Majmødre har i født
Godt skrevet
0
|
Hejsa kære maj mødre. Hvordan går det med jer? Har i født eller er det lige oppe over? Jeg selv ligger indlagt lige nu med ballonkateter og håber på lille musen kommer ud i morgen til mig.... Burde egentlig sove nu men kan self ikk falde i søvn. Er 38+2 idag ![]()
Svar
![]() |
19-05-2018 06:51
|
Godt skrevet
0
|
Jeg har termin i dag og der er ikke skyggen af baby 😅 Hvordan kan det være du er blevet sat i gang nu? :) ![]()
Svar
![]() |
19-05-2018 06:57
|
Godt skrevet
0
|
snartfru skrev : Årh altså øv.... De små babies... De kommer bare som vinden blæser hehe. Pga graviditetsbetinget sukkersyge og andre komplikationer ![]()
Svar
![]() |
19-05-2018 07:05
|
Godt skrevet
0
|
Jaa, jeg har lidt opgivet at gå i gang af mig selv, men der er jo tid endnu, haha 😉. Ah, okay! Virker ballonkatederet? Og er det ikke vildt ubehageligt at have siddende? 😬 Da jeg hørte om det til fødselsforberedelse tænkte jeg ‘åh det orker jeg ikke’. ![]()
Svar
![]() |
19-05-2018 07:45
|
Godt skrevet
1
|
Er det din første fødsel? Ved mine 2 sidste er jeg gået i gang af mig selv sådan lige pludselig så du kan sagtens nå det endnu De har ikke undersøgt mig endnu men jm i går sagde hun på 20 år kun havde oplevet meget få gange hvor der ikke havde virket så nu må vi se. ![]()
Svar
![]() |
19-05-2018 07:49
|
Godt skrevet
0
|
Ja, det er den første! Så jeg er lidt spændt på hvordan det mon starter.. Plukveerne er i hvert fald tiltagende synes jeg.
Spændende, håber snart det falder ud ☺️ ![]()
Svar
![]() |
19-05-2018 07:52
|
Godt skrevet
0
|
Masser af ve støv til dig herfra. ![]()
Svar
![]() |
19-05-2018 08:03
|
Godt skrevet
0
|
I lige måde! 🤞🏻 ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Jeg var sat til d. 12/5, men blev sat i gang d. 7/5 og fødte vores datter d. 9/5. Så vi har været nybagte forældre i 10 dages tid, og det er fantastisk! Selvom jeg ville ønske, at jeg havde oplevet at gå i gang af mig selv. ![]()
Svar
![]() |
19-05-2018 09:33
|
Godt skrevet
0
|
juliekauffe skrev : Stort tillykke med den lille💗 gik fødslen godt selvom du blev sat igang. Jeg forstår godt hvordan du har det mht at gå igang selv, det havde jeg godt nok også fortrukket frem for det her ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Tusind tak ja jeg kunne godt have tænkt mig, at se hvornår jeg selv var gået i gang, og hvordan. ![]()
Svar
![]() |
Anmeld til moderator
Nyeste blogindlæg
Mest læste debat
Nyeste artikler
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
|
Jul på Min-Mave.dkJulen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere |
|
En huskeliste til de kommende forældreHvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere |
Nyeste blogindlæg
Nyeste artikler
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
|
Jul på Min-Mave.dkJulen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere |
|
En huskeliste til de kommende forældreHvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere |