Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Hvad tænker i??

27.januar 2021 kl. 15:18
Luk
Medlem siden 21-08-2015
27-01-2021 15:18
Luk
Medlem siden 21-08-2015
Godt skrevet
0

Halløjsa, håber i vil være med til at give mig lidt ro i sjælen,

Jeg har fundet ud af at jeg er gravid her. 9 januar, er ca. 7+1 i dag og var til en tidlig scanning igår, og der kan man se blommesæk og en lille rund "kugle", fik af vide at det var super fint og alt så fint ud, da fosteret kun er i uge 5 (vist nok lidt bagud i forhold til en selv), jeg blev så lidt skuffet da jeg troede man kunne se mere, men har dog fået af vide det er meget normalt, fordi at fosteret ikke er større på nuværende tidspunkt. Skal til scanning igen om 14 dage for at se om det udvikler sig som det skal, så d´damer er der nogen af jer der har haft samme ligende scanningsbillede og stadig forsat er gravid eller har født en velfungerende baby.?

Anmeld
Svar
MinTicker.dk Ticker MinTicker.dk Ticker MinTicker.dk Ticker
Godt skrevet
0
27.januar 2021 kl. 15:38
Luk
Medlem siden 23-02-2020
16 startede debatter
103 skrevne indlæg
27-01-2021 15:38
Luk
Medlem siden 23-02-2020
16 startede debatter
103 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Er du sikker på din ægløsning? ☺️
Der er jo en chance for, at du er kortere henne end du tror! Hvilket jeg krydser fingre for 🤞🏽 
Jeg er ked af at sige, at hvis du reelt er 7+1 så bør der være hjerteblink...

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
27.januar 2021 kl. 16:32
Luk
Medlem siden 04-01-2016
4 startede debatter
440 skrevne indlæg
27-01-2021 16:32
Luk
Medlem siden 04-01-2016
4 startede debatter
440 skrevne indlæg
Godt skrevet
1

Ud fra billedet er du ikke så langt henne. Det er så svært at regne med, de første par uger.

jeg var til scanning da jeg troede jeg var 6+5 henne, men blev sat en uge tilbage. Scanning igen da jeg var 7+1, sat yderligere 1 dag tilbage (så dog hjerteblink). Var til scanning da jeg troede jeg var 10+6, blev sat frem til 11+4/12+0. Idag skulle jeg være 12+6, og NF fredag. Så er spændt på hvad det ender med.

Mener bare, det kan svinge SÅ meget den første tid. Men dit billeder ligner noget omkring uge 5

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
27.januar 2021 kl. 16:44
Luk
Medlem siden 21-08-2015
13 startede debatter
44 skrevne indlæg
27-01-2021 16:44
Luk
Medlem siden 21-08-2015
13 startede debatter
44 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Nej, da jeg aldrig er gået op i det der ægløsningshalløj XD

Det er også det jeg tror, altså at jeg er kortere henne, så håber på at se hjerteblink næste gang. det er d. 9/2 jeg skal scannes igen, så krydser selv alt hvad jeg kan!!

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
28.januar 2021 kl. 17:01
Luk
Medlem siden 03-10-2010
19 startede debatter
661 skrevne indlæg
28-01-2021 17:01
Luk
Medlem siden 03-10-2010
19 startede debatter
661 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Hvis du er 7 uger henne så ser det ikke ud som det skal . Der bør man se en reje og tydeligt hjerte blink :)

Men er du 5 uger henne fx ser det helt perfekt ud ;)

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
10.februar 2021 kl. 23:39
Luk
Medlem siden 21-08-2015
13 startede debatter
44 skrevne indlæg
10-02-2021 23:39
Luk
Medlem siden 21-08-2015
13 startede debatter
44 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg har nu været til scanning igår og der fik jeg set det jeg skulle... Noget der lignede en "klump" på den måde de fik scannet mig på, men man så straks hjerteblink... er 8+3, så nu skal der startes vandrejournal. Jeg venter nu på NF-scanningen. <3

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Find den bedste dåbsgave hos Little Happy

Når barnedåben nærmer sig, kan det være svært at finde ud af hvad man skal give den lille i dåbsgave. Hos Littlehappy finder du et bredt udvalg af passende gaver Læs mere

Når amningen driller

Har du brug for hjælp til amningen eller gode råd, så kan du ringe eller skrive til Forældre og Fødsels Ammerådgivning. Det er gratis, uforpligtende og anonymt. Læs mere

ANNONCE

Få laser- eller rynkebehandling hos kosmetisk klinik

Laserbehandlinger og rynkebehandlinger har vundet større og større indpas i Danmark de seneste par år. Derfor vil du også hurtigt opdage, at der er mange forskellige kosmetiske klinikker at vælge imellem, hvis du søger en kosmetisk behandling. Læs mere

ANNONCE

5G - Farligt eller ok?

5G er forkortelsen for den 5. generation af mobilnetværk. Men er det farligt eller er det OK for os og vores børn? Mobilnetværket udvikles nemlig, så det kan følge med tidens behov for hurtigere hastighed, øget sikkerhed og større kapacitet, når det kommer til overførsel og udveksling af data. Læs mere

COVID-19: Graviditet og fødsel

Vi har samlet vigtig information til dig der er gravid, skal igennem en fødsel eller bare skal holde barsel under corona pandemien. For selvom vi er tæt på en afslutning er der stadig mange der vil lide under de restriktioner og forhold der er lavet på hospitalerne og rundt omkring i Danmark - og sikkert også længe endnu. Læs mere

ANNONCE

En fotograf til alle anledninger

Der findes mange øjeblikke med ens børn, som man ville ønske kunne vare for evigt. Det er dog ikke muligt, men med et kamera eller med en fotograf  kan man faktisk komme langt. Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Find den bedste dåbsgave hos Little Happy

Når barnedåben nærmer sig, kan det være svært at finde ud af hvad man skal give den lille i dåbsgave. Hos Littlehappy finder du et bredt udvalg af passende gaver Læs mere

Når amningen driller

Har du brug for hjælp til amningen eller gode råd, så kan du ringe eller skrive til Forældre og Fødsels Ammerådgivning. Det er gratis, uforpligtende og anonymt. Læs mere

ANNONCE

Få laser- eller rynkebehandling hos kosmetisk klinik

Laserbehandlinger og rynkebehandlinger har vundet større og større indpas i Danmark de seneste par år. Derfor vil du også hurtigt opdage, at der er mange forskellige kosmetiske klinikker at vælge imellem, hvis du søger en kosmetisk behandling. Læs mere

ANNONCE

5G - Farligt eller ok?

5G er forkortelsen for den 5. generation af mobilnetværk. Men er det farligt eller er det OK for os og vores børn? Mobilnetværket udvikles nemlig, så det kan følge med tidens behov for hurtigere hastighed, øget sikkerhed og større kapacitet, når det kommer til overførsel og udveksling af data. Læs mere

COVID-19: Graviditet og fødsel

Vi har samlet vigtig information til dig der er gravid, skal igennem en fødsel eller bare skal holde barsel under corona pandemien. For selvom vi er tæt på en afslutning er der stadig mange der vil lide under de restriktioner og forhold der er lavet på hospitalerne og rundt omkring i Danmark - og sikkert også længe endnu. Læs mere

ANNONCE

En fotograf til alle anledninger

Der findes mange øjeblikke med ens børn, som man ville ønske kunne vare for evigt. Det er dog ikke muligt, men med et kamera eller med en fotograf  kan man faktisk komme langt. Læs mere