Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

hvorfor kan jeg dog ikke tro på det

02.december 2018 kl. 07:54
Luk
Medlem siden 06-08-2011
02-12-2018 07:54
Luk
Medlem siden 06-08-2011
Godt skrevet
0

Godmorgen.

jeg er idag 10+5 og så for nogle dage siden en dejlig livlig baby. 

Problemet er bare at jeg har haft missed abortion, 2 gange inden denne.( har 2 børn) men det betyder så bare at jeg på INGEN måde kan nyde at jeg er gravid. Jeg er simpelthen så bange for at miste igen. Jeg græder tæt på hver dag, pga frygtet for at miste igen. Jeg kunne købe mig fattig i scanninger,. Men jeg ved jo at det ikke ændre noget. De 2 babyer jeg har mistet var for små allerede fra starten, og denne er lige som den skal være. Men jeg kan stadig slet ikke slappe af og bare nyde det.

nå skulle egentlig bare have luft.

rigtig glædelig 1. Søndag i advent til jer. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
02.december 2018 kl. 08:52
Luk
Medlem siden 08-09-2018
18 startede debatter
244 skrevne indlæg
Sidst online 17-07-2019
02-12-2018 08:52
Luk
Medlem siden 08-09-2018
18 startede debatter
244 skrevne indlæg
Sidst online 17-07-2019
Godt skrevet
0
hendemeddenfantastiskefamilie skrev :

Godmorgen.

jeg er idag 10+5 og så for nogle dage siden en dejlig livlig baby. 

Problemet er bare at jeg har haft missed abortion, 2 gange inden denne.( har 2 børn) men det betyder så bare at jeg på INGEN måde kan nyde at jeg er gravid. Jeg er simpelthen så bange for at miste igen. Jeg græder tæt på hver dag, pga frygtet for at miste igen. Jeg kunne købe mig fattig i scanninger,. Men jeg ved jo at det ikke ændre noget. De 2 babyer jeg har mistet var for små allerede fra starten, og denne er lige som den skal være. Men jeg kan stadig slet ikke slappe af og bare nyde det.

nå skulle egentlig bare have luft.

rigtig glædelig 1. Søndag i advent til jer. 

Kan jeg godt forstå du har svært ved søde. Man er så bange for det sker igen at man ikke tør tro på den bliver der. 

Jeg står i samme sko her jeg frygter den går til at jeg ikke tør fortælle nogle inu. Dette er osse nyt så er slet ikke så langt som dig  Men frygten sidder der så dybt

Jeg håber jeg kan tro på det efter nk scanning. 

Har du fået en scanning inu inden du skal til nk scanning? 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
02.december 2018 kl. 09:17
Luk
Medlem siden 06-08-2011
11 startede debatter
119 skrevne indlæg
02-12-2018 09:17
Luk
Medlem siden 06-08-2011
11 startede debatter
119 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg blev scannet i 7. Uge og 9. Uge igennem det offentlige. Og her i 11. Uge har jeg selv betalt for en. Og alle er SÅ fine men jeg KAN ikke hvile i det 😢

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
02.december 2018 kl. 09:32
Luk
Medlem siden 08-09-2018
18 startede debatter
244 skrevne indlæg
Sidst online 17-07-2019
02-12-2018 09:32
Luk
Medlem siden 08-09-2018
18 startede debatter
244 skrevne indlæg
Sidst online 17-07-2019
Godt skrevet
0
hendemeddenfantastiskefamilie skrev :

Jeg blev scannet i 7. Uge og 9. Uge igennem det offentlige. Og her i 11. Uge har jeg selv betalt for en. Og alle er SÅ fine men jeg KAN ikke hvile i det 😢

Det skal du ikke være ked af tro det er normalt. Jeg tro heller ikke jeg stopper med at være bange før jeg har født. Men dejligt at den vokser som den skal

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
02.december 2018 kl. 13:47
Luk
Medlem siden 20-03-2018
56 startede debatter
872 skrevne indlæg
02-12-2018 13:47
Luk
Medlem siden 20-03-2018
56 startede debatter
872 skrevne indlæg
Godt skrevet
1

Jeg havde en MA i slutningen af uge 9 her i sommers, og jeg har også haft så svært ved at finde ro i min nuværende graviditet. Jeg fik intet mindre end 6 scanninger inden NF, hvoraf to af dem var hos gynækolog efter henvisning fra egen lægen. 

Jeg var til NF i sidste uge og så en baby, som vokser som den skal og fik en meget lav risiko. Dét har endelig givet lidt ro. Tanken om, at baby var rask, for jeg ved jo, at de fleste aborter netop skyldes, at der er noget i vejen. 

Det er bare en hård situation. Forhåbentligt får du også lidt ro i sjælen, når du har været til NF.

Stort kram herfra.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
02.december 2018 kl. 21:43
Luk
Medlem siden 16-03-2017
28 startede debatter
44 skrevne indlæg
02-12-2018 21:43
Luk
Medlem siden 16-03-2017
28 startede debatter
44 skrevne indlæg
Godt skrevet
1

Åhh.. Jeg har det på præcis samme måde som dig. Jeg er i dag 11+1.. I fredags var jeg til scanning og gynækologen sagde det var et pragtekseplar.. Jeg kunne se den knyttede hånden.. Og strækkede sig idét hun skulle måle den sad

Jeg har været til mange scanninger i denne graviditet.. Både i det offentlige og selvbetalte.. Sidst sagde scanningsdamen at jeg altså ikke havde grund til at komme så mange gange.. Alt så jo helt perfekt ud... Det var kun hendes chef der ville blive glad for det... sad

Men frygten sidder i én. Jeg har selv tidligere haft et vindæg og en spontan abort.. Dette er 3. graviditet.. Og det har taget næsten to år... Så tør heller ikke helt tro på det.. cool

Glædelig 1. søndag i advent tilbage til dig.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

5 nyttige råd: Nytårsaften med baby

Nytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere

ANNONCE

Klatretårne forbedrer motorikken hos børn

Et klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere

ANNONCE

Giv legen frit spil med det perfekte legetårn

Som forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere

Jul på Min-Mave.dk

Julen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere

ANNONCE

En huskeliste til de kommende forældre

Hvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

5 nyttige råd: Nytårsaften med baby

Nytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere

ANNONCE

Klatretårne forbedrer motorikken hos børn

Et klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere

ANNONCE

Giv legen frit spil med det perfekte legetårn

Som forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere

Jul på Min-Mave.dk

Julen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere

ANNONCE

En huskeliste til de kommende forældre

Hvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere