Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Facebookgruppe for tvillingegravide

05.september 2017 kl. 11:37
Luk
Medlem siden 20-10-2014
05-09-2017 11:37
Luk
Medlem siden 20-10-2014
Godt skrevet
1

Blot en servicemeddelelse til eventuelle tvillingegravide, der kunne tænke sig at være med i en facebookgruppe med andre i samme situation.

Vi har lavet en hemmelig gruppe for alle, der skal have tvillinger i 2018. Hvis du kunne tænke dig at være med, sender du blot din mail-adresse til mig i en privat besked - så tilføjer jeg dig hurtigst muligt :-) 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Madguide - Hvad må baby spise og hvornår?

Det er så spændende og sjovt og gå at forberede din babys allerførste rigtige måltider efter at barnets første fire levemåneder er passeret. Læs mere

Børnepenge - udbetaling og satser for 2020

Rigtig mange børnefamilier glæder sig til at få udbetalt børnepenge. Børnepenge er en sats, der reguleres hvert år, og ændrer sig i takt med barnets alder. Læs mere

Ny vaccinationsmetode uden nåle

Mange millioner mennsker, verden over, får hvert år konstateret hepatitis B, som forsager leverbetændelse. Og flere hundredetusinde af disse dør. Men nu har fysikere fra Københavns Universitet set på muligheden for at anvende vaccinen oralt, enten som dråber eller pulver. Denne form for vaccine er endnu ikke helt en realitet, men nu er et hold fysikere på KU måske ved at knække koden med hjælp fra nanofysik. Læs mere

Reducer barnets risiko for astma under din graviditet med fiskeolie

Et nyt studie fra KU viser, at hvis gravide mødre supplerer deres kost med fiskeolie under det sidste trimester af graviditeten, så har babyen markant mindre risiko for at udvikle astma. Læs mere

Få hjælp til at blive gravid med tyggegummi

På Københavns Universitet arbejder et hold studerende på, at udvikle et tyggegummi, som meget præcist forudsiger, hvornår en kvinde har aller størst mulighed for at blive gravid. Læs mere

Tips og traditioner til Baby’s første jul

Når du bliver forælder, så stifter du samtidig din egen familie og dermed får du også retten til at stifte dine helt egne traditioner. Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Madguide - Hvad må baby spise og hvornår?

Det er så spændende og sjovt og gå at forberede din babys allerførste rigtige måltider efter at barnets første fire levemåneder er passeret. Læs mere

Børnepenge - udbetaling og satser for 2020

Rigtig mange børnefamilier glæder sig til at få udbetalt børnepenge. Børnepenge er en sats, der reguleres hvert år, og ændrer sig i takt med barnets alder. Læs mere

Ny vaccinationsmetode uden nåle

Mange millioner mennsker, verden over, får hvert år konstateret hepatitis B, som forsager leverbetændelse. Og flere hundredetusinde af disse dør. Men nu har fysikere fra Københavns Universitet set på muligheden for at anvende vaccinen oralt, enten som dråber eller pulver. Denne form for vaccine er endnu ikke helt en realitet, men nu er et hold fysikere på KU måske ved at knække koden med hjælp fra nanofysik. Læs mere

Reducer barnets risiko for astma under din graviditet med fiskeolie

Et nyt studie fra KU viser, at hvis gravide mødre supplerer deres kost med fiskeolie under det sidste trimester af graviditeten, så har babyen markant mindre risiko for at udvikle astma. Læs mere

Få hjælp til at blive gravid med tyggegummi

På Københavns Universitet arbejder et hold studerende på, at udvikle et tyggegummi, som meget præcist forudsiger, hvornår en kvinde har aller størst mulighed for at blive gravid. Læs mere

Tips og traditioner til Baby’s første jul

Når du bliver forælder, så stifter du samtidig din egen familie og dermed får du også retten til at stifte dine helt egne traditioner. Læs mere