Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

er jeg ved at blive sindsyg?

10.september 2019 kl. 21:44
Luk
Medlem siden 21-08-2018
10-09-2019 21:44
Luk
Medlem siden 21-08-2018
Godt skrevet
0

Jeg skulle ha haft min mens den 21-22 august jeg tog en test for 14 dage siden, hvor man kunne ane en lyserød streg, kom til lægen fik taget en blodprøve som desværre var negativ. Nu er der gået 14 dage mere så jeg ville prøve med en ny test, da jeg stadig ikke har set skyggen af min mens og er ved at blive sindsyg. 🤨😔

jeg har kigget på den hele dagen, tror bare det er en skygge og min siger at han ikke kan se noget. Men vil gerne lige hører om det er mig der er ved at blive skør? 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
10.september 2019 kl. 21:57
Luk
Medlem siden 01-03-2016
26 startede debatter
351 skrevne indlæg
10-09-2019 21:57
Luk
Medlem siden 01-03-2016
26 startede debatter
351 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
jfl skrev :

Jeg skulle ha haft min mens den 21-22 august jeg tog en test for 14 dage siden, hvor man kunne ane en lyserød streg, kom til lægen fik taget en blodprøve som desværre var negativ. Nu er der gået 14 dage mere så jeg ville prøve med en ny test, da jeg stadig ikke har set skyggen af min mens og er ved at blive sindsyg. 🤨😔

jeg har kigget på den hele dagen, tror bare det er en skygge og min siger at han ikke kan se noget. Men vil gerne lige hører om det er mig der er ved at blive skør? 

Uh drop den test der hvis du tester tidlig. Den giver ofte en svag blå streg uden man er gravid desværre. Du kan kun tro på den der når den er helt tydelig

Anmeld
Svar
Dejligste datter på 2 år (2016) Forsøger at fuldende en graviditet, men har mistet 3 gange indtil videre. Gravid med termin maj 2020
Godt skrevet
0
Dejligste datter på 2 år (2016) Forsøger at fuldende en graviditet, men har mistet 3 gange indtil videre. Gravid med termin maj 2020
11.september 2019 kl. 08:18
Luk
Medlem siden 21-08-2018
10 startede debatter
68 skrevne indlæg
11-09-2019 08:18
Luk
Medlem siden 21-08-2018
10 startede debatter
68 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg tester jo ikke tidligt, eller det ved jeg ikke om jeg gør, min mens er nu ca 3 uger forsinket 🤨 og har ellers været fuldstændig regelmæssig 30-31 dage

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
11.september 2019 kl. 09:44
Luk
Medlem siden 01-03-2016
26 startede debatter
351 skrevne indlæg
11-09-2019 09:44
Luk
Medlem siden 01-03-2016
26 startede debatter
351 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
jfl skrev :

Jeg tester jo ikke tidligt, eller det ved jeg ikke om jeg gør, min mens er nu ca 3 uger forsinket 🤨 og har ellers været fuldstændig regelmæssig 30-31 dage

Okay underligt så ville jeg gå til lægen.... men man kan desværre ikke stole på den slags test (ved godt den er fra apoteket) 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
11.september 2019 kl. 10:22
Luk
Medlem siden 19-01-2019
4 startede debatter
158 skrevne indlæg
11-09-2019 10:22
Luk
Medlem siden 19-01-2019
4 startede debatter
158 skrevne indlæg
Godt skrevet
2

Jeg synes desværre, at det ligner en skyggestreg som kan komme, hvis testen ligger for længe, inden den aflæses. Hvis du fik taget en negativ blodprøve for 2 uger siden, så var du jo med garanti ikke gravid for to uger siden, og så er det jo faktisk lidt tidligt at teste 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
2
11.september 2019 kl. 12:30
Luk
Medlem siden 21-08-2018
10 startede debatter
68 skrevne indlæg
11-09-2019 12:30
Luk
Medlem siden 21-08-2018
10 startede debatter
68 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Den har set sådan ud hele dagen😊 men hvornår tror du så jeg skal teste igen, hvis min mens ikke kommer?

jeg har prøvet apotekets før, hvor den også var svag positiv og der var den der altså, desværre endte den i en spontan abort i uge 10😔

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
11.september 2019 kl. 13:28
Luk
Medlem siden 02-02-2015
34 startede debatter
259 skrevne indlæg
11-09-2019 13:28
Luk
Medlem siden 02-02-2015
34 startede debatter
259 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Som en anden også skriver, så hold dig væk fra de tests. De viser næsten altid en svag streg, så de kan virkeligt snyde. Valmed er til at regne med til gengæld 😊 

Chancen for at du er gravid er desværre utroligt lille. Hvis du skulle have haft mens for 14 dage siden, og blodprøven der var negativ, så er du ikke gravid. Om du så kan være blevet gravid efter der, ved jeg jo ikke, men så er det også sindssygt tidligt.

Har du for nyligt stoppet prævention? Haft en biokemisk graviditet eller andet, som kan lave rod i cyklus?

Hvis ikke, så kan det bare være sådan det lige er denne måned. Min mens er også normalt fuldstændig regelmæssig, men kan alligevel pludseligt svinge med 1-2 uger. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
11.september 2019 kl. 15:48
Luk
Medlem siden 21-08-2018
10 startede debatter
68 skrevne indlæg
11-09-2019 15:48
Luk
Medlem siden 21-08-2018
10 startede debatter
68 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
Lizz skrev :

Som en anden også skriver, så hold dig væk fra de tests. De viser næsten altid en svag streg, så de kan virkeligt snyde. Valmed er til at regne med til gengæld 😊 

Chancen for at du er gravid er desværre utroligt lille. Hvis du skulle have haft mens for 14 dage siden, og blodprøven der var negativ, så er du ikke gravid. Om du så kan være blevet gravid efter der, ved jeg jo ikke, men så er det også sindssygt tidligt.

Har du for nyligt stoppet prævention? Haft en biokemisk graviditet eller andet, som kan lave rod i cyklus?

Hvis ikke, så kan det bare være sådan det lige er denne måned. Min mens er også normalt fuldstændig regelmæssig, men kan alligevel pludseligt svinge med 1-2 uger. 

Min mens er nu 3 uger forsinket. Tog en test for 14 dage siden da jeg synes det var mærkeligt, på dem fra netto som viste en svag streg her fik jeg en tid til lægen hvor blodprøven var negativ så valmed er ikke meget bedre.

jeg har haft en spontan abort for 1 år siden og vi har prøvet lige siden uden held, min mens har været fuldstændig reglmæssig, med undtagelse af den her gang 🤔😔

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
14.september 2019 kl. 08:33
Luk
Medlem siden 19-01-2019
4 startede debatter
158 skrevne indlæg
14-09-2019 08:33
Luk
Medlem siden 19-01-2019
4 startede debatter
158 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

For nogle kvinder er det normalt at springe en cyklus over en gang eller to i løbet af et år. Måske er du rendt ind i sådan en måned. Der er ikke rigtig andet at gøre end at vente på menstruation og så teste et par gange om ugen indtil da. Hvis du hverken har fået menstruation eller positiv test om en måneds tid fra nu, så tænker jeg, at du måske skal give lægen et kald igen.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
15.september 2019 kl. 12:21
Luk
Medlem siden 21-08-2018
10 startede debatter
68 skrevne indlæg
15-09-2019 12:21
Luk
Medlem siden 21-08-2018
10 startede debatter
68 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Det er bare så frusterende🤨 Jeg har stadig ikke fået mens, havde lidt blod på papiret i går da jeg gik på toilettet, men blev ikke rigtig til mere end det. Jeg har vildt ondt i mit underliv så nu tester jeg igen imorgen tidlig, så må vi se og, hvis det bliver ved med at gøre ondt og min mens ikke kommer eller positiv test tænker jeg st jeg går til lægen🤔

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

ANNONCE

7 tips, der gør dig til en lækker mor, uden unødig kemi

Det er faktisk videnskabeligt bevist, at hvis du plejer dig selv, så får du det også bedre og får mere overskud til at overkomme dagens forhindringer. Så få jordemoderens guide til hvordan du gør det uden unødig kemi. Læs mere

8 Overraskende og videnskabelige ting, der får dit ægteskab til at holde

Læs her hvad videnskaben overraskende peger på, kan være betydelige faktorer for dit ægteskab. Læs mere

5 myter om det at være far og hvordan du bryder med dem

Hvis du skal være far, er det tid til at gøre op med myterne og reflektere over, hvilken slags far du kunne tænke dig at blive. Læs mere

Sparker baby - eller er det din puls du mærker?

Hvis du undrer dig over små dunk fra din mave, kan det både være din baby, men det kan også være din puls, som du tydeligt kan mærke. Læs mere

Fattigdom: Sådan overlever din familie for 2.000 kr. om måneden

Fattigdom er et stigende problem i Danmark. Mange unge familier er presset økonomisk og lever under fattigdomsgrænsen. Det er aldrig nogen sjov situation, men man kan gøre meget for, at gøre det til en god hverdag alligevel. Læs mere

Juniordyne eller voksendyne?

Hvornår skal man skifte barnets juniordyne ud med en voksendyne? Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

ANNONCE

7 tips, der gør dig til en lækker mor, uden unødig kemi

Det er faktisk videnskabeligt bevist, at hvis du plejer dig selv, så får du det også bedre og får mere overskud til at overkomme dagens forhindringer. Så få jordemoderens guide til hvordan du gør det uden unødig kemi. Læs mere

8 Overraskende og videnskabelige ting, der får dit ægteskab til at holde

Læs her hvad videnskaben overraskende peger på, kan være betydelige faktorer for dit ægteskab. Læs mere

5 myter om det at være far og hvordan du bryder med dem

Hvis du skal være far, er det tid til at gøre op med myterne og reflektere over, hvilken slags far du kunne tænke dig at blive. Læs mere

Sparker baby - eller er det din puls du mærker?

Hvis du undrer dig over små dunk fra din mave, kan det både være din baby, men det kan også være din puls, som du tydeligt kan mærke. Læs mere

Fattigdom: Sådan overlever din familie for 2.000 kr. om måneden

Fattigdom er et stigende problem i Danmark. Mange unge familier er presset økonomisk og lever under fattigdomsgrænsen. Det er aldrig nogen sjov situation, men man kan gøre meget for, at gøre det til en god hverdag alligevel. Læs mere

Juniordyne eller voksendyne?

Hvornår skal man skifte barnets juniordyne ud med en voksendyne? Læs mere