulle110615 skrev : Hej. Hvem skal jeg skrive til for at blive mellem af "slut maj + juli" ? :) ![]()
Svar
![]() |
14-10-2018 11:00
|
Godt skrevet
0
|
Der er en anden tråd herind på min mave med overskriften “hemmelig terminsgruppe” der kan du skrive i og så er jeg sikker på at du bliver lukket ind. Du er også velkommen i “Juni 2019” :-) ![]()
Svar
![]() |
14-10-2018 15:51
|
Godt skrevet
0
|
Jeg kan tilføje medlemmer til "Termin juni 2019" også, så I kan sende pb til mig, så skal jeg tilføje jer snarest muligt :) ![]()
Svar
![]() |
Anmeld til moderator
Nyeste blogindlæg
Mest læste debat
Nyeste artikler
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
|
Jul på Min-Mave.dkJulen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere |
|
En huskeliste til de kommende forældreHvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere |
Nyeste blogindlæg
Nyeste artikler
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
|
Jul på Min-Mave.dkJulen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere |
|
En huskeliste til de kommende forældreHvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere |