Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Negativ test og ingen mens.

15.april 2019 kl. 15:41
Luk
Medlem siden 15-10-2018
15-04-2019 15:41
Luk
Medlem siden 15-10-2018
Godt skrevet
0

Hej, 

Jeg plejer at have en cyklus på 29-31 dage, men er d.d. på CD 35 og der er ikke skyggen af menstruation, men derimod har jeg MEGET udflåd og det plejer jeg ikke at have. Jeg er ret sikker på at jeg havde ægløsning omkring CD 16 (grundet smerter og ægløsnngsslim) og kan derfor ikke forstå, hvorfor jeg ikke får mens. Jeg har testet de seneste dage, men alle viste negativ. Jeg har kvalme og oplever en lettere utilpashed gennem hele dagen. Derudover er har jeg murren/let ømhed i den nederste del af maven og desuden er jeg voldsom træt og tisser meget i løbet af dagen. 

Jeg stoppede på mine p-piller i september 2018, så det burde ikke være derfor, da jeg har haft alm. cyklus alle de andre måneder. 

Jeg overvejer at ringe til min læge for at spørge om det er muligt at få målt HCG. 

Er der mon nogen der har oplevet noget lignende? Eller bare oplevet at de først kan teste positivt sent? 

På forhånd tak. :-) 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
15.april 2019 kl. 22:17
Luk
Medlem siden 06-12-2018
11 startede debatter
33 skrevne indlæg
15-04-2019 22:17
Luk
Medlem siden 06-12-2018
11 startede debatter
33 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
spl2019 skrev :

Hej, 

Jeg plejer at have en cyklus på 29-31 dage, men er d.d. på CD 35 og der er ikke skyggen af menstruation, men derimod har jeg MEGET udflåd og det plejer jeg ikke at have. Jeg er ret sikker på at jeg havde ægløsning omkring CD 16 (grundet smerter og ægløsnngsslim) og kan derfor ikke forstå, hvorfor jeg ikke får mens. Jeg har testet de seneste dage, men alle viste negativ. Jeg har kvalme og oplever en lettere utilpashed gennem hele dagen. Derudover er har jeg murren/let ømhed i den nederste del af maven og desuden er jeg voldsom træt og tisser meget i løbet af dagen. 

Jeg stoppede på mine p-piller i september 2018, så det burde ikke være derfor, da jeg har haft alm. cyklus alle de andre måneder. 

Jeg overvejer at ringe til min læge for at spørge om det er muligt at få målt HCG. 

Er der mon nogen der har oplevet noget lignende? Eller bare oplevet at de først kan teste positivt sent? 

Jeg har lige som dig prøver at have forsinket menstruation, og ingen positiv graviditets test. Jeg har været af prævention siden maj 2018. Min læge forklarede mig at det sker bare nogen gange kroppen opføre sig som den gør, og derfor udskyder menstruationen. Jeg har også haft regelmæssig cyklus siden august 2018. Jeg fik taget div blodprøver hvor der intet var samt gynækolog undersøgelse. Nogen gange kan kroppen bare være er mysterium. Men hvis du ikke føler sig tilpas vil jeg ringe til lægen for ar være 100% sikker 😉

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
17.april 2019 kl. 08:10
Luk
Medlem siden 04-10-2016
10 startede debatter
10 skrevne indlæg
17-04-2019 08:10
Luk
Medlem siden 04-10-2016
10 startede debatter
10 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Da jeg ventede min dreng, testede jeg først positiv (meget svage) 10 dage efter forventet blødningsdag. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
17.april 2019 kl. 12:32
Luk
Medlem siden 29-10-2013
8 startede debatter
73 skrevne indlæg
17-04-2019 12:32
Luk
Medlem siden 29-10-2013
8 startede debatter
73 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg har ikk haft min mens siden d. 1 feb.. og var ret sikker på jeg havde fået en positiv ægløsningstest men så testede jeg igen og igår var den mega positiv med det samme så havde åbenbart ikk haft ægløsning for igår var der ingen tvivl om den var der.. frown

Så måske du slet ikk har fanget ægløsningen..

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
17.april 2019 kl. 20:06
Luk
Medlem siden 15-10-2018
1 startede debatter
3 skrevne indlæg
17-04-2019 20:06
Luk
Medlem siden 15-10-2018
1 startede debatter
3 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
julped90 skrev :
spl2019 skrev :

Hej, 

Jeg har lige som dig prøver at have forsinket menstruation, og ingen positiv graviditets test. Jeg har været af prævention siden maj 2018. Min læge forklarede mig at det sker bare nogen gange kroppen opføre sig som den gør, og derfor udskyder menstruationen. Jeg har også haft regelmæssig cyklus siden august 2018. Jeg fik taget div blodprøver hvor der intet var samt gynækolog undersøgelse. Nogen gange kan kroppen bare være er mysterium. Men hvis du ikke føler sig tilpas vil jeg ringe til lægen for ar være 100% sikker 😉

Tak for svar. Ja, det kan også bare være at min menstruation er forsinket, selvom det er rigtig træls, når man prøver at blive gravid ;-) 

Har stadig de samme symptomer som jeg skrev i mit indlæg, mens stadig negativ (ihvertfald da jeg testede igår). Så prøver lige at slå kold vand i blodet - og hvis jeg så ikke føler at ovenstående er gået væk indenfor 1-2 uger, så tror jeg, at jeg vil prøve at kontakte lægen. :-)

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
17.april 2019 kl. 20:08
Luk
Medlem siden 15-10-2018
1 startede debatter
3 skrevne indlæg
17-04-2019 20:08
Luk
Medlem siden 15-10-2018
1 startede debatter
3 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Ja okay ;-) Så er alt håb måske ikke ude endnu 😍 Må væbne mig med tålmodighed - og prøve at bevare håbet lidt endnu og så teste igen i morgen. :-) 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
17.april 2019 kl. 20:11
Luk
Medlem siden 15-10-2018
1 startede debatter
3 skrevne indlæg
17-04-2019 20:11
Luk
Medlem siden 15-10-2018
1 startede debatter
3 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
MMC88 skrev :

Jeg har ikk haft min mens siden d. 1 feb.. og var ret sikker på jeg havde fået en positiv ægløsningstest men så testede jeg igen og igår var den mega positiv med det samme så havde åbenbart ikk haft ægløsning for igår var der ingen tvivl om den var der.. frown

Så måske du slet ikk har fanget ægløsningen..

Ja okay ;-) Har ikke taget ægløsningstest i denne cyklus, men føler bare jeg kan mærke når jeg har ægløsning - men man kan selvfølgelig ikke være sikker :-)

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
22.maj 2019 kl. 08:36
Luk
Medlem siden 06-10-2018
3 skrevne indlæg
22-05-2019 08:36
Luk
Medlem siden 06-10-2018
3 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg står i helt samme situation som dig! Samme normale cykluslængde, samme symptomer og jeg er i dag på dag 38. Negativ test her til morgen :(

jeg havde en spontan abort i efteråret og husker også at jeg ikke kunne teste positiv hjemme de første uger. Jeg bestilte en tid til lægen og fik en positiv test i uge 7 ca. 

Håber det er tilfældet igen laugh det her limbo er ulideligt. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Ifavn - blidt forældreskab

I favn er den danske betegnelse for den engelske Attachment parenting, der oprindeligt består af 8 principper, og tager udgangspunkt i blidt forældreskab. Læs mere

Vuggestuestart liste

Se her den komplette liste over, hvad dit barn har brug for til vuggestuestart. Listen gælder selvfølgelig også til dagpleje og institutionsstart generelt. Læs mere

Pseudotvillinger - to graviditeter tæt på hinanden, er det godt?

Er det ok med to graviditeter tæt på hinanden? En bruger spørger i denne uge Berit om pseudotvillinger. Læs mere

11 tips til den lange flyvetur med børn

Flyvemaskiner er helt fantastiske og super spændende at kigge på, når du er 3 år gammel - men selve flyveturen kan være noget af en udfordrende oplevelse Læs mere

Træk vejret - Sådan bekæmper du træthed med vejrtrækningsøvelser

På en rigtigt træt dag, hvor du er så træt at du næsten ikke kan overskue dagen, skal du ikke kæmpe med dig selv om at burde træne bækkenbund eller ordne det ene eller det andet. Du kan måske finde 3 minutter til en vejrtrækningsøvelse? Læs mere

Dit navn bestemmer din løn, kærlighedsliv og kriminelle tilbøjeligheder

Hvordan klarer de 2.300 mest almindelige danske navne klarer sig i livet: hvem der tjener mest, hvem der har fleste domme og hvem der oftest er arbejdsløs. Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Ifavn - blidt forældreskab

I favn er den danske betegnelse for den engelske Attachment parenting, der oprindeligt består af 8 principper, og tager udgangspunkt i blidt forældreskab. Læs mere

Vuggestuestart liste

Se her den komplette liste over, hvad dit barn har brug for til vuggestuestart. Listen gælder selvfølgelig også til dagpleje og institutionsstart generelt. Læs mere

Pseudotvillinger - to graviditeter tæt på hinanden, er det godt?

Er det ok med to graviditeter tæt på hinanden? En bruger spørger i denne uge Berit om pseudotvillinger. Læs mere

11 tips til den lange flyvetur med børn

Flyvemaskiner er helt fantastiske og super spændende at kigge på, når du er 3 år gammel - men selve flyveturen kan være noget af en udfordrende oplevelse Læs mere

Træk vejret - Sådan bekæmper du træthed med vejrtrækningsøvelser

På en rigtigt træt dag, hvor du er så træt at du næsten ikke kan overskue dagen, skal du ikke kæmpe med dig selv om at burde træne bækkenbund eller ordne det ene eller det andet. Du kan måske finde 3 minutter til en vejrtrækningsøvelse? Læs mere

Dit navn bestemmer din løn, kærlighedsliv og kriminelle tilbøjeligheder

Hvordan klarer de 2.300 mest almindelige danske navne klarer sig i livet: hvem der tjener mest, hvem der har fleste domme og hvem der oftest er arbejdsløs. Læs mere