Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Hej Maj 19 mødre.

20.august 2018 kl. 13:13
Luk
Medlem siden 15-03-2007
20-08-2018 13:13
Luk
Medlem siden 15-03-2007
Godt skrevet
1

Halløjsa 

Jeg har termin 28 april, og tænker derfor muligheden for at komme til at tilhøre maj gruppen er ret stor. 

Så derfor hej fra mig og tillykke til alle ny-gravide :-) 

Anmeld
Svar
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
Godt skrevet
1
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
31.august 2018 kl. 12:06
Luk
Medlem siden 22-08-2018
1 startede debatter
12 skrevne indlæg
31-08-2018 12:06
Luk
Medlem siden 22-08-2018
1 startede debatter
12 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg tør godt tilmelde mig i maj 19 terminsgruppen nu:)

Min mand og jeg har været igennem første IVF forløb og stod med en positiv test 3+6. I dag 4+2 har jeg fået taget en blodprøve (samt utallige hjemmetests) og den bekræfter at vi venter os:) Vi kan slet ikke forstå at vi står med en positiv test efter første forsøg (fryse blastocyst - der blev ikke lagt noget op efter ægudtagning pga. overstimulering, så vi måtte vente en måned).

Jf. terminsberegninger har jeg termin 8. maj 2019:)

Stort tillykke til jer der allerede står med en positiv test og held og lykke til alle jer der stadig mangler at teste:)

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
31.august 2018 kl. 14:46
Luk
Medlem siden 07-04-2018
1 startede debatter
11 skrevne indlæg
31-08-2018 14:46
Luk
Medlem siden 07-04-2018
1 startede debatter
11 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg vil også rigtig gerne være med i maj gruppen, 4+0 idag, og termin omkring 10. Maj 😍

jeg er dog stadig noget skeptisk, efter sidste graviditet, der endte i en MA i 12. Uge, i februar 🙏

jeg sender en besked 😊

og tillykke med alle graviditeterne, og skønt med så mange forårsbørn.🌸❤️

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
03.september 2018 kl. 11:56
Luk
Medlem siden 14-08-2017
1 startede debatter
16 skrevne indlæg
03-09-2018 11:56
Luk
Medlem siden 14-08-2017
1 startede debatter
16 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg er 6+3 i dag efter egne beregninger. Jeg begyndte at mærke lidt kvalme i sidste uge, og så har jeg ømme beyster, så det er den eneste måde jeg kan mærke noget 🙈 Jeg var ved lægen for nogle dage siden, og jeg skal til lægen igen om to uger for at få taget blodprøve, blodtryk osv. Jeg fik at vide ved min læge sidst, at man får en indkaldelse til når man skal til 12 ugers scanning. Hvis man gerne vil til scanning inden, skal man så selv betale? 😊

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
03.september 2018 kl. 11:58
Luk
Medlem siden 26-08-2018
13 startede debatter
189 skrevne indlæg
03-09-2018 11:58
Luk
Medlem siden 26-08-2018
13 startede debatter
189 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
sidstityverne skrev :

Jeg er 6+3 i dag efter egne beregninger. Jeg begyndte at mærke lidt kvalme i sidste uge, og så har jeg ømme beyster, så det er den eneste måde jeg kan mærke noget 🙈 Jeg var ved lægen for nogle dage siden, og jeg skal til lægen igen om to uger for at få taget blodprøve, blodtryk osv. Jeg fik at vide ved min læge sidst, at man får en indkaldelse til når man skal til 12 ugers scanning. Hvis man gerne vil til scanning inden, skal man så selv betale? 😊

Vi skal selv betale for vores tidlige scanning, når jeg er 6+6, så det tror jeg, med mindre man får en henvisning, men det er vidst kun under særlige omstændigheder 😊.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
03.september 2018 kl. 19:32
Luk
Medlem siden 25-08-2018
1 skrevne indlæg
03-09-2018 19:32
Luk
Medlem siden 25-08-2018
1 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Heeeej Piger . 

Jeg har også sendt PB for at være med på facebook, :) Det lidt lettere end her bilder jeg mig ind :) Jeg er ca 5+3 og skal scannes imorgen . Er lidt nervøs. Jeg skal scannes tidlig. Da jeg i marts havde en graviditet uden for livmoderen . Og jeg var 30 min fra at dø :(( puha .. længere historie :) havde bare brug for at få det ud :) 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
04.september 2018 kl. 09:07
Luk
Medlem siden 28-08-2012
17 startede debatter
95 skrevne indlæg
04-09-2018 09:07
Luk
Medlem siden 28-08-2012
17 startede debatter
95 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Hej med jer

Jeg er sørme også (endelig) blevet gravid, med forventet termin den 3. maj. 

Det er mit andet barn. Jeg har en dreng fra maj 2014 😊

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
08.september 2018 kl. 23:20
Luk
Medlem siden 24-05-2012
6 startede debatter
63 skrevne indlæg
08-09-2018 23:20
Luk
Medlem siden 24-05-2012
6 startede debatter
63 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Hej skønne mødre..

Melder mig forsigtigt ind i denne gruppe..

Er i dag 5+0, med termin d.11 maj..

Har lige inden for relativt kort tid været igennem to aborter..

Den ene i slutningen af september 17 og den anden her i slutningen af juni..

Jeg er 35 min mand bliver 40 lige om lidt og sammen har vi en datter på 5 år.

Jeg vil gerne med i FB gruppen..😊

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
09.september 2018 kl. 11:57
Luk
Medlem siden 09-01-2018
1 startede debatter
10 skrevne indlæg
09-09-2018 11:57
Luk
Medlem siden 09-01-2018
1 startede debatter
10 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Har nogle af jer set hjerteblink?? 

Jeg var ved tidlig scanning i torsdags, men for tidlig til et blink. Så nu venter jeg utålmodig til ny tid torsdag laugh

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
09.september 2018 kl. 14:42
Luk
Medlem siden 09-09-2018
2 skrevne indlæg
09-09-2018 14:42
Luk
Medlem siden 09-09-2018
2 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Grine eller græde. Fandt i fredags ud af det. Jeg er 4+3, termin ca. 16 maj. Det er overhovedet ikke planlagt, passer dårligt med uddannelse/job, bolig og økonomi. Kæresten tager det meget pænere end mig og end forventet i det hele taget. Allerede ramt af kvalme 😓 Bliver dejligt når man kan snakke med nogle omkring det. Håber lægen har tid til en endelig bekræftigelse imorgen, og nogle råd til hvad man egentlig gør nu. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
11.september 2018 kl. 17:09
Luk
Medlem siden 30-08-2015
2 startede debatter
3 skrevne indlæg
11-09-2018 17:09
Luk
Medlem siden 30-08-2015
2 startede debatter
3 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Ihh.. Lyder så spændende.. Fik en positiv test i søndags, efter at have prøvet i kun 4 måneder. Så vi er begge bare så glade og stadig lidt i en chok tilstandsmiley Jeg er 25 og det er vores første barn. Men er rigtigt som folk beskriver det, som man står med testen starter alle bekymringerneenlightened..  Men er samtidig så mega spændene. Som jeg kan regne frem til skulle terminen gerne ligge 17 Maj :D 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Information om Coronavirus/Covid-19 og graviditet

Har du lige fundet ud af at du er gravid eller tæt på fødsel så har du sikkert allerede haft en masse bekymringer i forbindelse med Coronavirus. Vi har forsøgt at samle svarene på de mest relevante spørgsmål i forbindelse med coronavirus for dig som er gravid. Læs mere

Infektionsmedicinsk afdeling søger børn i alderen 12-23 måneder til vaccineforsøg

Odense Universitetshospital, Aarhus Universitetshospital og Hvidovre Hospital søger forældre med børn i alderen 12-23 måneder til et vaccineforsøg. Læs mere

Praktisk tjekliste til vuggestue start

Barslen er ved at være slut, og baby skal snart have sin første dage i vuggestue eller dagpleje. Det er meget nyt – ikke bare for baby men også for mor og far. Vi har lavet en liste over, hvad du skal huske at få med i vuggestuen, når dit barn starter. Læs mere

ANNONCE

Mist aldrig en sut igen med Navnesutten <3 Psst.. de giver 10% på sutter

De fleste kender til det problem, at børnenes sutter bliver væk eller havner i et andet barns mund med dertilhørende bakterier. Løsning har Navnesutten og dermed mindsket risikoen for at dit barns sutter havner et forkert sted. Læs mere

Hvor havner dit barn, hvis du pludselig dør?

Kun et fåtal af os tør tænke tanken til ende. Endnu færre er klar over, at vi selv kan påvirke fremtiden for vores børn. Læs mere

Hvordan får gravide gode motionsvaner?

De fleste er klar over, at motion er godt for vores fysiske sundhed. Der er en række fordele ved at dyrke fysisk aktivitet. Det gælder også for gravide. Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Information om Coronavirus/Covid-19 og graviditet

Har du lige fundet ud af at du er gravid eller tæt på fødsel så har du sikkert allerede haft en masse bekymringer i forbindelse med Coronavirus. Vi har forsøgt at samle svarene på de mest relevante spørgsmål i forbindelse med coronavirus for dig som er gravid. Læs mere

Infektionsmedicinsk afdeling søger børn i alderen 12-23 måneder til vaccineforsøg

Odense Universitetshospital, Aarhus Universitetshospital og Hvidovre Hospital søger forældre med børn i alderen 12-23 måneder til et vaccineforsøg. Læs mere

Praktisk tjekliste til vuggestue start

Barslen er ved at være slut, og baby skal snart have sin første dage i vuggestue eller dagpleje. Det er meget nyt – ikke bare for baby men også for mor og far. Vi har lavet en liste over, hvad du skal huske at få med i vuggestuen, når dit barn starter. Læs mere

ANNONCE

Mist aldrig en sut igen med Navnesutten <3 Psst.. de giver 10% på sutter

De fleste kender til det problem, at børnenes sutter bliver væk eller havner i et andet barns mund med dertilhørende bakterier. Løsning har Navnesutten og dermed mindsket risikoen for at dit barns sutter havner et forkert sted. Læs mere

Hvor havner dit barn, hvis du pludselig dør?

Kun et fåtal af os tør tænke tanken til ende. Endnu færre er klar over, at vi selv kan påvirke fremtiden for vores børn. Læs mere

Hvordan får gravide gode motionsvaner?

De fleste er klar over, at motion er godt for vores fysiske sundhed. Der er en række fordele ved at dyrke fysisk aktivitet. Det gælder også for gravide. Læs mere