Close
Log Ind Opret Bruger

hjælp til tidlig scanning

  • 4 marts 2020, 13:26

    Hej 😊

    har netop lige idag været til en tidlig scanning. Er 8+1 idag. Og der var det fineste hjerteblink og alt så normalt ud. Men hun nævnte dog at der uden for livmoderen(tror jeg) var lidt væske eller blod, som hun ikke vidste hvad var. Men at det nok var gammelt blod og at det ikke var sikkert at det overhovedet kom ud. 
    så vil bare lige høre om der er andre der har set / oplevet lignede. Og hvad I fik af vide hvad det var? Er lidt bekymret :/

    4. marts 2020 kl. 13:41

    Jeg fik samme besked da vi var til scanning i uge 8/9 stykker. Gynækologen sagde det kunne være fostervand eller blod, og det ikke var usandsynligt jeg kunne begynde at bløde. Derudover anbefalede hun at vi ikke havde sex de næste 3-4 uger. 

    Jeg blev mega nervøs! Men til Nf scanning var der ingenting at se, så det er svundet ind af sig selv, og jeg har ikke har blødt! 

    4. marts 2020 kl. 13:55

    1000 tak for dit svar! Man bliver lidt bekymret, om det kan ende ud i en abort, når der er væske udenfor ???? men dejligt at høre! Glemte også at høre om hvad procentdelen siger for abort, når der først er hjerteblink. Ved du det?????

    Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.