Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

graviditets app

06.august 2020 kl. 09:18
Luk
Medlem siden 02-08-2020
06-08-2020 09:18
Luk
Medlem siden 02-08-2020
Godt skrevet
0

Hej allesammen 

hvilke apps omkring graviditet kan I anbefale har prøvet nogle stykker men er meget skuffet over hvor lidt de kan. Kunne godt tænke mig en der minimum har en kalender hvor man nemt kan se hvor langt man er på et given tidspunkt og tilføje aftaler og noter omkring ting.

Vil helst ikke have det i min kalender på telefonen da det bliver vist på mit apple watch som alle kan se når jeg er sammen med dem... 

hvad kan I anbefale?

på forhånd tak

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
06.august 2020 kl. 09:28
Luk
Medlem siden 22-05-2020
97 skrevne indlæg
06-08-2020 09:28
Luk
Medlem siden 22-05-2020
97 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg var glad for preglife, har du prøvet den? Den viser hvor langt man er og har en kalender man kan skrive aftaler ind.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
06.august 2020 kl. 10:02
Luk
Medlem siden 15-05-2012
11 startede debatter
148 skrevne indlæg
06-08-2020 10:02
Luk
Medlem siden 15-05-2012
11 startede debatter
148 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Preglife :) Den har sådan en kalender, hvor du kan se, hvor langt du er hvornår :)

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
06.august 2020 kl. 10:05
Luk
Medlem siden 25-03-2019
8 startede debatter
933 skrevne indlæg
06-08-2020 10:05
Luk
Medlem siden 25-03-2019
8 startede debatter
933 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg var glad for PregLife og så en amerikansk app, som hedder Nurture. Der er daglige opdateringer omkring din babys udvikling i maven :) (ikke kun ugentlige)

Anmeld
Svar
Gravid med positiv test 26/1-19, termin 1/10. Forløb med dårlige tal til NF, moderkagebiopsi herefter viste ingen kromosomfejl - og at vi skulle have en dreng <3 MA 19+1. Igangsat 19+2, født 19+3 10/5-19 kl 01.50. Sov sødt, lille smukke dreng. Vi elsker dig. Gravid igen august '19 med et regnbuefrø <3 termin 6/5-20. Regnbue-lillesøster født 6/5-20 :D
Godt skrevet
0
Gravid med positiv test 26/1-19, termin 1/10. Forløb med dårlige tal til NF, moderkagebiopsi herefter viste ingen kromosomfejl - og at vi skulle have en dreng <3 MA 19+1. Igangsat 19+2, født 19+3 10/5-19 kl 01.50. Sov sødt, lille smukke dreng. Vi elsker dig. Gravid igen august '19 med et regnbuefrø <3 termin 6/5-20. Regnbue-lillesøster født 6/5-20 :D
06.august 2020 kl. 10:24
Luk
Medlem siden 08-05-2020
3 startede debatter
77 skrevne indlæg
06-08-2020 10:24
Luk
Medlem siden 08-05-2020
3 startede debatter
77 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg bruger Preglife og den synes jeg er rigtig god👍🏻

Anmeld
Svar
Venter en lille efternøler i februar 2021
Godt skrevet
0
Venter en lille efternøler i februar 2021
06.august 2020 kl. 10:51
Luk
Medlem siden 24-07-2019
3 startede debatter
64 skrevne indlæg
06-08-2020 10:51
Luk
Medlem siden 24-07-2019
3 startede debatter
64 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Graviditet+ er klart den jeg synes er bedst.. Finder det fascinerende at kunne "se" hvordan baby udvikler sig på deres 3D billede..

Anmeld
Svar
Babyprojekt startet maj 2019 24 april 2020 er testen positiv Termin 29 december med en lille pige MD 20+3 helt perfekt og 370g
Godt skrevet
0
Babyprojekt startet maj 2019 24 april 2020 er testen positiv Termin 29 december med en lille pige MD 20+3 helt perfekt og 370g
06.august 2020 kl. 10:51
Luk
Medlem siden 16-08-2017
19 startede debatter
340 skrevne indlæg
06-08-2020 10:51
Luk
Medlem siden 16-08-2017
19 startede debatter
340 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg er specielt glad for Preggers, der foruden at man kan følge barnets udvikling, kroppens udvikling og der er er afsnit til den kommende far omkring hvad der sker, så har den også værktøj hvor man kan ligger billeder ind og sætte klistermærker på gratis. Ellers bruger jeg preglife og Gravid (koster penge, men her er der også information omkring undersøgelse, jordmoderkonsultationer osv ) 😊

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
06.august 2020 kl. 12:13
Luk
Medlem siden 02-08-2020
4 startede debatter
28 skrevne indlæg
06-08-2020 12:13
Luk
Medlem siden 02-08-2020
4 startede debatter
28 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Lige nu bruger jeg både preglife og preggers, og har set deres kalender men kan ikke se hvordan man skal kan tilføje aftaler i den kalender. 
Og så har jeg preggers hvor der er gode aktikler, tjeklister og navneforslag i et. 
ville bare ønske der var en app der kunne det hele. 

hvis man kan tilføje aftaler i preglife, er der så ikke nogen der kan forklarer mig hvordan? 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
06.august 2020 kl. 12:49
Luk
Medlem siden 18-10-2019
2 startede debatter
460 skrevne indlæg
06-08-2020 12:49
Luk
Medlem siden 18-10-2019
2 startede debatter
460 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg foretrak app'en Graviditet+. En amerikansk app oversat til dansk, men synes generelt den var bedre. 

Anmeld
Svar
Mor til C fra juli 2019. Gravid med termin i maj 2021.
Godt skrevet
0
Mor til C fra juli 2019. Gravid med termin i maj 2021.
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

ANNONCE

En huskeliste til de kommende forældre

Hvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere

ANNONCE

3 ting, der er ideelle at lave som gravid

At blive gravid er en stor omvæltning i sin ellers helt normale hverdag. Fra øjeblikket hvor du står med en positiv graviditetstest i hånden, er du ikke længere alene, og det vil komme til at være sådan langt ud i fremtiden. Læs mere

ANNONCE

3 ting du ikke vidste om efterfødselstræning

Træning kan gøre dig glad og gøre dig til den mor, du gerne vil være. Styrketræning og motion bruges som behandling af fødselsdepression. Læs mere

Gratis mini-kursus til dig, som vil opnå et varigt vægttab under barsel

På Maria Diors mini-kursus lærer du helt konkret, hvordan du skaber de bedste og korrekte rammer for dig selv, hvordan du undgår yoyo-vægten og de ekstra irriterende kilo, som sætter generer dig i hverdagen. Dette kursus handler om, at give dig de helt korrekte redskaber til, at du kan gøre dit bedste for at opnå et varigt vægttab under barsel når du lige har født, men måske ikke har så meget overskud. Læs mere

ANNONCE

Klinik for de ufrivillig barnløse - Freya Fertility

Her skal I møde klinikkens ejer og stifter, Tina Snebang-Storgaard, der åbnede klinikken tidligere på året. Tina har et langt CV indenfor gynækologi og obstetrik og har været ansat på både private klinikker og i det offentlige. Det der driver Tina er ønsket om at give ufrivillige barnløse den største og mest unikke gave i verden, nemlig at blive forældre Læs mere

ANNONCE

Gaver og forkælelse til den gravide

Forkæl din gravide kone, kæreste, datter, søster eller veninde med en skønne uskadelige produkter der forsøder de næste 9 måneder. Lets celebrate the baby buump! &nbsp; Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

ANNONCE

En huskeliste til de kommende forældre

Hvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere

ANNONCE

3 ting, der er ideelle at lave som gravid

At blive gravid er en stor omvæltning i sin ellers helt normale hverdag. Fra øjeblikket hvor du står med en positiv graviditetstest i hånden, er du ikke længere alene, og det vil komme til at være sådan langt ud i fremtiden. Læs mere

ANNONCE

3 ting du ikke vidste om efterfødselstræning

Træning kan gøre dig glad og gøre dig til den mor, du gerne vil være. Styrketræning og motion bruges som behandling af fødselsdepression. Læs mere

Gratis mini-kursus til dig, som vil opnå et varigt vægttab under barsel

På Maria Diors mini-kursus lærer du helt konkret, hvordan du skaber de bedste og korrekte rammer for dig selv, hvordan du undgår yoyo-vægten og de ekstra irriterende kilo, som sætter generer dig i hverdagen. Dette kursus handler om, at give dig de helt korrekte redskaber til, at du kan gøre dit bedste for at opnå et varigt vægttab under barsel når du lige har født, men måske ikke har så meget overskud. Læs mere

ANNONCE

Klinik for de ufrivillig barnløse - Freya Fertility

Her skal I møde klinikkens ejer og stifter, Tina Snebang-Storgaard, der åbnede klinikken tidligere på året. Tina har et langt CV indenfor gynækologi og obstetrik og har været ansat på både private klinikker og i det offentlige. Det der driver Tina er ønsket om at give ufrivillige barnløse den største og mest unikke gave i verden, nemlig at blive forældre Læs mere

ANNONCE

Gaver og forkælelse til den gravide

Forkæl din gravide kone, kæreste, datter, søster eller veninde med en skønne uskadelige produkter der forsøder de næste 9 måneder. Lets celebrate the baby buump! &nbsp; Læs mere