NF- gæt af køn
Godt skrevet
0
|
Er der nogen som har lyst til at gætte på køn🙈😍
![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
efternøler46 skrev : Det også mit gæt !🙈 ![]()
Svar
![]() |
03-11-2019 22:37
|
Godt skrevet
0
|
Hvordan kan i gætte det 🤔 ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
1
|
oreo skrev : Mit gæt er baseret på at jeg kan se nogle streger forneden som man mener plejer at være en pige men må ærligt indrømme jeg slet ikke har forstand på det 😅 Er 11+5 på billedet så tænker det er lidt tidligt også at sige så meget men spændende at hvad folk mener 😁 måske kan efternøler46 gøre os klogere på hvad man skal kigge efter 🤔❤️ ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
1
|
Mit gæt er baseret på disse streger som peger nedad... det kan dog nå at ændre sig når det er så tidligt😊 hvis jeg husker rigtig kan de. Nå at rejse sig😍 men ellers så har jeg forstået at disse her vandrette linjer der peger lands barnet er en pige og væk fra barnet en dreng... jeg skal dig ikke gøre mig klogere end at det er sådan jeg har forstået nub teorien😂😂😂 kan jo tage fejl skal selv nf scannes inden længe forhåbentlig... er 12+0 idag men nogle papirer var gået tabt så jeg blev glemt... men glæder mig sindssygt ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Hov😂 her er billedet med cirkel om de streger jeg snakker om ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
efternøler46 skrev : Mange tak for det beskrivende svar! Netop samme streger jeg baserede mit gæt på og har også forstået nub teorien på samme måde, nu bliver det spændende at se 🙈 og ja det er måske også lidt for tidligt.. Held og lykke med nf! Håber det går rigtig godt, kan godt forstå du glæder dig det er bare også sådan en dejlig oplevelse !❤️🙏 ![]()
Svar
![]() |
04-11-2019 13:47
|
Godt skrevet
0
|
Når du kun er 11+5 er det for tidligt at gætte. Alle fostre ligner piger så tidligt 🙈 ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
1
|
snart4? skrev : Jaa det har jeg godt læst et par steder nu, så det har su nok ret i🙈❤️ Er det ikke fra 12+0 at man kan bruge nub teorien? Men kan dernede virkelig passe at de to dage kan gøre så stor en forskel?😁 ![]()
Svar
![]() |
|
Slettet bruger
06-11-2019 06:54
|
Godt skrevet
1
|
ul skrev :snart4? skrev : Det er først fra tidligst 12+5, at man kan bruge nub teorien, da alle fostre ligner piger, indtil nubben rejser sig ved drenge - og det kan den gøre helt frem til 12+5 ![]()
Svar
![]() |
Anmeld til moderator
Nyeste blogindlæg
Mest læste debat
Nyeste artikler
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
|
Jul på Min-Mave.dkJulen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere |
|
En huskeliste til de kommende forældreHvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere |
Nyeste blogindlæg
Nyeste artikler
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
|
Jul på Min-Mave.dkJulen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere |
|
En huskeliste til de kommende forældreHvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere |