Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

graviditetstest

10.januar 2019 kl. 16:45
Luk
Medlem siden 09-01-2019
10-01-2019 16:45
Luk
Medlem siden 09-01-2019
Godt skrevet
0

Hej igen 😁 jeg stoppede med at tage mine p piller for 3 dage siden hvornår kan man begynde om tage sin første graviditetstest? 😁

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
10.januar 2019 kl. 16:49
Luk
Medlem siden 20-06-2012
16 startede debatter
175 skrevne indlæg
10-01-2019 16:49
Luk
Medlem siden 20-06-2012
16 startede debatter
175 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Inden du kan teste graviditet skal du først have haft din menustration. Derefter får du ægløsning og kan blive gravid :)

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
11.januar 2019 kl. 12:08
Luk
Medlem siden 11-06-2017
195 skrevne indlæg
11-01-2019 12:08
Luk
Medlem siden 11-06-2017
195 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
mmogj skrev :

Inden du kan teste graviditet skal du først have haft din menustration. Derefter får du ægløsning og kan blive gravid :)

Nej - man får jo ægløsning inden mens. Det er ikke unormalt at der aldrig når at komme mens efter p-pille stop fordi man bliver gravid ved første ægløsning.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
11.januar 2019 kl. 12:51
Luk
Medlem siden 09-01-2019
31 startede debatter
55 skrevne indlæg
11-01-2019 12:51
Luk
Medlem siden 09-01-2019
31 startede debatter
55 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
Snittella skrev :
mmogj skrev :

Nej - man får jo ægløsning inden mens. Det er ikke unormalt at der aldrig når at komme mens efter p-pille stop fordi man bliver gravid ved første ægløsning.

Har ikke så meget styr på det med ægløsning, få man ægløsning lige efter p pille stop? 😁

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
11.januar 2019 kl. 13:14
Luk
Medlem siden 11-02-2015
25 startede debatter
750 skrevne indlæg
11-01-2019 13:14
Luk
Medlem siden 11-02-2015
25 startede debatter
750 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
drysup skrev :
Snittella skrev :
mmogj skrev :

Har ikke så meget styr på det med ægløsning, få man ægløsning lige efter p pille stop? 😁

Efter p pillestod kan du ikke vide hvornår ægløsningen starter, kroppen skal lige finde sig selv. man kan teste for det, og ellers ca 14 dage efter en menstruation. Nogle lidt før nogle lidt efter hvis man er en for “normalen” uden pco eller endometriose . Min fertilitetslæge sagde ligeledes, at man ikke kan regne med at have ægløsning hver gang, en til to gange om året kan kroppen springe en ægløsning over. 

Anmeld
Svar
MinTicker.dk Ticker
Godt skrevet
0
MinTicker.dk Ticker
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Ifavn - blidt forældreskab

I favn er den danske betegnelse for den engelske Attachment parenting, der oprindeligt består af 8 principper, og tager udgangspunkt i blidt forældreskab. Læs mere

Vuggestuestart liste

Se her den komplette liste over, hvad dit barn har brug for til vuggestuestart. Listen gælder selvfølgelig også til dagpleje og institutionsstart generelt. Læs mere

Pseudotvillinger - to graviditeter tæt på hinanden, er det godt?

Er det ok med to graviditeter tæt på hinanden? En bruger spørger i denne uge Berit om pseudotvillinger. Læs mere

11 tips til den lange flyvetur med børn

Flyvemaskiner er helt fantastiske og super spændende at kigge på, når du er 3 år gammel - men selve flyveturen kan være noget af en udfordrende oplevelse Læs mere

Træk vejret - Sådan bekæmper du træthed med vejrtrækningsøvelser

På en rigtigt træt dag, hvor du er så træt at du næsten ikke kan overskue dagen, skal du ikke kæmpe med dig selv om at burde træne bækkenbund eller ordne det ene eller det andet. Du kan måske finde 3 minutter til en vejrtrækningsøvelse? Læs mere

Dit navn bestemmer din løn, kærlighedsliv og kriminelle tilbøjeligheder

Hvordan klarer de 2.300 mest almindelige danske navne klarer sig i livet: hvem der tjener mest, hvem der har fleste domme og hvem der oftest er arbejdsløs. Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Ifavn - blidt forældreskab

I favn er den danske betegnelse for den engelske Attachment parenting, der oprindeligt består af 8 principper, og tager udgangspunkt i blidt forældreskab. Læs mere

Vuggestuestart liste

Se her den komplette liste over, hvad dit barn har brug for til vuggestuestart. Listen gælder selvfølgelig også til dagpleje og institutionsstart generelt. Læs mere

Pseudotvillinger - to graviditeter tæt på hinanden, er det godt?

Er det ok med to graviditeter tæt på hinanden? En bruger spørger i denne uge Berit om pseudotvillinger. Læs mere

11 tips til den lange flyvetur med børn

Flyvemaskiner er helt fantastiske og super spændende at kigge på, når du er 3 år gammel - men selve flyveturen kan være noget af en udfordrende oplevelse Læs mere

Træk vejret - Sådan bekæmper du træthed med vejrtrækningsøvelser

På en rigtigt træt dag, hvor du er så træt at du næsten ikke kan overskue dagen, skal du ikke kæmpe med dig selv om at burde træne bækkenbund eller ordne det ene eller det andet. Du kan måske finde 3 minutter til en vejrtrækningsøvelse? Læs mere

Dit navn bestemmer din løn, kærlighedsliv og kriminelle tilbøjeligheder

Hvordan klarer de 2.300 mest almindelige danske navne klarer sig i livet: hvem der tjener mest, hvem der har fleste domme og hvem der oftest er arbejdsløs. Læs mere