kun på fb?
Godt skrevet
0
|
Hej alle Jeg vil bare høre om alle er i fb gruppen? Jeg har termin 7 maj og har lige været til nf Lige nu har jeg ikke lyst til fb gruppe, men var glad for mm sidst ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Hej😊 Indtil videre har jeg termin d. 19 maj. Jeg skal først til scanning d. 6 november🤗 jeg er i en fb gruppe lige nu, men jeg overvejer kraftig at melde mig ud.
![]()
Svar
![]() |
30-10-2018 20:32
|
Godt skrevet
0
|
jeanettemortil3 skrev : Spændene ![]()
Svar
![]() |
30-10-2018 20:36
|
Godt skrevet
0
|
Hej Jeg er også kun her på mm indtil videre. Termin slut maj, endnu ikke været til nf men set fin baby og hjerteblink ved privat scanning. Det er vores nr. 3 ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Jeg er også kun herinde.. Kan slet ikke overskue FB. Jeg har termin omkring 20 maj og skal til nf d. 13 november. Jeg har i forvejen en dreng på 2,5 så vi er igang med anden omgang ☺️ ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Er der flere der har været til Nf eller måske kønsscanning? 😊 ![]()
Svar
![]() |
06-11-2018 21:39
|
Godt skrevet
0
|
Jeg har jo været til NF ☺️ Regner med at vi venter til MD med at vide kønnet 😉 selv om jeg er lidt spændt på om vi kan bruge pigetøjet eller vi skal ud og finde noget til en dreng 🤔 Har lidt lyserødt udflåd i går og i dag 😏 ved godt at det højst sandsynligt ikke betyder noget, men man bliver lidt urolig 😔 har ikke ondt eller noget og det er ganske lidt. Ud over det har jeg det heldigvis rigtigt godt ☺️ Hvordan har I andre det?
![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Trillen skrev : Jeg har haft det virkelig skudt denne gang, men det lysner en lille smule. Jeg havde brunt udflåd de først 4 uger, men blev scannet 7+3 og der var fint hjerteblink tilsvarende mine egne beregninger. Skal til Nf på næste tirsdag og glæder mig meget til at få det overstået! Denne gang kan jeg mærke at livmoderen vokser og selvom jeg endnu ikke mærker liv, kan jeg bare mærke at det hele vokser. 😊 ![]()
Svar
![]() |
07-11-2018 14:11
|
Godt skrevet
0
|
Hejsa allesammen jeg er heller ikke på facebook. Vi venter vores andet barn med termin 18. Maj. Vi har i forvejen en lille pige som fylder 1 år i denne måned. Vi er også spændte på at finde ud af om vi skal gemme pigetøjet eller ej :D Tillykke til jer alle med graviditeterne ![]()
Svar
![]() |
07-11-2018 14:12
|
Godt skrevet
0
|
Vi skal forresten til første scanning på fredag og er meget spændte! ![]()
Svar
![]() |
Anmeld til moderator
Nyeste blogindlæg
Mest læste debat
Nyeste artikler
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
|
Jul på Min-Mave.dkJulen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere |
|
En huskeliste til de kommende forældreHvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere |
Nyeste blogindlæg
Nyeste artikler
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
|
Jul på Min-Mave.dkJulen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere |
|
En huskeliste til de kommende forældreHvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere |