Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Min mor kan ikke holde min kæreste ud

13.august 2020 kl. 07:22
Luk
Medlem siden 21-10-2017
  Online
13-08-2020 07:22
Luk
Medlem siden 21-10-2017
  Online
Godt skrevet
3

Vi har lige været på en uges sommerferie hos min mor og hendes mand, som hun selv havde inviteret os til og havde betalt billetterne for længe siden. Det gik ikke særligt godt og meget var anspændt. Vi tænkte efterfølgende, at vi ikke bor hos hende igen, men lejer et separat hus i nærheden. Tænkte, at vi bare ikke lige egner os til at overnatte på den måde, og at det ikke er noget problem at vi gør det anderledes fremover. 
Min kæreste og jeg har dog selv nogle ret alvorlige kommunikationsproblemer. Som vi altid har haft og vælger stadig hinanden til, på trods af det. På den anden side, så er jeg ved at være godt træt af det, og jeg har trukket mig lidt tilbage fra ham - og insisterer på, at vi skal gøre noget ved det nu. Ellers vil jeg hellere være alene.
Nu venter vi nr. 2. Det satte gang i, at jeg ikke kan leve med de her problemer ret meget længere.

Dette opslag handler om, at jeg i går ringede og fortalte min mor om baby nr. 2. Dette udviklede sig til en times snak, hvor hun slap det hele løs og gav mig hendes ærlige mening om vores forhold. Hun mener han burde have en diagnose og at både hende og hendes mand får det dårligt af at være i nærheden af ham. Hun forklarede mig hvorfor på en omsorgsmåde. Hun græd og var bekymret for mig og synes det er synd for mig, at jeg er sammen med ham. 
... Jeg forsikrede hende om, at jeg kender situationen og selv har valgt det. 
Men nu føler jeg mig splittet. Jeg er ikke færdig med at prøve at få dette her forhold til at blive godt. Jeg tror stadig på det. 
Hun bøjede lidt af, og sagde noget med, at han har glimtvis hvor han er sød. Hun oplever færre glimt end jeg gør. 
Men ja - Det er totalt syret for mig at høre det på den måde fra min mor. Vi har altid været tætte. Er skilsmissebarn og boede med hende siden jeg var ti. Jeg er dybt ulykkelig over, at hun har følt sig såret over ting, han har gjort og sagt. 
Men hun er heller ikke perfekt. Jeg har været længe til psykolog for den måde hun har behandlet mig på og hendes ekstrem dårlige relation/mangel på samarbejde med min far. 
Nå - tak fordi jeg måtte lette mit hjerte til jer. 
Jeg ved ikke en gang om jeg søger råd her. Måske søger jeg at høre, om andre også kender det her? Er det normalt? Er det super weird og uacceptabelt? 


 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
3
13.august 2020 kl. 08:08
#1
Luk
Medlem siden 22-10-2019
11 startede debatter
389 skrevne indlæg
  Online
13-08-2020 08:08
Luk
Medlem siden 22-10-2019
11 startede debatter
389 skrevne indlæg
  Online
Godt skrevet
2

Langt de fleste mennesker gør det aller bedste de kan med de forudsætninger de har til rådighed. 
 

Kan du kigge lidt nærmere på hvad det er hun bekymrer sig om ved ham? Jeg tænker hun må have det rigtig svært med din kæreste, ellers havde hun ikke sagt noget. Du skriver også at i har alvorlige kommunikationsproblemer? Så der er noget der stemmer overens. 
det lyder som en rigtig svær situation. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
2
13.august 2020 kl. 08:30
#2
Luk
Medlem siden 21-10-2014
12 startede debatter
2353 skrevne indlæg
  Online
13-08-2020 08:30
Luk
Medlem siden 21-10-2014
12 startede debatter
2353 skrevne indlæg
  Online
Godt skrevet
8

For at belyse hvad der er normalt eller ej, så kan du måske give nogle eksempler på hvad din mor påpeger? Fx, skændes I højlydt under jeres ferie med andre, er det uenigheder omkring hvad ferien skal indeholde, er det tonen der tales i, både til dig, dine forældre, og jeres dreng?
Det er svært at komme med bud på hvem der er forkert på den, når ikke rigtigt vi ved hvad det omhandler..

Anmeld
Svar
MinTicker.dk Ticker Datter fra 2016
Godt skrevet
8
MinTicker.dk Ticker Datter fra 2016
13.august 2020 kl. 08:34
#3
Luk
Medlem siden 18-03-2010
120 startede debatter
10496 skrevne indlæg
  Online
13-08-2020 08:34
Luk
Medlem siden 18-03-2010
120 startede debatter
10496 skrevne indlæg
  Online
Moderator
Godt skrevet
3

Jeg kender godt til situationen, og derfor kan jeg også sige, at hvis det var min mor, fik hun at vide, at deres følelser og holdninger, til min mand og vores forhold, vsr hørt, men at de følelser og holdninger, aldrig skal se dagens lys i jeres nærvær, og ellers ville mine forældre blive valgt fra med det samme, uden så meget som at blinke. 

Anmeld
Svar
Andy1998/Monique2010/Noah2013/Athene 2015 <3 Cyklus:51/33/BIO/36/30/P-pille pause/41/34/BIO/37/24/30/23/Gravid.
Godt skrevet
3
Andy1998/Monique2010/Noah2013/Athene 2015 <3 Cyklus:51/33/BIO/36/30/P-pille pause/41/34/BIO/37/24/30/23/Gravid.
13.august 2020 kl. 09:11
#4
Luk
Medlem siden 21-03-2011
20 startede debatter
2468 skrevne indlæg
  Online
13-08-2020 09:11
Luk
Medlem siden 21-03-2011
20 startede debatter
2468 skrevne indlæg
  Online
Godt skrevet
35

Jeg synes, at det lyder som om, at din mor har ramt plet med sin bekymring - og inderst inde ved du godt, at hun har ret. Din mor er meget modig, at hun tør være ærlig - men det gør selvfølgelig ondt på dig. 
 

Udfra hvad du ellers skriver om din mand og jeres forhold, lyder endnu en graviditet ikke som noget, en mormor bliver glad for men mere som en kilde til stor bekymring. 
 

Når nu du tager dig af 95% af 'arbejdet' med din søn, hvordan skal det så gå, når der er en baby, der tager al din opmærksomhed? Er din søn stor nok til at være meget selvhjulpen, eller er han fortsat lille? For så bliver det godt nok svært for ham! 
 

Jeg håber, at du husker, at din mor ikke har forsøgt at genere dig med sin stærke og modige ærlighed, men at hun siger det af kærlighed til dig og til sit barnebarn. 
 

Har du en god og ærlig veninde, du kan vende sagen med?

Anmeld
Svar
Er afslutningskommentaren "bum" den moderne udgave af børnehavens "slut-prut-finale"?
Godt skrevet
35
Er afslutningskommentaren "bum" den moderne udgave af børnehavens "slut-prut-finale"?
13.august 2020 kl. 09:40
#5
Luk
Medlem siden 21-10-2017
15 startede debatter
106 skrevne indlæg
  Online
13-08-2020 09:40
Luk
Medlem siden 21-10-2017
15 startede debatter
106 skrevne indlæg
  Online
Godt skrevet
2
altea skrev :

For at belyse hvad der er normalt eller ej, så kan du måske give nogle eksempler på hvad din mor påpeger? Fx, skændes I højlydt under jeres ferie med andre, er det uenigheder omkring hvad ferien skal indeholde, er det tonen der tales i, både til dig, dine forældre, og jeres dreng?
Det er svært at komme med bud på hvem der er forkert på den, når ikke rigtigt vi ved hvad det omhandler..

Cirka ja til alle tre ting. Vi har ikke skændtes med andre. Men vi havde dog uenigheder med hinanden, som blev lidt ophedet og som gik ud over stemningen, og som de andre også lagde mærke til. Tonen var ret skidt imellem os. Familiedynamikker på mange niveauer stak af med os alle, tror jeg. 
Jeg forsøgte at mægle og føje mig. Min kæreste forsøgte at kontrollere og insistere. Min mor forsøgte at insistere på sin måde. Alle for at prøve at opretholde sine grænser.  Men som om alle alligevel følte deres grænse overtrådt. 
Giver det mening? Det var noget af set væsentligste som jeg tror var på spil. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
2
13.august 2020 kl. 09:53
#6
Luk
Medlem siden 21-10-2017
15 startede debatter
106 skrevne indlæg
  Online
13-08-2020 09:53
Luk
Medlem siden 21-10-2017
15 startede debatter
106 skrevne indlæg
  Online
Godt skrevet
4
Abracadabra skrev :

Jeg synes, at det lyder som om, at din mor har ramt plet med sin bekymring - og inderst inde ved du godt, at hun har ret. Din mor er meget modig, at hun tør være ærlig - men det gør selvfølgelig ondt på dig. 
 

Udfra hvad du ellers skriver om din mand og jeres forhold, lyder endnu en graviditet ikke som noget, en mormor bliver glad for men mere som en kilde til stor bekymring. 
 

Når nu du tager dig af 95% af 'arbejdet' med din søn, hvordan skal det så gå, når der er en baby, der tager al din opmærksomhed? Er din søn stor nok til at være meget selvhjulpen, eller er han fortsat lille? For så bliver det godt nok svært for ham! 
 

Jeg håber, at du husker, at din mor ikke har forsøgt at genere dig med sin stærke og modige ærlighed, men at hun siger det af kærlighed til dig og til sit barnebarn. 
 

Har du en god og ærlig veninde, du kan vende sagen med?

Vores søn bliver snart 3. Han er ret fremme i skoene med mange ting. Hvordan gør single mødre? 
Jo, jeg kan godt snakke med en veninde om dette. Jeg får nu også meget ud af at høre jeres forskellige perspektiver. Min kæreste ved godt, hvad han står over for. At han er ved at miste mig. Jeg kan nu også mærke, at min styrke til at sige fra over for ham og ikke acceptere hans Bull shit, indtil videre - i de sidste døgn - virker utroligt godt. Som om han så bedre kan respektere mig, og som om jeg faktisk også er i det her forhold. 
Jeg er bare så vant til at føje mig og pakke mine egne behov så langt væk, at jeg ikke selv tror jeg har nogen. Som om jeg helt forsvinder. 
Det er også den dynamik, som gør, at han bliver ked af det, sur og frustreret: hvorfor stoler jeg ikke på ham og viser mig? 
Og så trækker jeg mig endnu mere. 
Men jeg VIL lære det med at stå ved sine egne behov på en god og kærlig måde! Hvordan dælen gør jeg det?! Jeg har ALDRIG lært det. Har kun lært passiv aggressiv og manipulation. Og jeg hader det selv. Nu må det stoppe. Min mor led også under hendes mors passiv aggressive manipulation. 
Bare det at dele alt det her med jer gør, at jeg føler mig stærkere. 
Tak ❤️ Det er meget bedre end en psykolog. Hos psykologer kommer jeg til at tro, at det går godt. Men jeg må starte med at være opmærksom og nysgerrig på hver eneste af mine følelser. Og så med baby skridt begynde at vise dem på en bevidst og rolig måde. Jeg tror godt jeg kan - men/og jeg har tænkt og prøvet dette flere gange i mit liv, og falder tilbage i de gamle vaner. Hvis I har bud på noget, der kan hjælpe mig videre andet end snak med en god veninde, er det velkomment.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
4
13.august 2020 kl. 09:55
#7
Luk
Medlem siden 22-10-2019
11 startede debatter
389 skrevne indlæg
  Online
13-08-2020 09:55
Luk
Medlem siden 22-10-2019
11 startede debatter
389 skrevne indlæg
  Online
Godt skrevet
4

Hvilken diagnose mener din mor din mand bør have? Jeg lod mærke til at vi lige har skrevet sammen i et andet indlæg. 
 

- din mor er meget bekymret 

- du er på jeres barn 95 % af tiden 

- jeres kommunikation er meget vanskelig 

- din mand får børn for din skyld 

Jeg synes det lyder som en ret svær situation. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
4
13.august 2020 kl. 12:20
#8
Luk
Medlem siden 29-11-2018
2 startede debatter
129 skrevne indlæg
  Online
13-08-2020 12:20
Luk
Medlem siden 29-11-2018
2 startede debatter
129 skrevne indlæg
  Online
Godt skrevet
6

Det lyder som en rigtig kedelig situationer! Stort kram her fra! 

Nu er det sådan med almindelig forældre at de faktisk er de eneste her i verden som uden bagtanker vil deres børn det bedste, ikke alle magter at være forældre men i bud og grund så vil forældre deres børn det bedste - derfor er mit råd altid at hører efter en ekstra gang når de siger noget! 

 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
6
13.august 2020 kl. 14:21
#9
Luk
Medlem siden 21-10-2017
15 startede debatter
106 skrevne indlæg
  Online
13-08-2020 14:21
Luk
Medlem siden 21-10-2017
15 startede debatter
106 skrevne indlæg
  Online
Godt skrevet
0
flintstone skrev :

Hvilken diagnose mener din mor din mand bør have? Jeg lod mærke til at vi lige har skrevet sammen i et andet indlæg. 
 

- din mor er meget bekymret 

- du er på jeres barn 95 % af tiden 

- jeres kommunikation er meget vanskelig 

- din mand får børn for din skyld 

Jeg synes det lyder som en ret svær situation. 

Det kom hun ikke ind på, men vi talte om det lidt. Jeg nævnte selv personlighedsforstyrrelse; megalomania vs. Lavt selvværd. Jeg er nu heller ikke selv uden 'fejl'. Jeg oplever også at mange/alle omkring har noget dybt inde, som de bakser med og arbejder for at leve bedre med. Det sunder er at indse det. Og der er vi ikke helt endnu med min kæreste. Han bruger da meditation ind i mellem og andre former for selvudvikling, men vi mangler at se den store tyr ved hornene. Det vil jeg gerne vise ham, og så kan han skrige og sprælle som han vil, men vi skal igennem det her. Det er en af hans værdier at se 'sandheden' i ting og objektivt osv... ja ja. Men det, der er allerinderst i dig, det vil du nok ikke så gerne se, men det kræver jeg af dig, at du ser, ellers kan vi ikke det her. 
På den måde kan min mors bemærkninger hjælpe mig til at holde fast og gå videre, selvom han spræller. Jeg er ikke den eneste, der ser det her og lider under det. (Uden at det dog 100% er ham. Det er også os andre, men det er Også Ham).


Ja. Her er mine kommentarer:

1. Min mors bekymring: Hun mener det uden tvivl godt. Hun er bare selv en meget dominerende og kontrollerende type. Hun kan ikke styre min kæreste og det går imod hende. Og han hader at blive styret. Så jeg kan godt forstå, at de ikke kan sammen. Jeg føler mere og mere, at min mor gerne må have det elendigt med min kæreste - så ses vi bare på en anden måde fremover. Og at jeg vil tage hendes input som en gave, der minder mig om den brændende platform, jeg står på, med at jeg har ekstremt svært ved åbent at udtrykke mine behov. Jeg VIL lære det. Jeg har fået muligheden for at lære det Lige Nu. Det hjælper mig. Og jeg tror faktisk at det vil løsne alt det værste op i vores forhold. Jeg vil sige, at dette er Min del af ansvaret i vores forhold. Når jeg mestrer det, og hvis vi stadig har problemer i forholdet og hvis han stadig opfører sig grimt og kikset over for min mor/øvrig familie og venner - så er det ud af vagten./til psykolog før han får taget hans del. 
Vi har fået åbnet op for, at vi kan tale åbent om at vi har nogle store kommunikationsproblemer og at vi gerne sammen vil lære af det og prøve at løse det. 
Det er jeg super glad for :) og jeg 'fik det kun igennem', fordi jeg åbenbart lige der godt kunne udtrykke mit behov 'rigtigt'. 
2. mig 95% af tiden. Når jeg bedre kan udtrykke mine behov vil dette også løsnes op. Han går faktisk hvad jeg beder ham om, og han gør det med glæde, hvis jeg formår at italesætte det på 'den der åbne måde, som nok er normal for folk, der har lært deres egne grænser at kende i deres opvækst'. 
3. samme som ovenfor. Jeg vil give det en chance til og prøve at gøre det anderledes. 
4. Jeg havde misforstået ham. /han havde sagt det forkert. Vi talte godt om det igår. Han forsikrede mig om, at han også gerne vil, det har bare ikke været livet om at gøre for ham. Jeg har altid kun set mit liv med børn. Altid ønsket dem. Han har godt ku se sit liv uden børn, men ønskede dem også, hvis muligheden skulle opstå i hans liv, hvilken den så gjorde. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
13.august 2020 kl. 14:34
#10
Luk
Medlem siden 15-09-2019
8 startede debatter
535 skrevne indlæg
  Online
13-08-2020 14:34
Luk
Medlem siden 15-09-2019
8 startede debatter
535 skrevne indlæg
  Online
Godt skrevet
2
Ibsy skrev :
flintstone skrev :

Hvilken diagnose mener din mor din mand bør have? Jeg lod mærke til at vi lige har skrevet sammen i et andet indlæg. 
 

- din mor er meget bekymret 

- du er på jeres barn 95 % af tiden 

- jeres kommunikation er meget vanskelig 

- din mand får børn for din skyld 

Jeg synes det lyder som en ret svær situation. 

Det kom hun ikke ind på, men vi talte om det lidt. Jeg nævnte selv personlighedsforstyrrelse; megalomania vs. Lavt selvværd. Jeg er nu heller ikke selv uden 'fejl'. Jeg oplever også at mange/alle omkring har noget dybt inde, som de bakser med og arbejder for at leve bedre med. Det sunder er at indse det. Og der er vi ikke helt endnu med min kæreste. Han bruger da meditation ind i mellem og andre former for selvudvikling, men vi mangler at se den store tyr ved hornene. Det vil jeg gerne vise ham, og så kan han skrige og sprælle som han vil, men vi skal igennem det her. Det er en af hans værdier at se 'sandheden' i ting og objektivt osv... ja ja. Men det, der er allerinderst i dig, det vil du nok ikke så gerne se, men det kræver jeg af dig, at du ser, ellers kan vi ikke det her. 
På den måde kan min mors bemærkninger hjælpe mig til at holde fast og gå videre, selvom han spræller. Jeg er ikke den eneste, der ser det her og lider under det. (Uden at det dog 100% er ham. Det er også os andre, men det er Også Ham).


Ja. Her er mine kommentarer:

1. Min mors bekymring: Hun mener det uden tvivl godt. Hun er bare selv en meget dominerende og kontrollerende type. Hun kan ikke styre min kæreste og det går imod hende. Og han hader at blive styret. Så jeg kan godt forstå, at de ikke kan sammen. Jeg føler mere og mere, at min mor gerne må have det elendigt med min kæreste - så ses vi bare på en anden måde fremover. Og at jeg vil tage hendes input som en gave, der minder mig om den brændende platform, jeg står på, med at jeg har ekstremt svært ved åbent at udtrykke mine behov. Jeg VIL lære det. Jeg har fået muligheden for at lære det Lige Nu. Det hjælper mig. Og jeg tror faktisk at det vil løsne alt det værste op i vores forhold. Jeg vil sige, at dette er Min del af ansvaret i vores forhold. Når jeg mestrer det, og hvis vi stadig har problemer i forholdet og hvis han stadig opfører sig grimt og kikset over for min mor/øvrig familie og venner - så er det ud af vagten./til psykolog før han får taget hans del. 
Vi har fået åbnet op for, at vi kan tale åbent om at vi har nogle store kommunikationsproblemer og at vi gerne sammen vil lære af det og prøve at løse det. 
Det er jeg super glad for :) og jeg 'fik det kun igennem', fordi jeg åbenbart lige der godt kunne udtrykke mit behov 'rigtigt'. 
2. mig 95% af tiden. Når jeg bedre kan udtrykke mine behov vil dette også løsnes op. Han går faktisk hvad jeg beder ham om, og han gør det med glæde, hvis jeg formår at italesætte det på 'den der åbne måde, som nok er normal for folk, der har lært deres egne grænser at kende i deres opvækst'. 
3. samme som ovenfor. Jeg vil give det en chance til og prøve at gøre det anderledes. 
4. Jeg havde misforstået ham. /han havde sagt det forkert. Vi talte godt om det igår. Han forsikrede mig om, at han også gerne vil, det har bare ikke været livet om at gøre for ham. Jeg har altid kun set mit liv med børn. Altid ønsket dem. Han har godt ku se sit liv uden børn, men ønskede dem også, hvis muligheden skulle opstå i hans liv, hvilken den så gjorde. 

Jeg synes I omgående skal komme afsted til en parterapeut. Det lyder som om der rent faktisk er noget at bygge et forhold på, men at det kræver gevaldigt stor hjælp at nå dertil hvor I begge kan være i det. Og du siger jo selv at du har rigtig store problemer at slås med også, så I har sandsynligvis begge en andel af ansvaret for at det er endt hvor det er. Nogle kommuner tilbyder gratis parterapi til par med små børn, så tjek om det er en mulighed i jeres kommune :)

EDIT: Jeg havde ikke set første spalte af dit indlæg her da jeg skrev mit svar, ved ikke om du først har tilføjet det bagefter??? Men hvis I mistænker at han har en psykiatrisk diagnose, så skal I også have ham forbi en psykiater. Mange privatpraktiserende psykiatere har ret lang ventetid, men man kan tjekke på sundhed.dk hvor lang den er hos den enkelte. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
2
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

ANNONCE
 

En huskeliste til de kommende forældre

Hvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere

ANNONCE
 

3 ting, der er ideelle at lave som gravid

At blive gravid er en stor omvæltning i sin ellers helt normale hverdag. Fra øjeblikket hvor du står med en positiv graviditetstest i hånden, er du ikke længere alene, og det vil komme til at være sådan langt ud i fremtiden. Læs mere

ANNONCE
 

3 ting du ikke vidste om efterfødselstræning

Træning kan gøre dig glad og gøre dig til den mor, du gerne vil være. Styrketræning og motion bruges som behandling af fødselsdepression. Læs mere

 

Gratis mini-kursus til dig, som vil opnå et varigt vægttab under barsel

På Maria Diors mini-kursus lærer du helt konkret, hvordan du skaber de bedste og korrekte rammer for dig selv, hvordan du undgår yoyo-vægten og de ekstra irriterende kilo, som sætter generer dig i hverdagen. Dette kursus handler om, at give dig de helt korrekte redskaber til, at du kan gøre dit bedste for at opnå et varigt vægttab under barsel når du lige har født, men måske ikke har så meget overskud. Læs mere

ANNONCE
 

Klinik for de ufrivillig barnløse - Freya Fertility

Her skal I møde klinikkens ejer og stifter, Tina Snebang-Storgaard, der åbnede klinikken tidligere på året. Tina har et langt CV indenfor gynækologi og obstetrik og har været ansat på både private klinikker og i det offentlige. Det der driver Tina er ønsket om at give ufrivillige barnløse den største og mest unikke gave i verden, nemlig at blive forældre Læs mere

ANNONCE
 

Gaver og forkælelse til den gravide

Forkæl din gravide kone, kæreste, datter, søster eller veninde med en skønne uskadelige produkter der forsøder de næste 9 måneder. Lets celebrate the baby buump! &nbsp; Læs mere

Nyeste blogindlæg

 

Nyeste artikler

ANNONCE
 

En huskeliste til de kommende forældre

Hvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere

ANNONCE
 

3 ting, der er ideelle at lave som gravid

At blive gravid er en stor omvæltning i sin ellers helt normale hverdag. Fra øjeblikket hvor du står med en positiv graviditetstest i hånden, er du ikke længere alene, og det vil komme til at være sådan langt ud i fremtiden. Læs mere

ANNONCE
 

3 ting du ikke vidste om efterfødselstræning

Træning kan gøre dig glad og gøre dig til den mor, du gerne vil være. Styrketræning og motion bruges som behandling af fødselsdepression. Læs mere

 

Gratis mini-kursus til dig, som vil opnå et varigt vægttab under barsel

På Maria Diors mini-kursus lærer du helt konkret, hvordan du skaber de bedste og korrekte rammer for dig selv, hvordan du undgår yoyo-vægten og de ekstra irriterende kilo, som sætter generer dig i hverdagen. Dette kursus handler om, at give dig de helt korrekte redskaber til, at du kan gøre dit bedste for at opnå et varigt vægttab under barsel når du lige har født, men måske ikke har så meget overskud. Læs mere

ANNONCE
 

Klinik for de ufrivillig barnløse - Freya Fertility

Her skal I møde klinikkens ejer og stifter, Tina Snebang-Storgaard, der åbnede klinikken tidligere på året. Tina har et langt CV indenfor gynækologi og obstetrik og har været ansat på både private klinikker og i det offentlige. Det der driver Tina er ønsket om at give ufrivillige barnløse den største og mest unikke gave i verden, nemlig at blive forældre Læs mere

ANNONCE
 

Gaver og forkælelse til den gravide

Forkæl din gravide kone, kæreste, datter, søster eller veninde med en skønne uskadelige produkter der forsøder de næste 9 måneder. Lets celebrate the baby buump! &nbsp; Læs mere