2+6 kvalme
Godt skrevet
0
|
Er der nogle af jer som har døjet med kvalme så tidligt som 2+6? Eller måske er jeg ved at få influenza? .. ![]()
Svar
![]() |
10-04-2013 22:35
|
Godt skrevet
0
|
Er du gravid¿? For jeg får kvalme ved ægløsning. Så det kunne også være derfor. Jeg taler bare af egne erfaringer. :-) og hvis jeg er gravid er jeg også 2+6 :-)
![]()
Svar
![]() |
11-04-2013 08:53
|
Godt skrevet
0
|
Nej er ikke gravid, Jeg kan først teste den. 18. April.. men er 3+0 i dag.. jeg håber da kvalmen er pga. Graviditet..:-) ![]()
Svar
![]() |
11-04-2013 09:38
|
Godt skrevet
1
|
Jeg følte mig rigtig influenza syg før jeg fandt ud af jeg var gravid :-) så kan da være et tegn:-) krydser fingre ![]()
Svar
![]() |
11-04-2013 16:34
|
Godt skrevet
0
|
Altså jeg har også lidt kvalme og meget træt hele tiden. :-( ![]()
Svar
![]() |
11-04-2013 17:33
|
Godt skrevet
0
|
Havde ca kvalme i uge 3 og 4 havde ligget med influenza inden så tror det kickstartede kvalmen til at fortsætte. Kvalmen kom dog igen uge 6-8 men er mere eller mindre væk igen, så håber det var det. ![]()
Svar
![]() |
11-04-2013 17:34
|
Godt skrevet
0
|
Jeg havde kvalme ca uge 3-4 havde ligget med influenza inden så tror det var det der kickstartede kvalmen. Fik kvalme igen uge 6-8 og nu er den mere eller mindre væk, så håber det var det ![]()
Svar
![]() |
11-04-2013 20:10
|
Godt skrevet
0
|
Så det kan muligvis være fordi at jeg er blevet gravid? Kan bare først test det i næste uge, da jeg er 3+0 i dag! :-) ![]()
Svar
![]() |
11-04-2013 20:20
|
Godt skrevet
0
|
Skal vi teste samme dag :-) ![]()
Svar
![]() |
11-04-2013 21:13
|
Godt skrevet
0
|
Det kan vi godt gøre :-) hvornår tester du? ![]()
Svar
![]() |
12-04-2013 18:50
|
Godt skrevet
0
|
Jeg tænkte på torsdag eller fredag i næste uge. For at trække den. :-) så er 'vi' 4+1/2 ![]()
Svar
![]() |
Anmeld til moderator
Nyeste blogindlæg
Mest læste debat
Nyeste artikler
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
|
Jul på Min-Mave.dkJulen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere |
|
En huskeliste til de kommende forældreHvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere |
Nyeste blogindlæg
Nyeste artikler
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
|
Jul på Min-Mave.dkJulen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere |
|
En huskeliste til de kommende forældreHvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere |