Close
Log Ind Opret Bruger

er dette en skyggestreg?

  • Avatar
    Anonym
    28 februar 2021, 14:13

    Har taget denne test her til middag (er omkring 3+3) ud fra ægløsning, som lagde senere denne gang dag 17. 
    hvad tænker i er det en skyggestreg eller en måske kommende streg?🤞🏽😊

    28. februar 2021 kl. 15:17

    Synes det ligner en streg🤞🏼

    Avatar
    Anonym
    28. februar 2021 kl. 15:33

    heltprivat skrev :

    Synes det ligner en streg🤞🏼

    Håber så meget du har ret 😍🤞🏽

    28. februar 2021 kl. 16:01

    Ja, det kunne godt ligne en streg. Men samtidig så kunne det også ligne, at den har fået for meget urin eller at det ikke er løbet helt igennem endnu. Uanset hvad, så ser jeg en ekstra streg, men den er nok lidt svær at se, grundet ovenstående, jeg skrev. Prøv og tag en ny igen snart. Jeg krydser fingre sadcool

    Avatar
    Anonym
    28. februar 2021 kl. 16:33

    Baby-4 skrev :

    Ja, det kunne godt ligne en streg. Men samtidig så kunne det også ligne, at den har fået for meget urin eller at det ikke er løbet helt igennem endnu. Uanset hvad, så ser jeg en ekstra streg, men den er nok lidt svær at se, grundet ovenstående, jeg skrev. Prøv og tag en ny igen snart. Jeg krydser fingre sadcool

    Tak! Jeg håber så meget du har ret 🤞🏽

    1. marts 2021 kl. 09:25

    Test med morgenurin i morgen, så er den der! Sådan har begge mine første positive graviditetstest set ud, når jeg tager dem om eftermiddagen 👍😁

    Avatar
    Anonym
    1. marts 2021 kl. 11:01

    Havde ikke lige en valmed test liggende imorges, men tog denne babyplan.. hmm det ligner næsten også bare en skygge 😅 det er ikke til at blive klog på..

    1. marts 2021 kl. 11:10

    Jeg tror den er der, det passer meget godt med, at du ikke er længere henne. updater gerne ved flere tests frown

    Avatar
    Anonym
    1. marts 2021 kl. 11:21

    Skal nok lige opdatere 🤞🏽☺️
     

    Avatar
    Anonym
    1. marts 2021 kl. 21:33

    preggo24 skrev :

    Skal nok lige opdatere 🤞🏽☺️
     

    Tog denne valmed til aften, men synes godt nok det ligner lidt mere en hvid skygge?🤔 må prøve igen imorgen på morgen urin 🤞🏽

    Avatar
    Anonym
    2. marts 2021 kl. 07:25

    Jeg syntes altså jeg kan se en streg der 🤗 et forsigtigt tillykke her fra ♥️

    Avatar
    Anonym
    2. marts 2021 kl. 13:05

    Citrus89 skrev :

    Jeg syntes altså jeg kan se en streg der 🤗 et forsigtigt tillykke her fra ♥️

    Er bange for det ikke bliver til noget, føler en mens murren, så mon ikke den kommer om lidt.. øv øv 😪

    2. marts 2021 kl. 13:39

    preggo24 skrev :

    Citrus89 skrev :

    Jeg syntes altså jeg kan se en streg der 🤗 et forsigtigt tillykke her fra ♥️

    Er bange for det ikke bliver til noget, føler en mens murren, så mon ikke den kommer om lidt.. øv øv 😪

    Det er ikke for at give dig forhåbninger eller noget. Men det er så normalt i starten af en graviditet at føle. 

    Håber på det bedste for dig, og synes også jeg anede en streg på det sidste billede 🤞

    Avatar
    Anonym
    3. marts 2021 kl. 22:27

    Håber i har ret❤️
    Begynder godt nok at tro det bare er endnu en måned hvor mens kommer.. mine tests er bare det samme med lidt skygger.. ud fra min sidste mens er jeg 4+1 idag, men ud fra ægløsning er jeg omkring 3+5/6.. må bare vente og håbe på mens ikke dukker op🤞🏽😪 

    Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.