4 dage over tid ;)
Godt skrevet
0
|
Hej Allesammen.
Jeg havde forventet menstruation i søndags. Men den er ikke kommet endnu ;) Jeg havde en ustabil menstruation i sidste måned og gik 6 dage over tid så nu vil min cyklus hedde 34 35 dage ;).. Jeg havde sidst menstruation den 6 april. Jeg har endnu ikk testet for graviditet da jeg er så nervøs for at min mens kun er forsinket ;( oplevede nogle stød i underlivet for et par dage siden Hor større er chancerne for en mulig graviditet ;) ![]()
Svar
![]() |
16-05-2013 10:51
|
Godt skrevet
0
|
Tag en test, det er det eneste der kan bevise en graviditet :-) Jeg kunne dog først teste positiv en uge efter forventet mens. ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Hej Marie Jeg ville helt klart teste hvis jeg var dig. Jeg står selv i den situation at jeg skal til lægen i dag og ha´taget en blodprøve da jeg er 7 dage over tid Du kan købe nogen gode og billige teste i Netto, 2 for 39,95, og husk, hvis den er negativ, så prøv igen et par dage efter ![]()
Svar
![]() |
16-05-2013 18:46
|
Godt skrevet
0
|
Hej Maria.
Jeg er i samme situation som dig. Jeg er ca. 5-6 dage over tid men tester negativ. Jeg har prikken og stikken i underlivet. Og har haft nogle stød indimellem... Hvis jeg f.eks. Skulle løfte en tung pose med varer ind fra bilen, har jeg oplevet smerter i underlivet. Noget du kan genkende? Krydser fingre for dig! :) Kh kris ![]()
Svar
![]() |
16-05-2013 20:52
|
Godt skrevet
0
|
MariaLarsen skrev:Okay... Jeg oplever også prikken og stikken i underlivet når jeg bare ligge på sofaen helt afslappet... ![]()
Svar
![]() |
Anmeld til moderator
Nyeste blogindlæg
Mest læste debat
Nyeste artikler
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
|
Jul på Min-Mave.dkJulen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere |
|
En huskeliste til de kommende forældreHvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere |
Nyeste blogindlæg
Nyeste artikler
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
|
Jul på Min-Mave.dkJulen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere |
|
En huskeliste til de kommende forældreHvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere |