Hemmelig terminsgruppe marts 19
Godt skrevet
0
|
Hej, Er der andre der heller ikke var så tidligt ude at i kom med i den anden hemmelige terminsgruppe! Er der stemning for at lave en gruppe mere? Eller er der andre hemmelige grupper? ![]()
Svar
![]() |
27-09-2018 10:03
|
Godt skrevet
0
|
Jeg melder mig også på banen, med termin d. 21/3-19 ![]()
Svar
![]() |
27-09-2018 11:10
|
Godt skrevet
0
|
007louise skrev : Fedt... bare send din mail så tilføjer jeg 😊👏🏼 ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
1
|
Hejsa, jeg gik også glip af den første gruppe, så vil gerne være med 😊 Har termin 17. marts 2019 ![]()
Svar
![]() |
29-09-2018 08:54
|
Godt skrevet
0
|
Hvis der er nogen der har sendt mig deres mail men ikke har fået en invitation til facebook gruppen, så sig lige til 😊 ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Jeg melder mig også gerne under fanerne - 30. marts. Min mail er på vej til dig ☺️ ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
1
|
Jeg vil også gerne være med. Er sat til 31/3. Har sendt dig en mail /Heidi :) ![]()
Svar
![]() |
30-09-2018 14:21
|
Godt skrevet
0
|
Alle der har skrevet deres mail er blevet tilføjet 😊 lad mig vide hvis i ikke har fået invitationen 😊 ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
1
|
Hej har sendt en besked 😊 ![]()
Svar
![]() |
30-09-2018 20:49
|
Godt skrevet
0
|
Tutten86 skrev : Jeg har svaret og prøvet at tilføjet dig, prøver lige igen - prøv at tjekke din mail 😊 ![]()
Svar
![]() |
01-10-2018 14:47
|
Godt skrevet
0
|
Hej. Jeg har fået invitationen, men linket virker ikke... ![]()
Svar
![]() |
Anmeld til moderator
Nyeste blogindlæg
Mest læste debat
Nyeste artikler
Når amningen drillerHar du brug for hjælp til amningen eller gode råd, så kan du ringe eller skrive til Forældre og Fødsels Ammerådgivning. Det er gratis, uforpligtende og anonymt. Læs mere |
|
Få laser- eller rynkebehandling hos kosmetisk klinikLaserbehandlinger og rynkebehandlinger har vundet større og større indpas i Danmark de seneste par år. Derfor vil du også hurtigt opdage, at der er mange forskellige kosmetiske klinikker at vælge imellem, hvis du søger en kosmetisk behandling. Læs mere |
|
5G - Farligt eller ok?5G er forkortelsen for den 5. generation af mobilnetværk. Men er det farligt eller er det OK for os og vores børn? Mobilnetværket udvikles nemlig, så det kan følge med tidens behov for hurtigere hastighed, øget sikkerhed og større kapacitet, når det kommer til overførsel og udveksling af data. Læs mere |
|
COVID-19: Graviditet og fødselVi har samlet vigtig information til dig der er gravid, skal igennem en fødsel eller bare skal holde barsel under corona pandemien. For selvom vi er tæt på en afslutning er der stadig mange der vil lide under de restriktioner og forhold der er lavet på hospitalerne og rundt omkring i Danmark - og sikkert også længe endnu. Læs mere |
|
En fotograf til alle anledningerDer findes mange øjeblikke med ens børn, som man ville ønske kunne vare for evigt. Det er dog ikke muligt, men med et kamera eller med en fotograf kan man faktisk komme langt. Læs mere |
Nyeste blogindlæg
Nyeste artikler
Når amningen drillerHar du brug for hjælp til amningen eller gode råd, så kan du ringe eller skrive til Forældre og Fødsels Ammerådgivning. Det er gratis, uforpligtende og anonymt. Læs mere |
|
Få laser- eller rynkebehandling hos kosmetisk klinikLaserbehandlinger og rynkebehandlinger har vundet større og større indpas i Danmark de seneste par år. Derfor vil du også hurtigt opdage, at der er mange forskellige kosmetiske klinikker at vælge imellem, hvis du søger en kosmetisk behandling. Læs mere |
|
5G - Farligt eller ok?5G er forkortelsen for den 5. generation af mobilnetværk. Men er det farligt eller er det OK for os og vores børn? Mobilnetværket udvikles nemlig, så det kan følge med tidens behov for hurtigere hastighed, øget sikkerhed og større kapacitet, når det kommer til overførsel og udveksling af data. Læs mere |
|
COVID-19: Graviditet og fødselVi har samlet vigtig information til dig der er gravid, skal igennem en fødsel eller bare skal holde barsel under corona pandemien. For selvom vi er tæt på en afslutning er der stadig mange der vil lide under de restriktioner og forhold der er lavet på hospitalerne og rundt omkring i Danmark - og sikkert også længe endnu. Læs mere |
|
En fotograf til alle anledningerDer findes mange øjeblikke med ens børn, som man ville ønske kunne vare for evigt. Det er dog ikke muligt, men med et kamera eller med en fotograf kan man faktisk komme langt. Læs mere |