Råd søges!
Godt skrevet
0
|
Hej. ![]()
Svar
![]() |
23-11-2020 17:30
|
Godt skrevet
8
|
Tillykke med graviditeten! Da det er jeres første barn, tror jeg at det er svært for nogen af jer at udtale jer om hvad der kræves for at få et barn. Selvfølgelig er det fornuftigt at snakke om hvad man forventer og håber der sker med hinanden. Men tror lige så meget at man skal afklare med sig selv hvad ens eget behov er. Min pointe er nok egentlig at jeg bare vil sige at i ikke endnu ved hvordan det er at være mor og far, og i kan have svært ved at forberede jer selv og ikke mindst hinanden på det. Men jeg tror de fleste lærer det med tiden, bare i husker at kommunikere. Og så er mit bedste råd: sænk forventningerne! Så længe babyen får mad, en tør ble og lov til at sove så har i gjort jeres arbejde! ![]()
Svar
![]() |
23-11-2020 17:37
|
Godt skrevet
2
|
Er du hjemmegående? Eller har du et job - for helt ærlig hvis du har en almindelig arbejdsuge så synes jeg ikke man kan forvente at du står 100 procent for alt hjemme! Hverken mod slutningen af graviditeten eller med en lille ny på armen. Hvis han hellere vil arbejde en deltage i familielivet må han vel betale for rengøring, måltidskasser og så dropper du hans vasketøj og alt rengøring der har med ham at gøre - du får nok at se det. Nogle har en nem baby mens andre oplever dage hvor barnet i begyndelse vil amme dagen lang eller lignende, der vil det dræne dig fuldstændig at stå med det alene. ![]()
Svar
![]() |
07-12-2020 13:24
|
Godt skrevet
0
|
Mange tak! ![]()
Svar
![]() |
07-12-2020 13:25
|
Godt skrevet
0
|
Jeg er i arbejde, og det kan helt klart blive et alternativ der kan foreslås - hvis han ikke kan holde til at huset engang imellem ligner lort så at sige. ![]()
Svar
![]() |
Anmeld til moderator
Nyeste blogindlæg
Mest læste debat
Nyeste artikler
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
|
Jul på Min-Mave.dkJulen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere |
|
En huskeliste til de kommende forældreHvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere |
Nyeste blogindlæg
Nyeste artikler
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
|
Jul på Min-Mave.dkJulen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere |
|
En huskeliste til de kommende forældreHvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere |