Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

kan i se noget?

16.januar 2021 kl. 11:41
Luk
Medlem siden 23-11-2017
16-01-2021 11:41
Luk
Medlem siden 23-11-2017
Godt skrevet
1

Hej damer, jeg tror jeg er 3+6 og tog denne test fordi jeg har haft hævede bryster og fik mens smerter for 5-6 dage siden så troede egentlig mens ville komme tidligere men ingenting endnu. Jeg har en meget uregemæssig menstruation for tiden efter jeg i august havde 3 cyster som sprang i december så min cyklus har svinget mellem 28-40 dage så er slet ikke sikker på hvor jeg er i cyklus da jeg ikke har testet for ÆL.

Anmeld
Svar
1. IUI-H ingen stimulation, negativ. 2. IUI-H - ingen stimulation, endte i en bio. 3. IUI-H - Chlomid 5 dage, negativ. 1.ICSI chlomid 5 dage +orgalutran BP negativ 2.ICSI chlomid 5 dage +fyremadel, bemfola og ovitrelle. - spontan æl - konverteret til IUI.
Godt skrevet
1
1. IUI-H ingen stimulation, negativ. 2. IUI-H - ingen stimulation, endte i en bio. 3. IUI-H - Chlomid 5 dage, negativ. 1.ICSI chlomid 5 dage +orgalutran BP negativ 2.ICSI chlomid 5 dage +fyremadel, bemfola og ovitrelle. - spontan æl - konverteret til IUI.
16.januar 2021 kl. 12:14
Luk
Medlem siden 14-12-2015
22 startede debatter
37 skrevne indlæg
16-01-2021 12:14
Luk
Medlem siden 14-12-2015
22 startede debatter
37 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg kan sagtens se 2 streger på den 😊🌸

Anmeld
Svar
Mebo95
Godt skrevet
0
Mebo95
16.januar 2021 kl. 12:46
Luk
Medlem siden 23-11-2017
53 startede debatter
1114 skrevne indlæg
16-01-2021 12:46
Luk
Medlem siden 23-11-2017
53 startede debatter
1114 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
mebo95 skrev :

Jeg kan sagtens se 2 streger på den 😊🌸

Tak for svar❤️ Var nervøs for at mine øjne snød mig😅

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
16.januar 2021 kl. 12:51
Luk
Medlem siden 07-10-2016
6 startede debatter
30 skrevne indlæg
Sidst online 16-01-2021
16-01-2021 12:51
Luk
Medlem siden 07-10-2016
6 startede debatter
30 skrevne indlæg
Sidst online 16-01-2021
Godt skrevet
0

Jeg kan se noget, men ved ikke om det er en streg. Kan du prøve at åbne den? Jeg forventer også menstruation i morgen, hvis jeg ikke er gravid. Dog har alle mine tests været negative indtil videre. 

Anmeld
Svar
Lilypie Maternity tickers
Godt skrevet
0
Lilypie Maternity tickers
16.januar 2021 kl. 12:58
Luk
Medlem siden 23-11-2017
53 startede debatter
1114 skrevne indlæg
16-01-2021 12:58
Luk
Medlem siden 23-11-2017
53 startede debatter
1114 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
Puccer skrev :

Jeg kan se noget, men ved ikke om det er en streg. Kan du prøve at åbne den? Jeg forventer også menstruation i morgen, hvis jeg ikke er gravid. Dog har alle mine tests været negative indtil videre. 

Jeg har smidt den ud  men tager en ny imorgen tidlig tænker jeg. Så sætter jeg endnu et billede op 🌸

Krydser fingre for at den er der for dig! Det jo ikke alle der kan teste positiv før efter 4+0 ❤️

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
17.januar 2021 kl. 09:14
Luk
Medlem siden 23-11-2017
53 startede debatter
1114 skrevne indlæg
17-01-2021 09:14
Luk
Medlem siden 23-11-2017
53 startede debatter
1114 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

hmm dagens test, er meget i tvivl om jeg tør tro på noget som helst, kan dog stadig Ane noget. Det frustrerende når man ikke aner hvor i cyklus man er..  er faktisk ikk engang sikker på jeg er gået over tid

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
17.januar 2021 kl. 11:45
Luk
Medlem siden 23-11-2017
53 startede debatter
1114 skrevne indlæg
17-01-2021 11:45
Luk
Medlem siden 23-11-2017
53 startede debatter
1114 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Og efter tid  ser den sådan ud

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0

Slettet bruger

17.januar 2021 kl. 11:50
Slettet bruger
17-01-2021 11:50
Godt skrevet
0

Tror du må prøve igen i morgen, jeg ser godt noget, men ikke nok til at jeg er sikker 😑

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
17.januar 2021 kl. 14:05
Luk
Medlem siden 05-10-2017
11 startede debatter
148 skrevne indlæg
17-01-2021 14:05
Luk
Medlem siden 05-10-2017
11 startede debatter
148 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Tip: skil den ad, så kan du meget bedre se det ;)

Anmeld
Svar
Ikke sikker før Jeg ventede dig <3
Godt skrevet
0
Ikke sikker før Jeg ventede dig <3
17.januar 2021 kl. 16:35
Luk
Medlem siden 23-11-2017
53 startede debatter
1114 skrevne indlæg
17-01-2021 16:35
Luk
Medlem siden 23-11-2017
53 startede debatter
1114 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
C 1987 skrev :

Tip: skil den ad, så kan du meget bedre se det ;)

Prøvede jeg, men synes ikke rigtig det så anderledes ud.

Må teste videre de næste par dage hvis mens ikke dukker op 🤷🏼‍♀️

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
17.januar 2021 kl. 22:52
Luk
Medlem siden 28-11-2016
60 startede debatter
635 skrevne indlæg
17-01-2021 22:52
Luk
Medlem siden 28-11-2016
60 startede debatter
635 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Hvis man skal skille en test ad for at tyde en streg så er den i mine øjne negativ eller alt for tidligt at teste. Vent nogle dage og hvis ikke den har udviklet sig så er du ikke gravid vil jeg sige. Pøj pøj og jeg krydser for dig 

Anmeld
Svar
K. PCOS M. Ok 3 skønne børn, Dreng 11år (icsi) fra Holbæk. pige 7år (iui-h) fra trianglen. Dreng 2år (iui-h) fra Trianglen. Havde besluttet ikke flere fertilitetsbehandlinger : stod så med en positiv test juli 2019 og er dermed blevet spontan gravid Endte dog i SA i sept, var gået til i 11 uge. Er så blevet spontan gravid i november 2019. Men endte i tom fostersæk og medicinsk abort. Jeg gir da snart op i forhold til spontane graviditeter. 2. Juni 2020 ny test 2 streger, frygter dog det værste. Har set hjerteflimmer en gang men graviditeten var tidlig og der blev ikke målt videre på noget. Ny privat scanning den 19.7.2020 viste heldigvis fint levende foster 10+5?? Nakkefold 30.7.2020 levedygtigt foster og alt er foreløbigt normalt. Super tal på 4751. Md gik også godt men skal scannes igen i uge 32 grundet moderkagens placering. Har en meget aktiv pige i maven
Godt skrevet
0
K. PCOS M. Ok 3 skønne børn, Dreng 11år (icsi) fra Holbæk. pige 7år (iui-h) fra trianglen. Dreng 2år (iui-h) fra Trianglen. Havde besluttet ikke flere fertilitetsbehandlinger : stod så med en positiv test juli 2019 og er dermed blevet spontan gravid Endte dog i SA i sept, var gået til i 11 uge. Er så blevet spontan gravid i november 2019. Men endte i tom fostersæk og medicinsk abort. Jeg gir da snart op i forhold til spontane graviditeter. 2. Juni 2020 ny test 2 streger, frygter dog det værste. Har set hjerteflimmer en gang men graviditeten var tidlig og der blev ikke målt videre på noget. Ny privat scanning den 19.7.2020 viste heldigvis fint levende foster 10+5?? Nakkefold 30.7.2020 levedygtigt foster og alt er foreløbigt normalt. Super tal på 4751. Md gik også godt men skal scannes igen i uge 32 grundet moderkagens placering. Har en meget aktiv pige i maven
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

COVID-19: Graviditet og fødsel

Vi har samlet vigtig information til dig der er gravid, skal igennem en fødsel eller bare skal holde barsel under corona pandemien. For selvom vi er tæt på en afslutning er der stadig mange der vil lide under de restriktioner og forhold der er lavet på hospitalerne og rundt omkring i Danmark - og sikkert også længe endnu. Læs mere

ANNONCE

En fotograf til alle anledninger

Der findes mange øjeblikke med ens børn, som man ville ønske kunne vare for evigt. Det er dog ikke muligt, men med et kamera eller med en fotograf  kan man faktisk komme langt. Læs mere

Brødrene der søgte retfærdighed efter deres fars misbrug og vold

Deres historie starter ikke som de flestes og selvom de har oplevet rigtig meget modgang igennem deres liv, så har de formået at vende det negative til noget positivt og inspirerende.  Læs mere

Kom ud og oplev verdenen med den lille ny

Der er ingen større gave i livet end at blive forældre, og den lykke man oplever, når man er omkring barnet, kan gøre resten af verden fuldstændig ubetydelig. Dette leder ofte til, at særligt nybagte forældre ikke kommer ud og oplever verden omkring dem, fordi de pakker sig ind i hjemmets trygge rammer sammen med den lille ny. Læs mere

5 nyttige råd: Nytårsaften med baby

Nytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere

ANNONCE

Klatretårne forbedrer motorikken hos børn

Et klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

COVID-19: Graviditet og fødsel

Vi har samlet vigtig information til dig der er gravid, skal igennem en fødsel eller bare skal holde barsel under corona pandemien. For selvom vi er tæt på en afslutning er der stadig mange der vil lide under de restriktioner og forhold der er lavet på hospitalerne og rundt omkring i Danmark - og sikkert også længe endnu. Læs mere

ANNONCE

En fotograf til alle anledninger

Der findes mange øjeblikke med ens børn, som man ville ønske kunne vare for evigt. Det er dog ikke muligt, men med et kamera eller med en fotograf  kan man faktisk komme langt. Læs mere

Brødrene der søgte retfærdighed efter deres fars misbrug og vold

Deres historie starter ikke som de flestes og selvom de har oplevet rigtig meget modgang igennem deres liv, så har de formået at vende det negative til noget positivt og inspirerende.  Læs mere

Kom ud og oplev verdenen med den lille ny

Der er ingen større gave i livet end at blive forældre, og den lykke man oplever, når man er omkring barnet, kan gøre resten af verden fuldstændig ubetydelig. Dette leder ofte til, at særligt nybagte forældre ikke kommer ud og oplever verden omkring dem, fordi de pakker sig ind i hjemmets trygge rammer sammen med den lille ny. Læs mere

5 nyttige råd: Nytårsaften med baby

Nytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere

ANNONCE

Klatretårne forbedrer motorikken hos børn

Et klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere