Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Naturkind barnevogn - erfaring?

01.november 2017 kl. 13:07
Luk
Medlem siden 07-12-2016
01-11-2017 13:07
Luk
Medlem siden 07-12-2016
Godt skrevet
0

Hej piger.

Jeg er på udkig efter nogen der har erfaring med naturkind kombivogn ( den økologiske barnevogn) som jeg synes lyder rigtig lækker. Kan bare ikke rigtig finde nogen anmeldelser af den - skriv meget gerne her hvis I har den, eller kender nogen der har :)

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0

Slettet bruger

01.august 2020 kl. 09:47
Slettet bruger
01-08-2020 09:47
Godt skrevet
0

Den her følger jeg lige med i ... Har selv kigget på en, men hører rigtig gerne fra andre, der har haft en???

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
01.august 2020 kl. 19:00
Luk
Medlem siden 24-06-2018
1 startede debatter
17 skrevne indlæg
01-08-2020 19:00
Luk
Medlem siden 24-06-2018
1 startede debatter
17 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Min søster har den og har brugt den i 2,5 år. Hun er rigtig glad for den, og den kører også helt fantastisk. Meget nem at navigere med og kan styres med én hånd.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
01.august 2020 kl. 19:10
Luk
Medlem siden 25-08-2017
43 startede debatter
117 skrevne indlæg
01-08-2020 19:10
Luk
Medlem siden 25-08-2017
43 startede debatter
117 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

hej jeg havde den til mit første barn og den første gang den var i regn vejr blev den skjulet inde i og det kunne ikke komme af og butikken ville ikke tag ansvar for det så endte med og sælge den videre til meget lav pris 😔

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0

Slettet bruger

01.august 2020 kl. 19:57
Slettet bruger
01-08-2020 19:57
Godt skrevet
0
marlene1666 skrev :

hej jeg havde den til mit første barn og den første gang den var i regn vejr blev den skjulet inde i og det kunne ikke komme af og butikken ville ikke tag ansvar for det så endte med og sælge den videre til meget lav pris 😔

Tak for dit svar. Var det uden regnslag? 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
01.august 2020 kl. 20:10
Luk
Medlem siden 05-10-2018
20 startede debatter
275 skrevne indlæg
01-08-2020 20:10
Luk
Medlem siden 05-10-2018
20 startede debatter
275 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Vi kiggede også på den men var ikke så imponerede da vi så den i virkeligheden. Stoffet føles lidt som et vattæppe hvis det giver mening hvilket jo er super blødt men ikke vandafvisende overhovedet. Hun sagde også selv i butikken at den jo selvfølgelig ville blive misfarvet i solen og at regnslaget der hører til er meget utæt så der ville hun anbefale at købe et andet.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0

Slettet bruger

03.august 2020 kl. 22:21
Slettet bruger
03-08-2020 22:21
Godt skrevet
0

Tak for dit svar! Jeg synes også den så lidt slasket ud i virkeligheden. 

Ekspedienten i butikken sagde simpelthen at regnslaget der fulgte med var utæt?? 🤣 Det er sgu imponerende man kan lave et utæt regnslag - vil helt sikkert købe et andet nu, hvis vi ender med den vogn! 

Tak! 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
03.august 2020 kl. 22:43
Luk
Medlem siden 05-10-2018
20 startede debatter
275 skrevne indlæg
03-08-2020 22:43
Luk
Medlem siden 05-10-2018
20 startede debatter
275 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Ja jeg tænkte også at det var helt åndsvagt men hun viste mig syningerne og man kunne tydeligt se at der var huller fra nålen hvor vandet ville komme ind og at de ikke var “tapede/svejsede” eller hvad det hedder som det ellers er på regnslag regntøj osv. Det giver ingen mening i min verden at lave et regnslag sådan. Jeg kan huske forkert fordi vi endte med en helt anden vogn men mener hun anbefalede at bruge emmaljunga regnslag til i stedet. Men det må du altså ikke stille mig til regnskab for 🙂 de solgte i øvrigt ikke selv andre regnslag i butikken så det kan ikke være motivationen. Og heller ikke andre vogne. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0

Slettet bruger

03.august 2020 kl. 23:01
Slettet bruger
03-08-2020 23:01
Godt skrevet
0

Hvilken en endte I med at købe? 

Det jeg godt kan lide med en af deres modeller er, at deres egne duovogn har en barnevognsdel der har et liggemål på 98 cm. Det har jeg kun ellers kunne finde på alm. barnevogne.. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
03.august 2020 kl. 23:44
Luk
Medlem siden 05-10-2018
20 startede debatter
275 skrevne indlæg
03-08-2020 23:44
Luk
Medlem siden 05-10-2018
20 startede debatter
275 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Ja det var også noget af det vi godt kunne lide. Derfor havde vi også kig på emmaljunga nxt90b som har en barnevogskasse med langt liggemål og hvor man også kan købe en klapvognsdel til stellet. Det var i hvert fald sådan vi forstod det. 

Vi endte med at beholde vores gamle Stork som vi ellers havde planlagt at skifte ud, da den vidst indeholder en del skidt kemi. Det vidste vi bare ikke da vi købte den for tre år siden. Vi var ellers rigtig glade for den og kom frem til at det meste af den dårlige kemi nok var dampet af så lillesøster godt kunne arve den. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
04.august 2020 kl. 03:22
Luk
Medlem siden 13-03-2020
11 startede debatter
147 skrevne indlæg
04-08-2020 03:22
Luk
Medlem siden 13-03-2020
11 startede debatter
147 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
HåberPåEndnuEn skrev :

Vi kiggede også på den men var ikke så imponerede da vi så den i virkeligheden. Stoffet føles lidt som et vattæppe hvis det giver mening hvilket jo er super blødt men ikke vandafvisende overhovedet. Hun sagde også selv i butikken at den jo selvfølgelig ville blive misfarvet i solen og at regnslaget der hører til er meget utæt så der ville hun anbefale at købe et andet.

Det giver jo mening at den ikke er vandafvisende... det er jo en af NaturKinds pointer, at den skal være uden kemi. Og at gøre bomuld vandafvisende er kemi.

Vi har købt den, afventer at den bliver leveret og jeg glæder mig sådan til at bruge den.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Jul på Min-Mave.dk

Julen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere

ANNONCE

En huskeliste til de kommende forældre

Hvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere

ANNONCE

3 ting, der er ideelle at lave som gravid

At blive gravid er en stor omvæltning i sin ellers helt normale hverdag. Fra øjeblikket hvor du står med en positiv graviditetstest i hånden, er du ikke længere alene, og det vil komme til at være sådan langt ud i fremtiden. Læs mere

ANNONCE

3 ting du ikke vidste om efterfødselstræning

Træning kan gøre dig glad og gøre dig til den mor, du gerne vil være. Styrketræning og motion bruges som behandling af fødselsdepression. Læs mere

Gratis mini-kursus til dig, som vil opnå et varigt vægttab under barsel

På Maria Diors mini-kursus lærer du helt konkret, hvordan du skaber de bedste og korrekte rammer for dig selv, hvordan du undgår yoyo-vægten og de ekstra irriterende kilo, som sætter generer dig i hverdagen. Dette kursus handler om, at give dig de helt korrekte redskaber til, at du kan gøre dit bedste for at opnå et varigt vægttab under barsel når du lige har født, men måske ikke har så meget overskud. Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Jul på Min-Mave.dk

Julen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere

ANNONCE

En huskeliste til de kommende forældre

Hvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere

ANNONCE

3 ting, der er ideelle at lave som gravid

At blive gravid er en stor omvæltning i sin ellers helt normale hverdag. Fra øjeblikket hvor du står med en positiv graviditetstest i hånden, er du ikke længere alene, og det vil komme til at være sådan langt ud i fremtiden. Læs mere

ANNONCE

3 ting du ikke vidste om efterfødselstræning

Træning kan gøre dig glad og gøre dig til den mor, du gerne vil være. Styrketræning og motion bruges som behandling af fødselsdepression. Læs mere

Gratis mini-kursus til dig, som vil opnå et varigt vægttab under barsel

På Maria Diors mini-kursus lærer du helt konkret, hvordan du skaber de bedste og korrekte rammer for dig selv, hvordan du undgår yoyo-vægten og de ekstra irriterende kilo, som sætter generer dig i hverdagen. Dette kursus handler om, at give dig de helt korrekte redskaber til, at du kan gøre dit bedste for at opnå et varigt vægttab under barsel når du lige har født, men måske ikke har så meget overskud. Læs mere