Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

sex, æl og overvægt please hjælp mig !!

15.februar 2015 kl. 17:04
Luk
Medlem siden 12-01-2015
15-02-2015 17:04
Luk
Medlem siden 12-01-2015
Godt skrevet
0

Hej alle sammen
Jeg er en pige på 29 år og jeg er overvægtig og skal tabe mig 30 kg, det jeg har et spørgsmål til er ved i noget om hvor mange dage før æl der er chance for og befrugte et æg og hvor mange dage efter æl der er chance for og befrugte et æg, det gør også ondt når jeg har dogy stil med min kæreste er det normalt jeg går i motion centert 3 gange om ugen i en times tid og cykler også vær dag og spiser sundt
Knuz den helt forvirret pige ??

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
15.februar 2015 kl. 17:17
Luk
Medlem siden 06-09-2014
29 startede debatter
733 skrevne indlæg
15-02-2015 17:17
Luk
Medlem siden 06-09-2014
29 startede debatter
733 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Sædceller kan leve op til 48 timer, så det giver jo både 48 timer op til og efter æl til at blive befrugtet. Men de siger, lægerne, at det ofte er sex lige ved ægløsning der bliver til noget, så derfor anbefaler læger at man har sex hver 2-3 dag for at øge sandsynligheden for graviditet. 

Hvad angår dine smerter kan det jo skyldes mange ting, og smerten kan komme fra forskellige steder, så hvis jeg var dig vil jeg kontakte lægen og måske komme til en gynækolog, de er uddannet til at tjekke om alt fysiologisk er okay. Tænker så også at smerte kan komme ved spændinger, hvis du ikke slapper af, prøv evt. Glidecreme og se om det kan gøre en forskel. 

Anmeld
Svar
MinTicker.dk Ticker
Godt skrevet
0
MinTicker.dk Ticker
15.februar 2015 kl. 17:21
Luk
Medlem siden 12-01-2015
119 startede debatter
577 skrevne indlæg
15-02-2015 17:21
Luk
Medlem siden 12-01-2015
119 startede debatter
577 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg tror det er fordi jeg spænder så og ikke slapper af fordi manden leger ikke rigtig med mig jeg gør mig bare fugtig med mit eget spyt, det der med glidecrem slår det ikke sæd sæler ihjel ?? Min sidste ÆL dag var den 12 tror du så stadigvæk der kan være en chance der når vi havde sex igår  ??

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
15.februar 2015 kl. 17:29
Luk
Medlem siden 06-09-2014
29 startede debatter
733 skrevne indlæg
15-02-2015 17:29
Luk
Medlem siden 06-09-2014
29 startede debatter
733 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Ja, det tror jeg der kan, men den er lille i forhold til sex på dagen. Må jeg spørger hvorfor du bruger denne metode til at blive "våd"? den er jo hverken sund eller naturlig. Der findes jo meget legetøj der kan skabe naturlig fugtighed, hvis det er fordi han ikke selv ønsker eller kan tilfredsstille dig under forspil. Glidecreme er kun sæddræbende hvis man køber det sådan og det mener jeg faktisk kræver en recept da det oftest udl. I forbindelse med pessar. 

Anmeld
Svar
MinTicker.dk Ticker
Godt skrevet
0
MinTicker.dk Ticker
15.februar 2015 kl. 17:36
Luk
Medlem siden 12-01-2015
119 startede debatter
577 skrevne indlæg
15-02-2015 17:36
Luk
Medlem siden 12-01-2015
119 startede debatter
577 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg er ikke til legetøj hehe ( ja jeg ved det, mærkelig pigebarn 😉 ) men det tænder mig ikke.. Min kæreste er ikke sex fikseret så vi har ikke sex så tit fordi han siger han føler sig presset og det er ikke min mening men jeg er bare så bange for at jeg ikke kan blive gravid så nemt mer fordi jeg fylder 30 i år og min kæreste er 34 år så føler bare det er på tide Hvass du forstår 😊

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
15.februar 2015 kl. 17:47
Luk
Medlem siden 06-09-2014
29 startede debatter
733 skrevne indlæg
15-02-2015 17:47
Luk
Medlem siden 06-09-2014
29 startede debatter
733 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Det har jeg heller aldrig været, men på en druktur for 2 år siden, kom der uventet en dildo dame og en fuld Camilla fik så købt en vibrator, so sorry to say, men det var da dumt at jeg ikke havde gjort det noget før, især når man bare ønsker at gøre det selv. 

Kan høre jeres forhold er helt speciel i forhold til sex, hvilket der jo kan være mange grunde til, men vær lige sød ved dig selv og køb noget glidecreme, for den med spyttet kan ikke være rar og slet ikke når du så skriver det gør ondt. Det er altså et fantastisk hjælpemiddel. 

Din alder tænker jeg ikke er alarmerende, men hvis ikke i har regelmæssig sex går der lang tid, for så bliver det jo tilfældigheder. Men du kan jo også købe et hjemme insiminerings sæt (kan garanteret købes online også) hvis han ikke ønsker sex. Men må sige at der strider mod min etik, men i skal jo gøre hvad der er rigtigt for jer. 

Held og lykke her fra. 

Anmeld
Svar
MinTicker.dk Ticker
Godt skrevet
0
MinTicker.dk Ticker
15.februar 2015 kl. 17:54
Luk
Medlem siden 12-01-2015
119 startede debatter
577 skrevne indlæg
15-02-2015 17:54
Luk
Medlem siden 12-01-2015
119 startede debatter
577 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Vi har det rigtig godt sammen og sexen vil han gerne jeg tror det er fordi jeg presser på. Vi har været sammen i 4 år og vi er ment to be så det er bare rigtig dejligt..

tusind tak for din hjælp og masser af baby støv til os begge 😉

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

• Listen To Your ... - 15-11-2019

Det som ikke skete - del 2
  • Faderstuen - 13-11-2019

Den farlige sammenligning
  • Listen To Your ... - 13-11-2019

Det som ikke skete - del 1
  • Faderstuen - 06-11-2019

Kære børn

Nyeste artikler

ANNONCE

Nilens Jord forvandler mig fra barslende til professionel mor

I denne måned er jeg startet på mit drømmejob, som daglig leder på Min-Mave (jubiii!). Derfor har jeg brug for lidt ekstra til lige at pifte mig selv lidt op. Læs mere

ANNONCE

7 tips, der gør dig til en lækker mor, uden unødig kemi

Det er faktisk videnskabeligt bevist, at hvis du plejer dig selv, så får du det også bedre og får mere overskud til at overkomme dagens forhindringer. Så få jordemoderens guide til hvordan du gør det uden unødig kemi. Læs mere

ANNONCE

Prisvindende Gotland flyverdragt fra Reima holder din baby varm og tør

Vinteren lurer lige om hjørnet og flere førstegangs forældre kan godt blive i tvivl om, hvordan man klæder sin baby på i de kolde måneder. Specielt når børnene begynder i institution er det rart at vide, at ens dyrebareste ikke bliver kold, når det er tid til at være på legepladsen eller er på tur i skoven. Læs mere

Babysvømning - har du disse bekymringer?

Babysvømmetræner og YouTuber Ann Helene fortæller om babysvømning, og svarer på dine bekymringer. Læs mere

Jura når kærester går fra hinanden

Ved du, hvad der gælder rent juridisk, når I går fra hinanden? Hvis ikke kan du blive lidt klogere her, på hvordan I deler boet. Læs mere

Hjertelyd - angelsound, scanning eller køkkenrulle?

Mange gravide ser frem til den dag, hvor de hører deres barns hjertelyd højlydt for første gang, det sker ved en af de første undersøgelser hos jordemoderen. Læs mere

Nyeste blogindlæg

• Listen To Your ... - 15-11-2019

Det som ikke skete - del 2
  • Faderstuen - 13-11-2019

Den farlige sammenligning
  • Listen To Your ... - 13-11-2019

Det som ikke skete - del 1
  • Faderstuen - 06-11-2019

Kære børn

Nyeste artikler

ANNONCE

Nilens Jord forvandler mig fra barslende til professionel mor

I denne måned er jeg startet på mit drømmejob, som daglig leder på Min-Mave (jubiii!). Derfor har jeg brug for lidt ekstra til lige at pifte mig selv lidt op. Læs mere

ANNONCE

7 tips, der gør dig til en lækker mor, uden unødig kemi

Det er faktisk videnskabeligt bevist, at hvis du plejer dig selv, så får du det også bedre og får mere overskud til at overkomme dagens forhindringer. Så få jordemoderens guide til hvordan du gør det uden unødig kemi. Læs mere

ANNONCE

Prisvindende Gotland flyverdragt fra Reima holder din baby varm og tør

Vinteren lurer lige om hjørnet og flere førstegangs forældre kan godt blive i tvivl om, hvordan man klæder sin baby på i de kolde måneder. Specielt når børnene begynder i institution er det rart at vide, at ens dyrebareste ikke bliver kold, når det er tid til at være på legepladsen eller er på tur i skoven. Læs mere

Babysvømning - har du disse bekymringer?

Babysvømmetræner og YouTuber Ann Helene fortæller om babysvømning, og svarer på dine bekymringer. Læs mere

Jura når kærester går fra hinanden

Ved du, hvad der gælder rent juridisk, når I går fra hinanden? Hvis ikke kan du blive lidt klogere her, på hvordan I deler boet. Læs mere

Hjertelyd - angelsound, scanning eller køkkenrulle?

Mange gravide ser frem til den dag, hvor de hører deres barns hjertelyd højlydt for første gang, det sker ved en af de første undersøgelser hos jordemoderen. Læs mere