Close
Log Ind Opret Bruger

spontan abort 7+0

  • 29 september 2017, 19:24

    Jeg har haft en spontan abort i går. Jeg var ikke et sekund i tvivl. Jeg havde mange og stærke smerter efterfulgt af en masse klumpet blod. 

    Jeg blev scannet i dag og som jeg havde forudset var min livmoder tom. 

    Min graviditet har været smertefuld og fyldt med op og nedture på trods af den korte tid. Jeg tror hele tiden jeg har haft en fornemmelse af at jeg ville abortere. 

    Jeg trøster mig selv med at næste gang må chancen for en fuld graviditet være større. Jeg er blevet mere opmærksom og kender tegn på abort. 

    Da jeg blev scannet fandt de en cyste på størrelse med en mælkekarton så der er ikke noget der er så skidt at det ikke er godt for noget andet. 

    Jeg må ikke blive gravid igen før cysten er fjernet og vi ser nu bare frem til at kunne prøve igen ??

     

    Bare mine ord og tak hvis du har læst det til ende??

    Hvis nogle har spørgsmål og eller er i tvivl omkring noget vil jeg hjertens gerne dele min erfaring ??

    29. september 2017 kl. 21:47

    Ingenmajbabypåvej skrev :

    Jeg har haft en spontan abort i går. Jeg var ikke et sekund i tvivl. Jeg havde mange og stærke smerter efterfulgt af en masse klumpet blod. 

    Jeg blev scannet i dag og som jeg havde forudset var min livmoder tom. 

    Min graviditet har været smertefuld og fyldt med op og nedture på trods af den korte tid. Jeg tror hele tiden jeg har haft en fornemmelse af at jeg ville abortere. 

    Jeg trøster mig selv med at næste gang må chancen for en fuld graviditet være større. Jeg er blevet mere opmærksom og kender tegn på abort. 

    Da jeg blev scannet fandt de en cyste på størrelse med en mælkekarton så der er ikke noget der er så skidt at det ikke er godt for noget andet. 

    Jeg må ikke blive gravid igen før cysten er fjernet og vi ser nu bare frem til at kunne prøve igen ??

     

    Bare mine ord og tak hvis du har læst det til ende??

    Hvis nogle har spørgsmål og eller er i tvivl omkring noget vil jeg hjertens gerne dele min erfaring ??

    Øv for dig. Det er jeg ked af at høre. 

    29. september 2017 kl. 22:13

    Jeg sender et stort knus dig! 

    og ønsker dig alt positivt fremover og forhpbeligt snart en lille baby ! Tak fordi du ville dele det med os 🙂 det nogle gange godt at dele det med andre .  

    29. september 2017 kl. 22:29

    Er ked af at høre om din abort 🙁 

    En cyste på størrelse med en mælkekarton?! Det lyder da rimelig alvorligt???? 

    30. september 2017 kl. 09:58

    Puha sikke en omgang du bliver udsat for. Håber det bedste for dig crying

    14. januar 2018 kl. 18:13

    En lille Update hvis dette har interesse.

    efter diverse undersøgelser og mistanker om kræft i cysten, blev den her i november fjernet.

    heldigvis fuldstændig godartet 

    jeg er i dag 4+5  og beder til at det går godt denne gang laugh

    14. januar 2018 kl. 19:36

    Hvor er det dejligt at læse frown Krydser fingre for at det lykkedes

    21. januar 2018 kl. 10:44

    Nå det viste sig at være en graviditet udenfor livmoderen. Er ved at få det fjernet medicinsk og så får vi en naturlig pause i babyræset da vi ikke må blive gravide de næste 3 mdr. 

    Nu kan vi slappe lidt af og trække vejret.

    vender stærkt tilbage laugh

    Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.