Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Åååhh nej, ikke nu igen..

13.oktober 2018 kl. 01:25
Luk
Medlem siden 04-10-2018
13-10-2018 01:25
Luk
Medlem siden 04-10-2018
Godt skrevet
0

Jeg er helt fortvivlet, skulle være 7+1 men igen er det gået i sig selv og det er nu fjerde gang.

Har haft en følelse af at noget ikke var som det burde være, min HCG har ikke steget som den burde. Torsdag var jeg til scanning og den målte 1,8 mm, hvilket jo slet ikke passer med tiden og igår fredag blev jeg scannet igen og der var der intet tilbage. Og nu kommer smerterne og blødningens ellers.

Det er fjerde gang nu og jeg overvejer seriøst at blive steriliseret, ikke fordi jeg ikke vil ha børn, men fordi jeg er i tvivl om min psyke holder til denne evige skuffelse.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
13.oktober 2018 kl. 06:50
Luk
Medlem siden 15-01-2018
1 startede debatter
15 skrevne indlæg
13-10-2018 06:50
Luk
Medlem siden 15-01-2018
1 startede debatter
15 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Øv altså, hvor er det ærgerligt for dig. 

Er du blevet gravid naturligt eller med hjælp?

Man kan jo give nogle ting, der hjælper en på at holde på fosteret. Men hvis det er fordi fosteret fejler noget bliver det jo typisk sorteret fra. 

Er i ikke henvist til den afdeling, der tager sig af gentagne aborter? Det kan man blive efter 3 aborter. Så får man nogle genetiske undersøgelser også.

En lille positiv historie, min veninde tabte 3 gange, senest omkring uge 11, men de to gange noget før. De blev henvist, nåede vidst en enkelt samtale og vupti var hun gravid igen. Det eneste der så skete var at hun fik scanning noget oftere for at holde øje og nu er hun i ca.uge 30, så det kan godt lykkedes!

Sender dig positive tanker og krydser fingre for at den næste sidder fast.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
13.oktober 2018 kl. 06:53
Luk
Medlem siden 06-01-2014
62 startede debatter
1111 skrevne indlæg
13-10-2018 06:53
Luk
Medlem siden 06-01-2014
62 startede debatter
1111 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Stort kram til dig 

Er du blevet undersøgt ved lægen/henvist videre efter de andre gange du har aborteret? Mener bestemt at have læst herinde tidligere, at der er en afdeling, der netop beskæftiger sig med sådan nogle tilfælde. (Kan ikke huske hvor). Jeg ville kræve at blive sendt videre.

Anmeld
Svar
Lilypie First Birthday tickers
Godt skrevet
0
Lilypie First Birthday tickers
13.oktober 2018 kl. 07:10
Luk
Medlem siden 28-10-2012
131 skrevne indlæg
13-10-2018 07:10
Luk
Medlem siden 28-10-2012
131 skrevne indlæg
Godt skrevet
1

Det er korrekt at man kan henvises efter 3 spontane aborter, men det kræver mere end at man kan sige man har været gravid. Hvis ikke du er blevet scannet hver gang og der er konstateret og oprettet journal på det kan det være svært at sige det er spontane aborter. Jeg ved det fordi jeg ENDELIG efter 9 biokemiske, spontane og missed abortions og 1 vellykket graviditet er igang med 11 graviditet og forud for den blev udredt. Og desværre tæller de biokemiske aborter ikke med medmindre du har haft rigtig mange aborter for de er en besked om at der var noget galt med fosteret. Og ja det er svært at holde sig optimistisk, men prøv og det skader aldrig at få taget blodprøver for stofskifte, immunsysetmet og koagulationssystemet som er det grundlæggende der undersøges for.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Praktisk tjekliste til vuggestue start

Barslen er ved at være slut, og baby skal snart have sin første dage i vuggestue eller dagpleje. Det er meget nyt – ikke bare for baby men også for mor og far. Vi har lavet en liste over, hvad du skal huske at få med i vuggestuen, når dit barn starter. Læs mere

ANNONCE

Mist aldrig en sut igen med Navnesutten <3 Psst.. de giver 10% på sutter

De fleste kender til det problem, at børnenes sutter bliver væk eller havner i et andet barns mund med dertilhørende bakterier. Løsning har Navnesutten og dermed mindsket risikoen for at dit barns sutter havner et forkert sted. Læs mere

Hvor havner dit barn, hvis du pludselig dør?

Kun et fåtal af os tør tænke tanken til ende. Endnu færre er klar over, at vi selv kan påvirke fremtiden for vores børn. Læs mere

Hvordan får gravide gode motionsvaner?

De fleste er klar over, at motion er godt for vores fysiske sundhed. Der er en række fordele ved at dyrke fysisk aktivitet. Det gælder også for gravide. Læs mere

Har du/I ret til en gratis plads i institutionen?

Hvis din/jeres husstands årlige indkomst er under et bestemt beløb, så kan I have ret til en såkaldt friplads eller en plads med tilskud. Tilskuddet kan lette mange forældres budget, specielt hvis man er berettiget til at få hele pladsen dækket. &nbsp; Læs mere

Pas baby hjemme og bliv betalt for det

Det er oppe i tiden, om det er det bedste for helt små børn, at gå i institution eller være i hjemmet. Derfor har flere af landets kommuner valgt at tilbyde forældre et beløb, for at passe deres børn hjemme. Rigtig mange forældre har taget imod støtten, men det kan være rigtig svært for mange, at få det hele til at løbe rundt økonomisk, da det højeste tilskud der udbetales er omkring 7500 kr. Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Praktisk tjekliste til vuggestue start

Barslen er ved at være slut, og baby skal snart have sin første dage i vuggestue eller dagpleje. Det er meget nyt – ikke bare for baby men også for mor og far. Vi har lavet en liste over, hvad du skal huske at få med i vuggestuen, når dit barn starter. Læs mere

ANNONCE

Mist aldrig en sut igen med Navnesutten <3 Psst.. de giver 10% på sutter

De fleste kender til det problem, at børnenes sutter bliver væk eller havner i et andet barns mund med dertilhørende bakterier. Løsning har Navnesutten og dermed mindsket risikoen for at dit barns sutter havner et forkert sted. Læs mere

Hvor havner dit barn, hvis du pludselig dør?

Kun et fåtal af os tør tænke tanken til ende. Endnu færre er klar over, at vi selv kan påvirke fremtiden for vores børn. Læs mere

Hvordan får gravide gode motionsvaner?

De fleste er klar over, at motion er godt for vores fysiske sundhed. Der er en række fordele ved at dyrke fysisk aktivitet. Det gælder også for gravide. Læs mere

Har du/I ret til en gratis plads i institutionen?

Hvis din/jeres husstands årlige indkomst er under et bestemt beløb, så kan I have ret til en såkaldt friplads eller en plads med tilskud. Tilskuddet kan lette mange forældres budget, specielt hvis man er berettiget til at få hele pladsen dækket. &nbsp; Læs mere

Pas baby hjemme og bliv betalt for det

Det er oppe i tiden, om det er det bedste for helt små børn, at gå i institution eller være i hjemmet. Derfor har flere af landets kommuner valgt at tilbyde forældre et beløb, for at passe deres børn hjemme. Rigtig mange forældre har taget imod støtten, men det kan være rigtig svært for mange, at få det hele til at løbe rundt økonomisk, da det højeste tilskud der udbetales er omkring 7500 kr. Læs mere