Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

gratis bleer

19.december 2017 kl. 01:05
Luk
Medlem siden 14-10-2017
19-12-2017 01:05
Luk
Medlem siden 14-10-2017
Godt skrevet
0

Hej, jeg er ny herinde:-) 

Jeg har læst mig frem til at man kan få gratis bleer via gratis pakker....lyder rigtig godt men hvor får jeg de gratis pakker? Er det hos babysam?

Håber det går godt med jeres graviditet:-)

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
19.december 2017 kl. 01:10
Luk
Medlem siden 08-04-2014
96 startede debatter
1304 skrevne indlæg
19-12-2017 01:10
Luk
Medlem siden 08-04-2014
96 startede debatter
1304 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
marielydiemelono skrev :

Hej, jeg er ny herinde:-) 

Jeg har læst mig frem til at man kan få gratis bleer via gratis pakker....lyder rigtig godt men hvor får jeg de gratis pakker? Er det hos babysam?

Håber det går godt med jeres graviditet:-)

Jeg har fået fra:

Føtex

Fakta

Lidl

Rema 1000

Super Brugsen (kræver Coop medlemskab)

Matas (ikke ting til babyen men til moderen)

Der er ikke kun bleer i pakkerne men også ting som vådeservietter, sutter, vatpinde, baby shampoo, zinksalve mv i. I nogle af dem er der også en bodystocking, en bamse og lignende :-)

Anmeld
Svar
MinTicker.dk Ticker
Godt skrevet
0
MinTicker.dk Ticker
19.december 2017 kl. 01:18
Luk
Medlem siden 14-10-2017
1 startede debatter
2 skrevne indlæg
19-12-2017 01:18
Luk
Medlem siden 14-10-2017
1 startede debatter
2 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Vildt!! Skal man bare spørge i butikkerne, altså der hvor man ikke skal have medlemskab? 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
19.december 2017 kl. 01:27
Luk
Medlem siden 08-04-2014
96 startede debatter
1304 skrevne indlæg
19-12-2017 01:27
Luk
Medlem siden 08-04-2014
96 startede debatter
1304 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
marielydiemelono skrev :

Vildt!! Skal man bare spørge i butikkerne, altså der hvor man ikke skal have medlemskab? 

Man melder sig til via internettet. Det kræver, at man giver sin mail og vist også tlf-nummer (men jeg er ikke blevet kontaktet overhovedet efterfølgende, kun via nogle mails med babyprodukter, der sælges, og det er kun fra Føtex og fakta, og ikke generende. Har dog hørt at man kan blive spammet lidt fra baby Sam). Her er links til alle babypakkerne: http://babypakker.com

Når du har tilmeldt dig, kan du gå ned og hente pakken i butikken :-)

Anmeld
Svar
MinTicker.dk Ticker
Godt skrevet
0
MinTicker.dk Ticker
19.december 2017 kl. 01:47
Luk
Medlem siden 19-12-2017
1 skrevne indlæg
19-12-2017 01:47
Luk
Medlem siden 19-12-2017
1 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg har selv idag hentet den fra fakta, som indeholder mange gode ting og kan anbefalessmiley

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
19.december 2017 kl. 15:24
Luk
Medlem siden 14-10-2017
1 startede debatter
2 skrevne indlæg
19-12-2017 15:24
Luk
Medlem siden 14-10-2017
1 startede debatter
2 skrevne indlæg
Godt skrevet
1

Jeg faldt i søvn igår efter min sidste besked:-)

1000 tak for din KÆMPE hjælp! Det vil jeg gøre med det samme. Det er altid det spam efter man frygter...hahaha

1000 tak.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
19.december 2017 kl. 15:31
Luk
Medlem siden 08-04-2014
96 startede debatter
1304 skrevne indlæg
19-12-2017 15:31
Luk
Medlem siden 08-04-2014
96 startede debatter
1304 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
marielydiemelono skrev :

Jeg faldt i søvn igår efter min sidste besked:-)

1000 tak for din KÆMPE hjælp! Det vil jeg gøre med det samme. Det er altid det spam efter man frygter...hahaha

1000 tak.

Det var så lidt :-)

Anmeld
Svar
MinTicker.dk Ticker
Godt skrevet
0
MinTicker.dk Ticker
19.december 2017 kl. 17:08
Luk
Medlem siden 18-03-2012
1 startede debatter
219 skrevne indlæg
19-12-2017 17:08
Luk
Medlem siden 18-03-2012
1 startede debatter
219 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg kan anbefalede babypakker.com

Der er en oversigt over babypakker 👍🏻 Skoringen til 50,- er også rigtig god, det samme gælder name it babypakke, men du får ihvertfald et godt overblik på denne side. 😃

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

ANNONCE

En huskeliste til de kommende forældre

Hvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere

ANNONCE

3 ting, der er ideelle at lave som gravid

At blive gravid er en stor omvæltning i sin ellers helt normale hverdag. Fra øjeblikket hvor du står med en positiv graviditetstest i hånden, er du ikke længere alene, og det vil komme til at være sådan langt ud i fremtiden. Læs mere

ANNONCE

3 ting du ikke vidste om efterfødselstræning

Træning kan gøre dig glad og gøre dig til den mor, du gerne vil være. Styrketræning og motion bruges som behandling af fødselsdepression. Læs mere

Gratis mini-kursus til dig, som vil opnå et varigt vægttab under barsel

På Maria Diors mini-kursus lærer du helt konkret, hvordan du skaber de bedste og korrekte rammer for dig selv, hvordan du undgår yoyo-vægten og de ekstra irriterende kilo, som sætter generer dig i hverdagen. Dette kursus handler om, at give dig de helt korrekte redskaber til, at du kan gøre dit bedste for at opnå et varigt vægttab under barsel når du lige har født, men måske ikke har så meget overskud. Læs mere

ANNONCE

Klinik for de ufrivillig barnløse - Freya Fertility

Her skal I møde klinikkens ejer og stifter, Tina Snebang-Storgaard, der åbnede klinikken tidligere på året. Tina har et langt CV indenfor gynækologi og obstetrik og har været ansat på både private klinikker og i det offentlige. Det der driver Tina er ønsket om at give ufrivillige barnløse den største og mest unikke gave i verden, nemlig at blive forældre Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

ANNONCE

En huskeliste til de kommende forældre

Hvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere

ANNONCE

3 ting, der er ideelle at lave som gravid

At blive gravid er en stor omvæltning i sin ellers helt normale hverdag. Fra øjeblikket hvor du står med en positiv graviditetstest i hånden, er du ikke længere alene, og det vil komme til at være sådan langt ud i fremtiden. Læs mere

ANNONCE

3 ting du ikke vidste om efterfødselstræning

Træning kan gøre dig glad og gøre dig til den mor, du gerne vil være. Styrketræning og motion bruges som behandling af fødselsdepression. Læs mere

Gratis mini-kursus til dig, som vil opnå et varigt vægttab under barsel

På Maria Diors mini-kursus lærer du helt konkret, hvordan du skaber de bedste og korrekte rammer for dig selv, hvordan du undgår yoyo-vægten og de ekstra irriterende kilo, som sætter generer dig i hverdagen. Dette kursus handler om, at give dig de helt korrekte redskaber til, at du kan gøre dit bedste for at opnå et varigt vægttab under barsel når du lige har født, men måske ikke har så meget overskud. Læs mere

ANNONCE

Klinik for de ufrivillig barnløse - Freya Fertility

Her skal I møde klinikkens ejer og stifter, Tina Snebang-Storgaard, der åbnede klinikken tidligere på året. Tina har et langt CV indenfor gynækologi og obstetrik og har været ansat på både private klinikker og i det offentlige. Det der driver Tina er ønsket om at give ufrivillige barnløse den største og mest unikke gave i verden, nemlig at blive forældre Læs mere