Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

hvor mange er vi tilbage som venter?

22.oktober 2018 kl. 04:48
Luk
Medlem siden 19-01-2015
22-10-2018 04:48
Luk
Medlem siden 19-01-2015
Godt skrevet
0

Jeg har termin i morgen 🤰🏼 men han har ikke travlt med at komme ud endnu 🤷🏼‍♀️🇩🇰 så vi venter fortsat i spænding, og tager hver dag med nyt håb om det mon snart sker 😂💙🤱 Positivt set.... Så kan jeg mærke at der sker en masse i min krop, og har gjort det i længe.... hvis bare man vidste hvornår de indledende øvelser har tænkt sig at blive til en reel fødsel 🙈🤱 Må sige at denne fjerde gang driller og overrasker mig en hel del. Men det har han jo gjort lige fra starten af hvor ALT bare har været helt anderledes under denne graviditet end det var med mine tre piger 😁 

På trods af at min krop snart ikke kan mere, så forsøger jeg at nyde de sidste dage som gravid, da jeg IKKE skal have flere børn nu 😊 De sidste dage med spark i maven, og tid til lange bade og selvforkælelse. Om lidt går tiden op i amning, tøjvask og opmærksomhed på de tre andre børn ❤️ 

Og så sørger han da for, at jeg får en god lang barsel i den anden ende 🙏🏻😅☀️ 

Denne uge er en god uge at føde i 🤞🏻 Børnene er atter i skole, og vejret er blevet dejligt køligt 🍁🍂🤰🏼At lillebror ikke fik fødselsdag i efterårsferien tror jeg at han vil være glad for fremover. For så kan han blive fejret på dagen i skolen 🇩🇰😂 

( forsøger virkelig at finde de positive ting her ) 🤣✌🏻

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
22.oktober 2018 kl. 10:46
Luk
Medlem siden 04-11-2015
58 startede debatter
552 skrevne indlæg
22-10-2018 10:46
Luk
Medlem siden 04-11-2015
58 startede debatter
552 skrevne indlæg
Godt skrevet
1

Jeg venter også stadig! Jeg er 39+3 i dag. Er kommet der til hvor jeg tænker "baby kommer når baby kommer" på trods af store bækkensmerter. Prøver også at nyde den sidste tid da dette også er sidste gang jeg skal være gravid men har grædt meget her på det sidste over at jeg ikke har nydt det nok og ikke har givet maven nok opmærksomhed. 

I nat har jeg sovet elendigt pga stærke smerter i bækkenet(går jeg ud fra selvom det føles som en smerter nederst i maven/underlivet. Er ret sikker på det kommer fra symfysen desværre. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
22.oktober 2018 kl. 10:49
Luk
Medlem siden 04-04-2014
2 startede debatter
193 skrevne indlæg
22-10-2018 10:49
Luk
Medlem siden 04-04-2014
2 startede debatter
193 skrevne indlæg
Godt skrevet
1

Jeg er 40+3 med min nr 3 i dag - og utålmodig er ikke ordet😂 Ih hvor må hun bare gerne komme Nu!!! Krydser fingre for at vi alle snart har vores små babyer i armene🍀🍀🍀

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
22.oktober 2018 kl. 11:01
Luk
Medlem siden 19-01-2015
18 startede debatter
228 skrevne indlæg
22-10-2018 11:01
Luk
Medlem siden 19-01-2015
18 startede debatter
228 skrevne indlæg
Godt skrevet
1

dejligt at jeg ikke er den eneste som stadig venter 🤷🏼‍♀️🤰🏼 

Håber at vi snart kan lukke terminsgruppen for oktober 18 🤱🤞🏻 og måske oprette en mødregruppe herinde hvis der er stemning for det 😊🤱

hilsen en træt med-gravid! 🤰🏼😅

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
22.oktober 2018 kl. 11:05
Luk
Medlem siden 04-11-2015
58 startede debatter
552 skrevne indlæg
22-10-2018 11:05
Luk
Medlem siden 04-11-2015
58 startede debatter
552 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
shelly skrev :

Håber at vi snart kan lukke terminsgruppen for oktober 18 🤱🤞🏻 og måske oprette en mødregruppe herinde hvis der er stemning for det 😊🤱

Jeg tror desværre jeg kommer til at gå til november :/ Jeg gik til 41+0 sidst så gør jeg nok også denne gang.. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
22.oktober 2018 kl. 11:11
Luk
Medlem siden 19-01-2015
18 startede debatter
228 skrevne indlæg
22-10-2018 11:11
Luk
Medlem siden 19-01-2015
18 startede debatter
228 skrevne indlæg
Godt skrevet
1
2016 baby skrev :
shelly skrev :

Jeg tror desværre jeg kommer til at gå til november :/ Jeg gik til 41+0 sidst så gør jeg nok også denne gang.. 

Ja... måske ender det sådan... Håber at tiden går hurtigt for os alle. Og jeg glæder mig til at høre når de sidste herinde har født 🤞🏻🤱

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
23.oktober 2018 kl. 06:40
Luk
Medlem siden 17-05-2010
297 startede debatter
1464 skrevne indlæg
23-10-2018 06:40
Luk
Medlem siden 17-05-2010
297 startede debatter
1464 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg er her også stadig - med termin på søndag. Der sker en masse i min krop, men det kan der jo gøre i uger endnu! I går troede jeg ellers lige den var der med helt hård mave, kæmpe ondt i lænden og pres nedad. Men nej det gik i sig selv... Døjer med mit ene ben knækker sammen under mig. Som om en nerve bliver afskåret indimellem. Det gør mega nas, så glæder mig til baby kommer og jeg bliver mobil igen <3

Anmeld
Svar
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
Godt skrevet
0
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
23.oktober 2018 kl. 07:18
Luk
Medlem siden 19-01-2015
18 startede debatter
228 skrevne indlæg
23-10-2018 07:18
Luk
Medlem siden 19-01-2015
18 startede debatter
228 skrevne indlæg
Godt skrevet
1

Venter.... og venter..... Tænk at jeg skulle gå så længe.... 🙈 Det havde jeg aldrig troet 💙🤷🏼‍♀️😅 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
23.oktober 2018 kl. 10:03
Luk
Medlem siden 11-05-2015
21 startede debatter
65 skrevne indlæg
23-10-2018 10:03
Luk
Medlem siden 11-05-2015
21 startede debatter
65 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Her venter vi også forsat på lillesøster 39+1 og ventetiden er så laaaang 🙈 med et bækken som gør at jeg næsten ikke kan gå og forsat opkast, kan jeg snart ikke vente længere med at komme igang med den fødsel. Men desværre heller ikke noget tegn på, at hun har tænkt sig at komme ud lige foreløbig 🤷🏻‍♀️ 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
23.oktober 2018 kl. 15:06
Luk
Medlem siden 17-05-2010
297 startede debatter
1464 skrevne indlæg
23-10-2018 15:06
Luk
Medlem siden 17-05-2010
297 startede debatter
1464 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Den er mega lang den ventetid! Tænker også at det her bliver første gang jeg går over termin... Kan ikke lade være med at tage det personligt hver gang jeg bliver “snydt” af min krop  Nu har man ventet i sååå mange måneder, så det burde jo være piece of cake at udholde de sidste par uger...

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
25.oktober 2018 kl. 08:56
Luk
Medlem siden 04-11-2015
58 startede debatter
552 skrevne indlæg
25-10-2018 08:56
Luk
Medlem siden 04-11-2015
58 startede debatter
552 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jer der har født før, har I en fornemmelse af om fødslen starter lige som den gjorde sidste gang?

Jeg er i dag 39+5 med 2. barn og jeg har en fornemmelse af at fødslen kommer til at starte lige som sidste gang. Slimproppen med en smule blod gik 40+4 og 40+5 sidst og så gik vandet kl 01.30 41+0. Jeg har mentalt forberedt mig på at jeg som minimum kommer til at gå til 41+0 så det er min "nye" termin inde i hovedet :) 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

• MommyBear - 17-03-2019

Forældre der burde skamme sig
  • Britta Højbjerg... - 09-03-2019

Jeg Er Forelsket
  • MamasVerden - 05-03-2019

Derfor er Kvindernes Kampdag vigtig!
  • Faderstuen - 05-03-2019

Mer' familie!

Nyeste artikler

Guide til BLW - når din baby styrer maden selv

Når din baby spiser selv, udvikles dens motoriske pincetgreb og gør dit barn nysgerrig på mad og smage. Læs mere

Kan du genkende din vulva? - Gry Senderovitz

”Er det et bombekrater efter fødslen?”  eller ”Er det hele faldet ud af mig?”. Sådanne spørgsmål skyldes jo ofte  at vi at vi ikke kendte den så godt inden og derfor har svært ved at se hvad der rent faktisk er forandret og hvad altid har set sådan ud. Læs mere

5 (ikke pinlige) måder at få nye mødrevenner på

Men heldigvis findes der masser af potentielle mødrevenner derude, som også lige har født og som kan blive dine nye bedste venner. Læs mere

Gravid med angst, men jeg (vi) gjorde det!

Terminsdato! Prikker til maven og fortæller baby at lejeaftalen er udløbet , har slukket for wifi derinde og nu skal han ud. Han har moslet meget i dag og maven er stram som en fodbold. Er utålmodig og træt af at være gravid. Læs mere

ANNONCE

Milkymeter giver dig dine dyrebare nattesøvnsminutter tilbage

Uanset om det er modermælkserstatning eller brystmælk, der kommer i din babys sutteflaske, så er det vigtigt at du behandler mælken nænsomt, så den ikke mister sin næringsværdi under opvarmningen. Det kan Milkymeter, opfundet af to unge fædre fra DTU, hjælpe dig med. Læs mere

Nyeste blogindlæg

• MommyBear - 17-03-2019

Forældre der burde skamme sig
  • Britta Højbjerg... - 09-03-2019

Jeg Er Forelsket
  • MamasVerden - 05-03-2019

Derfor er Kvindernes Kampdag vigtig!
  • Faderstuen - 05-03-2019

Mer' familie!

Nyeste artikler

Guide til BLW - når din baby styrer maden selv

Når din baby spiser selv, udvikles dens motoriske pincetgreb og gør dit barn nysgerrig på mad og smage. Læs mere

Kan du genkende din vulva? - Gry Senderovitz

”Er det et bombekrater efter fødslen?”  eller ”Er det hele faldet ud af mig?”. Sådanne spørgsmål skyldes jo ofte  at vi at vi ikke kendte den så godt inden og derfor har svært ved at se hvad der rent faktisk er forandret og hvad altid har set sådan ud. Læs mere

5 (ikke pinlige) måder at få nye mødrevenner på

Men heldigvis findes der masser af potentielle mødrevenner derude, som også lige har født og som kan blive dine nye bedste venner. Læs mere

Gravid med angst, men jeg (vi) gjorde det!

Terminsdato! Prikker til maven og fortæller baby at lejeaftalen er udløbet , har slukket for wifi derinde og nu skal han ud. Han har moslet meget i dag og maven er stram som en fodbold. Er utålmodig og træt af at være gravid. Læs mere

ANNONCE

Milkymeter giver dig dine dyrebare nattesøvnsminutter tilbage

Uanset om det er modermælkserstatning eller brystmælk, der kommer i din babys sutteflaske, så er det vigtigt at du behandler mælken nænsomt, så den ikke mister sin næringsværdi under opvarmningen. Det kan Milkymeter, opfundet af to unge fædre fra DTU, hjælpe dig med. Læs mere