gravid 40 år+ er her andre ?
Slettet bruger
|
Slettet bruger
06-09-2017 09:31
|
Godt skrevet
0
|
Hej Jeg " efterlyser" andre gravide i 40+ alderen Jeg er selv 42 år og venter nu mit 3 barn det er 11 år siden jeg sidst var gravid og derfor føler jeg på mange måder jeg starter helt på ny Det kunne være rart med nogle at dele oplevelsen af graviditeten, bekymringer, glæder m.m. med. Så skriv gerne her hvis du har det ligeså Kh Marie Termin maj 2018 ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Stort tillykke med graviditeten. Jeg er selv 39 og håber på to streger i næste uge, og i så fald vil jeg gerne følges. ![]()
Svar
![]() |
06-09-2017 11:23
|
Godt skrevet
0
|
Hej Marie, Jeg vil da gerne melde ind her. Har dog først testet positiv i går, så det er helt nyt for mig. Jeg bliver 41 år på søndag og det er mit første barn, så for mig er det en helt ny verden jeg bevæger mig ind i ![]()
Svar
![]()
K:Lukkede æggeledere og myxødem M:sund og rask. I IVF behandling siden august 2016.
K:Lukkede æggeledere og myxødem M:sund og rask. I IVF behandling siden august 2016.
|
|
Slettet bruger
06-09-2017 11:26
|
Godt skrevet
0
|
Babyklarigen uhh Ja det er en laaaang ventetid ,før testen kan tages " sikkert " ..håber den viser 2 streger ..og meld endelig tilbage ?? Kh Marie ![]()
Svar
![]() |
|
Slettet bruger
06-09-2017 11:29
|
Godt skrevet
0
|
minifd skrev : Tillykke minifd Men lad os holde lidt kontakt med sparring hen af vejen ( selvom jeg har 2 graviditeter bag mig, er det så lang tid siden at meget er glemt Kh Marie ( som allerede er vildt træt og MEGET forkvalmet) ![]()
Svar
![]() |
06-09-2017 11:43
|
Godt skrevet
0
|
Ja lad os det ![]()
Svar
![]()
|
06-09-2017 13:42
|
Godt skrevet
0
|
Ja, jeg er her også😃 Jeg er 40 år, og venter mit 3. barn. Mine andre børn er 8 og 6, så jeg må i drømme, at jeg også føler mig lidt på bar bund. Vi har længe overvejer denne 3. graviditet, men valgte egentlig at slå det hen mest pga. vores alder, men også de dårlige statistikker i forhold til graviditet, abort mm. Meeen så fyldte det alligevel for meget, og bum 2 måneder senere stod jeg med en positiv test, og nu er vi ovenud lykkelige💜 Dog syntes jeg at nervøsiteten omkring alting er steget voldsomt, i forhold til mine to andre graviditeter, har i andre det også sådan?? Nå men jeg er i dag11+3, og afventer spændt på nakkefoldscanning næste torsdag d.15.
![]()
Svar
![]() |
09-09-2017 10:11
|
Godt skrevet
0
|
Jo tak er pænt nervøs, men for mig er det jo også første gang. Jeg har været i ivf behanfling, så fik taget blodprøve i går, som viste hcg på150 på dag 17, så det er vist lige som det skal være Næste stop for mig et tidlig scanning d.3/10. Derudover får jeg så taget stofskifte blodprøver hver 4 uge og er allerede sat op til dobbelt dosis i medicin så jeg bliver nok fulgt lidt tættere end jer andre og skal rende til lidt flere undersøgelser, men de er egentlig ok, at der bliver holdt øje med det hele når vi nu er helt nybegyndere ![]()
Svar
![]()
|
Godt skrevet
0
|
Hej. Jeg er her også. 42 pr.. 43 i denne mdr.. Og er 6+3 henne. Har haft 4 SA siden april-dec 16 og ikke kunne blive gravid siden. Men nu er den der og håber den holder ved. Har 2 børn .. 15 og 7 år.. Så starter også forfra ![]()
Svar
![]() Er en frisk mor på 42 år.. min forlovede er 30 år. vi vil gerne have barn sammen. Men efter 4 spontan aborter på 9 mdr fik jeg lavet en vandscanning for at se om alt var ok dernede. Og alt er som det skal være. Så de kloge siger det er min alder der gør det svært at holde på de små fostre. Jeg vil gå med til at prøve frem til jeg bliver 43 år. derefter vil jeg ikke mere. så håber jeg har haft mine SA'er og snart står med en blivende graviditet
Er en frisk mor på 42 år.. min forlovede er 30 år. vi vil gerne have barn sammen. Men efter 4 spontan aborter på 9 mdr fik jeg lavet en vandscanning for at se om alt var ok dernede. Og alt er som det skal være. Så de kloge siger det er min alder der gør det svært at holde på de små fostre. Jeg vil gå med til at prøve frem til jeg bliver 43 år. derefter vil jeg ikke mere. så håber jeg har haft mine SA'er og snart står med en blivende graviditet
|
Godt skrevet
0
|
Min teststreg er mere tydelig end kontrolstregen.. Det er dejlugt ![]()
Svar
![]() Er en frisk mor på 42 år.. min forlovede er 30 år. vi vil gerne have barn sammen. Men efter 4 spontan aborter på 9 mdr fik jeg lavet en vandscanning for at se om alt var ok dernede. Og alt er som det skal være. Så de kloge siger det er min alder der gør det svært at holde på de små fostre. Jeg vil gå med til at prøve frem til jeg bliver 43 år. derefter vil jeg ikke mere. så håber jeg har haft mine SA'er og snart står med en blivende graviditet
Er en frisk mor på 42 år.. min forlovede er 30 år. vi vil gerne have barn sammen. Men efter 4 spontan aborter på 9 mdr fik jeg lavet en vandscanning for at se om alt var ok dernede. Og alt er som det skal være. Så de kloge siger det er min alder der gør det svært at holde på de små fostre. Jeg vil gå med til at prøve frem til jeg bliver 43 år. derefter vil jeg ikke mere. så håber jeg har haft mine SA'er og snart står med en blivende graviditet
|
10-09-2017 08:17
|
Godt skrevet
0
|
37 her og har en datter på 14 i forvejen. Er 5+2. Havde affundet mig med at jeg ville være 40 når hun blev 18 og kunne leve det vilde single liv. I stedet har jeg nu mødt manden i mit liv og vi skal have en baby Klager bestemt ikke
Men jeg er jo håbløst bagefter. Vidste I at IKEA klude åbenbart er det nye must have og man skal have en million? ![]()
Svar
![]() |
Anmeld til moderator
Nyeste blogindlæg
Mest læste debat
Nyeste artikler
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
|
Jul på Min-Mave.dkJulen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere |
|
En huskeliste til de kommende forældreHvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere |
Nyeste blogindlæg
Nyeste artikler
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
|
Jul på Min-Mave.dkJulen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere |
|
En huskeliste til de kommende forældreHvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere |