halsbrand allerede
Godt skrevet
0
|
hej med jer. Jeg er 5+1 og lider ualmindelig meget af halsbrand. Kan læse mig til det er normalt allerede men er der andre der gør det. Er ved at blive sindsyg af det
![]()
Svar
![]() Jmbkic
Jmbkic
|
|
Slettet bruger
21-01-2019 21:07
|
Godt skrevet
0
|
Jeg venter på svar fra blodprøve om jeg er gravid eller ej (har lige haft mens men tester positivt, så er ret forvirret), men jeg har haft bemærkelsesværdig mange små sure opstød den sidste halve uges tid. Er 4+4 hvis der er noget, og synes det er ret tidligt med gener, men jeg kan ikke se hvad det ellers skulle komme af ![]()
Svar
![]() |
22-01-2019 12:38
|
Godt skrevet
0
|
ja så kan jeg da godt forstå du er forvirret. Hvornår får du så svar? ![]()
Svar
![]() Jmbkic
Jmbkic
|
|
Slettet bruger
22-01-2019 12:48
|
Godt skrevet
0
|
jmbkic skrev : Fik svar her til morgen. Hcg på 16 Men hvis jeg kan have sure opstød og kvalme med så lav hcg, så kan jeg godt forstå at du kan have seriøs halsbrand! ![]()
Svar
![]() |
22-01-2019 13:02
|
Godt skrevet
0
|
Tillykke med graviditeten🤗🌸 jeg har også haft virkelig meget halsbrand, det startede for en lille uge tiden og er 6+3 idag. Men det skulle være helt normalt. Er du belet ramt af kvalme endnu? Her har der kun været lette og korte perioder den sidste uges tid også. ![]()
Svar
![]()
IUI-H 2017 3 stk negative forsøg.
ICSI 2018
1. ÆO med fryse blasto -BP negativ
2. ÆO med frisk blasto -BP negativ
3. ÆO med fryse blasto -BP 4+3 positiv hcg 245 -MA 7+3
4. ÆO med fryse blasto -BP 4+5 positiv hcg 1100. BP 5+0 hcg 2700 -SA 6+6
5. ÆO med fryse blasto -BP negativ
6. ÆO med fryse blasto efter (PGT-A) -BP 4+2 hcg 14. -BP 4+5 hcg 3,2 BIO
7. ÆO med fryse blasto (PGT-A) -BP 4+3 hcg 580 vi venter en lille pige med Termin d. 09.08.2020
ICSI 2018
7. ÆO med fryse blasto (PGT-A) -BP 4+3 hcg 580 vi venter en lille pige med Termin d. 09.08.2020
|
22-01-2019 13:06
|
Godt skrevet
0
|
mange tak og i lige måde ☺️ Nej har heldigvis ikke kvalme. Havde også halsbrand med min datter men det var meget senere så det kom helt bag på mig det er så meget allerede 🤦🏽♀️ ![]()
Svar
![]() Jmbkic
Jmbkic
|
22-01-2019 13:07
|
Godt skrevet
0
|
bliver spændende hvad det så siger. Kan det ikke være langsomt kommet igang og derfor er det lavt? ![]()
Svar
![]() Jmbkic
Jmbkic
|
Godt skrevet
0
|
Jeg er 5+2 og lider allerede voldsomt af halsbrand. Synes også det er tidligt men er da glad for at høre at jeg ikke er den eneste. ![]()
Svar
![]() |
22-01-2019 16:02
|
Godt skrevet
0
|
Tillykke ☺️ Og ja synes også det er tidligt, men hellere det end kvalme🙈😊 ![]()
Svar
![]()
ICSI 2018
ICSI 2018
|
22-01-2019 16:24
|
Godt skrevet
0
|
så er vi lige langt ☺️ Ja det er virkelig irriterende. Æder balancid lange baner 😂 ![]()
Svar
![]() Jmbkic
Jmbkic
|
Godt skrevet
0
|
uha nej ikke endnu. Det må gerne vente til senere 😉
men har kvalme hele dagen 🥴 er 7+4. ![]()
Svar
![]() |
Anmeld til moderator
Nyeste blogindlæg
Mest læste debat
Nyeste artikler
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
|
Jul på Min-Mave.dkJulen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere |
|
En huskeliste til de kommende forældreHvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere |
Nyeste blogindlæg
Nyeste artikler
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
|
Jul på Min-Mave.dkJulen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere |
|
En huskeliste til de kommende forældreHvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere |