Close
Log Ind Opret Bruger

g-test 4+2

  • 12 august 2019, 20:59

    Efter 3 bioer, hvor teststregen ikke rigtig udviklede sig, begynde jeg så småt at være en smule mere optimistisk omkring denne graviditet. Jeg er 4+2 i dag, og testen ser i hvert fald ret positiv ud😊

    Avatar
    Anonym
    12. august 2019 kl. 21:10

    Den er da så flot surprise

    Stort tillykke ????

    12. august 2019 kl. 21:18

    Babyi2019komnu skrev :

    Den er da så flot surprise

    Stort tillykke ????

    Mange tak????

    12. august 2019 kl. 21:47

    Rigtig fin streg når du er 4+2 ???? Stort tillykke med graviditeten ????

    12. august 2019 kl. 22:35

    Chris-tina skrev :

    Rigtig fin streg når du er 4+2 ???? Stort tillykke med graviditeten ????

    Mange tak. Håber bare, at den bliver hængende denne gang ????????

    16. august 2019 kl. 18:19

    midlertidige-mig skrev :

    Chris-tina skrev :

    Rigtig fin streg når du er 4+2 ???? Stort tillykke med graviditeten ????

    Mange tak. Håber bare, at den bliver hængende denne gang ????????

    Hvordan har dine test udviklet sig vidre? Står nemligt i lidt samme situation med en tidlig abobrt fra maj 2019 i bagagen, og nu har jeg endelig fået en positiv test igen. Ved ikke præcis hvor langt jeg er, men nok omkring 4+0. Var hos lægen onsdag og fik taget blodprøve, der sagde HCG på 77. Det var højere end på noget tidspunkt i den sidste graviditet (der endte omkring 5+) og min læge sagde HCG-tallet ca. svarede til, at jeg var gået én dag over tid.

    Men jeg er så hamrende nervøs, for at der sker det samme igen, på trods af flotte positive test (dog ikke helt så mørke som dine) siden i tirsdags. Dog ikke den store udvikling i dem, men bestemt stadig positive ????????

    16. august 2019 kl. 19:44

    Mine har udviklet lidt mere, men jeg tror nu ikke, at det giver meget mening at forsætte med at teste nu. Teststregen er mørkere end kontrolstregen nu, selvom det er lidt svært at se på billedet. De 3 gange, hvor jeg har oplevet en bio, har stregen været svagere og den udviklede sig ikke. Til sidst begyndte den at blive svagere. Du kan finde billeder i en af mine gamle tråde tror jeg. Her er testen fra i går. Mange siger, at man skal stoppe med at teste og at stykrken på teststregen ikke betyder noget, men min egen personlige erfaring er nu, at en svag test, som ikke udvikler sig, er et dårligt tegn. Omvendt er en positiv udvikling i teststregens styrke selvfølgelig ikke garanti for noget som helst.  

    17. august 2019 kl. 15:11

    Det er også min erfaring fra min abort i maj. Der udviklede testen sig slet ikke og var aldrig sådan virkelig tydelig. Det er den nu og i dag, hvor jeg har 3 test at sammenligne med, synes jeg faktisk godt jeg kan spotte en lille udviklinng.

    Strimmeltestene ligger i omvendt rækkefølge, så den nyeste (fra i dag) er den øverste 🙂 

    17. august 2019 kl. 15:52

    PCOSmedbabydromme skrev :

    Det er også min erfaring fra min abort i maj. Der udviklede testen sig slet ikke og var aldrig sådan virkelig tydelig. Det er den nu og i dag, hvor jeg har 3 test at sammenligne med, synes jeg faktisk godt jeg kan spotte en lille udviklinng.

    Strimmeltestene ligger i omvendt rækkefølge, så den nyeste (fra i dag) er den øverste 🙂 

    Jeg kan sagtens se en udvikling i dine test. Håber den holder ved????

    Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.