Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Hej Maj 19 mødre.

20.august 2018 kl. 13:13
Luk
Medlem siden 15-03-2007
20-08-2018 13:13
Luk
Medlem siden 15-03-2007
Godt skrevet
1

Halløjsa 

Jeg har termin 28 april, og tænker derfor muligheden for at komme til at tilhøre maj gruppen er ret stor. 

Så derfor hej fra mig og tillykke til alle ny-gravide :-) 

Anmeld
Svar
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
Godt skrevet
1
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
28.august 2018 kl. 14:05
Luk
Medlem siden 13-10-2015
37 startede debatter
98 skrevne indlæg
28-08-2018 14:05
Luk
Medlem siden 13-10-2015
37 startede debatter
98 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
Msh2016 skrev :
Cintessa skrev :

Hej med jer 🤗

Jeg vil også gerne være med. Jeg tror, jeg har termin den 3. maj.

Her er det barn nummer to, vi har en datter på knap 2 år 😊 Jeg mistede i juni, så lige nu er der en del bekymringer i forhold til om den bliver siddende🙏 Tiden går ret så langsom 😅

Tillykke med spiren 🍀

Gud hvor vores historier er tæt på hinanden..

Har en datter der lige er fyldt 2 år og havde også en SA i juni, og har nu termin ca 1 maj. 

Og du har helt ret... Tiden går langsomt lige nu!

Tak - og i lige måde 🤗

Hold da op, ja!

Hvad er din fornemmelse denne gang? Er dine symptomer anderledes?

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
29.august 2018 kl. 16:35
Luk
Medlem siden 14-08-2017
1 startede debatter
16 skrevne indlæg
29-08-2018 16:35
Luk
Medlem siden 14-08-2017
1 startede debatter
16 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Ja efter så lang tid er det dejligt at det endelig lykkes, og at vi ved at vi godt kan få børn nu 🙈

Okay, så må jeg ind og kigge start næste uge 😊 Er også mega spændt på scanningen (hvis vi forhåbentligt når så langt), tror først det går rigtigt op for én der, når man kan se og høre det lille liv 😍👶🏻🍼

Krydser fingre for jer 🤞🏼

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
30.august 2018 kl. 16:01
Luk
Medlem siden 27-08-2018
2 startede debatter
3 skrevne indlæg
30-08-2018 16:01
Luk
Medlem siden 27-08-2018
2 startede debatter
3 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Hejsa. Først og fremmest tillykke til alle de gravide derude! Jeg fandt ud af i lørdags, at min kæreste og jeg ventede. 6 uger henne, så jeg må have termin omkring 20. April +/- (min cyklus har været lidt sær siden jeg smed p-pillerne🙈). For mig har det været lidt af en omvæltning, og jeg sprudlede ikke umiddelbart af glæde, da jeg fandt ud af det. Ikke fordi det ikke var ønsket, men pga. Alle bekymringer mht. Uddannelse, økonomi, arbejde, omgangskreds mv. Det skal siges, at jeg er 25, og den første i min vennekreds. Desuden har jeg 3 ældre søskende med børn, så jeg VED det bliver benhårdt arbejde. Var der nogen af jer der havde det på samme måde? Eller var det bare ren lykke lige fra den positive test? 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
30.august 2018 kl. 16:03
Luk
Medlem siden 26-08-2018
13 startede debatter
189 skrevne indlæg
30-08-2018 16:03
Luk
Medlem siden 26-08-2018
13 startede debatter
189 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
Nielsen93 skrev :

Hejsa. Først og fremmest tillykke til alle de gravide derude! Jeg fandt ud af i lørdags, at min kæreste og jeg ventede. 6 uger henne, så jeg må have termin omkring 20. April +/- (min cyklus har været lidt sær siden jeg smed p-pillerne🙈). For mig har det været lidt af en omvæltning, og jeg sprudlede ikke umiddelbart af glæde, da jeg fandt ud af det. Ikke fordi det ikke var ønsket, men pga. Alle bekymringer mht. Uddannelse, økonomi, arbejde, omgangskreds mv. Det skal siges, at jeg er 25, og den første i min vennekreds. Desuden har jeg 3 ældre søskende med børn, så jeg VED det bliver benhårdt arbejde. Var der nogen af jer der havde det på samme måde? Eller var det bare ren lykke lige fra den positive test? 

Jeg blev så glad! Om aftenen slog det mig dog da jeg ikke kunne sove, og så kom alle bekymringerne 😂..

Jeg tænker det er meget normalt, man begynder at tvivle på om det nu var det rigtige eller hvordan, var faktisk lidt i en chok tilstand 😂..

Men nu glæder min kæreste og jeg os helt vildt 🙈.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
30.august 2018 kl. 16:08
Luk
Medlem siden 27-08-2018
2 startede debatter
3 skrevne indlæg
30-08-2018 16:08
Luk
Medlem siden 27-08-2018
2 startede debatter
3 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Årh hvor dejligt at høre! Tillykke! Jeg håber også jeg når dertil snart. Jeg kan ikke umiddelbart mærke, at jeg er gravid, og det er måske også derfor det er så svært at forholde sig til, fordi det på en eller anden måde virker fjernt. Men der sniger sig da oftere og oftere nogle øjeblik ind, hvor jeg tænker det hele nok skal gå 😂

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
30.august 2018 kl. 16:11
Luk
Medlem siden 26-08-2018
13 startede debatter
189 skrevne indlæg
30-08-2018 16:11
Luk
Medlem siden 26-08-2018
13 startede debatter
189 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Mange tak og tillykke til dig også! Tror også bare chokket lige skal ligge sig! Jeg blev gravid i 2. Forsøg så det kom egentlig også lidt bag på mig det kom så hurtigt 😂..

Tror du har ret! Vi Har bestilt tid til en tidlig scanning i ca 6+6, for at se om der er hjerteblink og bare for at det også er lidt mere virkeligt, selvom man ikke kan se så meget, bare af høre et hjerteslag glæder jeg mig til 🙈.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
30.august 2018 kl. 17:34
Luk
Medlem siden 11-01-2017
8 startede debatter
39 skrevne indlæg
30-08-2018 17:34
Luk
Medlem siden 11-01-2017
8 startede debatter
39 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Har læst med i denne tråd de sidste par dage, I håb om at jeg selv skulle komme på banen. 

Har haft det mærkeligt de sidste par dage med svimmelhed, spændt mave, kvalmeepisoder, men efter næsten 2 års prøven, hvor INTET er sket, turde man næsten ikke håbe.

Den var dog godt nok. Her til imorgen, en dag efter forventet menstruation, var den længeventede anden streg på prøven. Manden er nu ikke til at skyde igennem! <3

Med egne beregninger skete befrugtningen 15. august, og det bliver derfor et lækkert maj-barn omkring den 7-8. (:

Anmeld
Svar
Gravid med vores første barn med ankomst til maj 19 efter 2 års forsøg. <3
Godt skrevet
0
Gravid med vores første barn med ankomst til maj 19 efter 2 års forsøg. <3
30.august 2018 kl. 17:42
Luk
Medlem siden 26-06-2018
1 startede debatter
5 skrevne indlæg
30-08-2018 17:42
Luk
Medlem siden 26-06-2018
1 startede debatter
5 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Kæmpe tillykke til jer alle sammen 

Jeg vil også gerne være med i terminsgruppen.

Jeg har termin omkring 7. maj. Er blevet gravid allerede i 2. cyklus, så det er helt fantastisk og slet ikke til at forstå! Det er min kærestes og mit første barn smiley

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
30.august 2018 kl. 19:09
Luk
Medlem siden 04-10-2016
14 skrevne indlæg
30-08-2018 19:09
Luk
Medlem siden 04-10-2016
14 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Tillykke alle sammen 👏 Jeg testede positiv for en lille uge siden, men har først test dag imorgen (testmonster) 🙈 Har sendt pb omkring medlemskab af da Facebook gruppen. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
30.august 2018 kl. 19:26
Luk
Medlem siden 15-05-2016
1 startede debatter
6 skrevne indlæg
Sidst online 30-10-2018
30-08-2018 19:26
Luk
Medlem siden 15-05-2016
1 startede debatter
6 skrevne indlæg
Sidst online 30-10-2018
Godt skrevet
0

Hej kommende mødre til maj 🌸 

Mon en hemmelig termins facebook gruppe eksistere ? ☺️ Vil nemlig gerne vente med at dele med andre indtil senere i forløbet.   

Tillykke til alle de gravide maver 💕

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Information om Coronavirus/Covid-19 og graviditet

Har du lige fundet ud af at du er gravid eller tæt på fødsel så har du sikkert allerede haft en masse bekymringer i forbindelse med Coronavirus. Læs mere

Infektionsmedicinsk afdeling søger børn i alderen 12-23 måneder til vaccineforsøg

Odense Universitetshospital, Aarhus Universitetshospital og Hvidovre Hospital søger forældre med børn i alderen 12-23 måneder til et vaccineforsøg. Læs mere

Praktisk tjekliste til vuggestue start

Barslen er ved at være slut, og baby skal snart have sin første dage i vuggestue eller dagpleje. Det er meget nyt – ikke bare for baby men også for mor og far. Vi har lavet en liste over, hvad du skal huske at få med i vuggestuen, når dit barn starter. Læs mere

ANNONCE

Mist aldrig en sut igen med Navnesutten <3 Psst.. de giver 10% på sutter

De fleste kender til det problem, at børnenes sutter bliver væk eller havner i et andet barns mund med dertilhørende bakterier. Løsning har Navnesutten og dermed mindsket risikoen for at dit barns sutter havner et forkert sted. Læs mere

Hvor havner dit barn, hvis du pludselig dør?

Kun et fåtal af os tør tænke tanken til ende. Endnu færre er klar over, at vi selv kan påvirke fremtiden for vores børn. Læs mere

Hvordan får gravide gode motionsvaner?

De fleste er klar over, at motion er godt for vores fysiske sundhed. Der er en række fordele ved at dyrke fysisk aktivitet. Det gælder også for gravide. Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Information om Coronavirus/Covid-19 og graviditet

Har du lige fundet ud af at du er gravid eller tæt på fødsel så har du sikkert allerede haft en masse bekymringer i forbindelse med Coronavirus. Læs mere

Infektionsmedicinsk afdeling søger børn i alderen 12-23 måneder til vaccineforsøg

Odense Universitetshospital, Aarhus Universitetshospital og Hvidovre Hospital søger forældre med børn i alderen 12-23 måneder til et vaccineforsøg. Læs mere

Praktisk tjekliste til vuggestue start

Barslen er ved at være slut, og baby skal snart have sin første dage i vuggestue eller dagpleje. Det er meget nyt – ikke bare for baby men også for mor og far. Vi har lavet en liste over, hvad du skal huske at få med i vuggestuen, når dit barn starter. Læs mere

ANNONCE

Mist aldrig en sut igen med Navnesutten <3 Psst.. de giver 10% på sutter

De fleste kender til det problem, at børnenes sutter bliver væk eller havner i et andet barns mund med dertilhørende bakterier. Løsning har Navnesutten og dermed mindsket risikoen for at dit barns sutter havner et forkert sted. Læs mere

Hvor havner dit barn, hvis du pludselig dør?

Kun et fåtal af os tør tænke tanken til ende. Endnu færre er klar over, at vi selv kan påvirke fremtiden for vores børn. Læs mere

Hvordan får gravide gode motionsvaner?

De fleste er klar over, at motion er godt for vores fysiske sundhed. Der er en række fordele ved at dyrke fysisk aktivitet. Det gælder også for gravide. Læs mere