Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

maven virker mindre pludseligt....?!

28.november 2017 kl. 19:55
Luk
Medlem siden 28-11-2017
Sidst online 17-04-2019
28-11-2017 19:55
Luk
Medlem siden 28-11-2017
Sidst online 17-04-2019
Godt skrevet
0

Hej gravide damer, jeg er 22+1 og synes faktisk at min mave pludselig er blevet mindre. Jeg føler også at baby ligger virkelig langt nede i bækkenet så måske det er forklaringen, men er der andre der har oplevet at maven nogle dage bliver fladere/mindre? 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
28.november 2017 kl. 20:04
Luk
Medlem siden 28-06-2013
39 startede debatter
197 skrevne indlæg
28-11-2017 20:04
Luk
Medlem siden 28-06-2013
39 startede debatter
197 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Det har jeg også prøvet, bare tidligere i gravidliteten end dig. Baby ligger nok bare lidt anderledes.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
28.november 2017 kl. 20:16
Luk
Medlem siden 20-06-2017
41 startede debatter
338 skrevne indlæg
28-11-2017 20:16
Luk
Medlem siden 20-06-2017
41 startede debatter
338 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Ja jeg har også prøvet det cirka samme tidspunkt som du. Jeg har endda billeder, som tydeligt viser, at maven blev mindre.

Jeg er ret sikker på, det handlede om luft for mit vedkommende smiley der er i hvert fald stadig en sund baby i maven her 26+2.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0

Slettet bruger

28.november 2017 kl. 20:47
Slettet bruger
28-11-2017 20:47
Godt skrevet
0

Baby kan sagtens have lagt sig anderledes. Selv i uge 36 havde jeg dage hvor maven var helt flad fordi han lå langt inde, og et par timer efter var den ved at springe...

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Udvid dine horisonter under barselsorloven

Der er meget at se til på barselsorlov. Derfor er det vigtigt at Mor giver sig selv lov til at slappe af, hvis hun får mulighed. Fx med yoga eller kreativitet. Læs mere

De bedste tidspunkter for samleje i din cyklus

Sådan holder du styr på din ægløsning og bliver i stand til at planlægge hvornår, du skal hive den udkårne farmand med under dynen. Læs mere

Sådan påvirker stress fertiliteten

Det kan være psykisk hårdt når graviditeten udebliver, men kan stress og bekymringer påvirke dine chancer for at blive gravid? Læs mere

Hver fjerde graviditet er en ups’er

En undersøgelse som BT har fået foretaget viser at hver fjerde graviditet er en smutter, For 20 år siden var kun 15 % af graviditeterne ikke-planlagte. Læs mere

9 sjove måder at gætte om det er en dreng eller pige

Så snart de to streger viser sig på graviditetstesten, begynder din tanker nok at kredse om kønnet. Bliver det en dreng eller pige? Prøv disse sjove tests. Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Udvid dine horisonter under barselsorloven

Der er meget at se til på barselsorlov. Derfor er det vigtigt at Mor giver sig selv lov til at slappe af, hvis hun får mulighed. Fx med yoga eller kreativitet. Læs mere

De bedste tidspunkter for samleje i din cyklus

Sådan holder du styr på din ægløsning og bliver i stand til at planlægge hvornår, du skal hive den udkårne farmand med under dynen. Læs mere

Sådan påvirker stress fertiliteten

Det kan være psykisk hårdt når graviditeten udebliver, men kan stress og bekymringer påvirke dine chancer for at blive gravid? Læs mere

Hver fjerde graviditet er en ups’er

En undersøgelse som BT har fået foretaget viser at hver fjerde graviditet er en smutter, For 20 år siden var kun 15 % af graviditeterne ikke-planlagte. Læs mere

9 sjove måder at gætte om det er en dreng eller pige

Så snart de to streger viser sig på graviditetstesten, begynder din tanker nok at kredse om kønnet. Bliver det en dreng eller pige? Prøv disse sjove tests. Læs mere