snik snak; tidlig skanning
Godt skrevet
0
|
Er her mon nogen som har bestilt tid til tidlig scanning? Hvis Ja, hvornår så? ☺ Jeg har bestilt en scanning d. 24/1, hvor jeg vil være 7+4. Jeg har dog svært ved at vente så længe, på at se at der faktisk er noget ☺ ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Grundet blødning 5+6 fik jeg scanning 6+0 på hospitalet hvor man kunne se der var noget men for tidligt til hjerteblink Der gik så koks i tiderne på klinikken vi var i behandling så fik både tid 7+3 og 8+3 ! Begge dage var der perfekt hjerteblink ! Så glæd dig hellere - så er man sikker på der er hjerteblink når man er det længere henne medmindre der selvfølgelig er noget galt med babyen ![]()
Svar
![]() |
07-01-2019 17:01
|
Godt skrevet
1
|
Hej :) ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
1
|
Jeg vil klart anbefale en tidlig skanning - jeg har fået en ved alle mine 5 graviditeter! Har set hjerteblink alle 5 gange, men 2 gange har jeg mistet efterfølgende. Der er stadig risiko for abort, men det er altid rart at se det er virkeligt og at baby er ok på det tidspunkt😀 ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Jeg fik en tidlig scanning da jeg var 7+3, hvor vi så hjerteblink, og det gav os sådan en ro, at se der var liv derinde! 😊 Vi overvejer om vi skal have en mere her før nf (er 9+6 i dag) bare lige for at være sikker på alt stadigvæk er som det skal være - det bliver nok på onsdag eller fredag så jeg er enten 10+1 eller 10+3 til den næste scanning. Så skal jeg heller ikke have flere før nf 😉 ![]()
Svar
![]() |
|
Slettet bruger
07-01-2019 21:20
|
Godt skrevet
0
|
Vi var til scanning 4+4, hvor man kunne se en opklaring og en tyk slimhinde :-) igen 6+6 hvor der lå en reje og hyggede sig. Så igen 9+0 hvor der var små ben og baby tog form-agtigt d: 10+4 hvor hun lå og vendte og drejede sig og havde det godt. Det er de tidlige scanninger vi har været til, og jeg synes helt klart 9+0 var den bedste, fordi hun lå og var aktiv. :-) ![]()
Svar
![]() |
|
Slettet bruger
15-01-2019 21:22
|
Godt skrevet
0
|
Jeg overvejer det... ![]()
Svar
![]() |
|
Slettet bruger
15-01-2019 21:23
|
Godt skrevet
0
|
Flaura91 skrev : Hvor langt var du henne ved første skanning? ![]()
Svar
![]() |
|
Slettet bruger
15-01-2019 21:25
|
Godt skrevet
0
|
Man siger at der burde kunne findes hjerte 6+ :-) ![]()
Svar
![]() |
15-01-2019 21:50
|
Godt skrevet
0
|
Jeg skal til tryghedsscanning på mandag. Der er jeg dog kun 5+4, men min læge valgte at henvise mig så tidligt, da jeg er super nervøs efter en MA i September. Ved godt at det ikke garantere at det ikke sker igen, men vil bare gerne have beroliget mine nerver lidt. Skal igen når jeg er i 7+, for forhåbeligt at se hjerteblink :) ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Uh. Jeg skal til læge på tirsdag, for at starte vandrejournal og så skal vi til tryghedsscanning på fredag (8+0) Er bare så nervøs. 😖 jeg både glæder mig og frygter den scanning. Håber bare det er godt - så jeg kan slappe lidt af forhåbentlig. 😊 ![]()
Svar
![]() |
Anmeld til moderator
Nyeste blogindlæg
Mest læste debat
Nyeste artikler
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
|
Jul på Min-Mave.dkJulen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere |
|
En huskeliste til de kommende forældreHvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere |
Nyeste blogindlæg
Nyeste artikler
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
|
Jul på Min-Mave.dkJulen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere |
|
En huskeliste til de kommende forældreHvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere |