Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Kan det passe??

10.januar 2019 kl. 20:13
Luk
Medlem siden 04-11-2018
10-01-2019 20:13
Luk
Medlem siden 04-11-2018
Godt skrevet
2

Hej alle sammen..

Imens min mand og jeg venter på at skulle i gang med icsi behandling, i næste cyklus, besluttede vi lige at give den et forsøg med ægløsningstest  (igen igen) 

Vi har forsøgt i 2 år at lave lillebror/søs.. Vores første barn er også lave via icsi.. Efter flere års forsøg.. Vi er dog fortsat uforklarlige 'barnløse'. 

Første månede gik det som det plejer helt efter bogen. Jeg fik kun svage teststreger indtil ægløsning, der var testen tydelig positiv med mørkere teststreg end kontrolstreg.. Dagen efter var jeg til scanning på klinikken og lægen kunne da også konstatere at jeg fornylig havde haft ægløsning.. Desværre fik jeg mens 14 dage senere😥

Men allerede dag 9 i denne cyklus mærkede jeg niv i maven og lille brun pletblødning(forenelig med hvad jeg tidligere har oplevet omkring ægløsning). Normal har jeg cyklus på 30 dage og ægløsning på 15-16 dagen..Jeg tog en ægløsningtest om den var sørme allerede positiv, dog noget tidligere end forventet.. 🤷

Næste dag blødende jeg (meget lidt) mere og også med lidt frisk blod? Igen fik jeg en positiv ægløsning test.. 

De næste 6 dag har jeg fortsat niv i maven, murren i lænden og brunt udflåd, samt positive ægløsning test.. De var ALLE positive med test streg mere tydelig end kontrol streg inde for tid.. Men tørrerede op, sådan at de bare har ens farve.. Men altså 8 dage med positive ægløsningstest

Jeg surfede lidt rundt herinde og så at man nogen gange får positiv ægløsningstest fordi at man er gravid og jeg tager derfor en g-test.. Den er POSITIV😍 og bliver med tydelige 2 streger med det samme🎉🤸

Jeg fatter det ikke.. Er over lykkelig, men også forvirret, da det jo slet ikke passer med min cyklus?? Er jeg virkelig gravid og hvorlangt er jeg mon henne? Og hvad skal jeg tænke om at jeg jo har blødt(lidt brunt udflåd) i 8 dage?? Og hvis det er implationsblødning kan jeg godt så allerede teste positiv på g-test nu?? 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
2
10.januar 2019 kl. 20:24
Luk
Medlem siden 30-12-2017
20 startede debatter
142 skrevne indlæg
10-01-2019 20:24
Luk
Medlem siden 30-12-2017
20 startede debatter
142 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Hvis det er Valmed, der er g-testen, så er du da blevet gravid i din forrige cyklus 

Så er du omkring uge 6 nu, tænker jeg? 

OG KÆMPE STORT TILLYKKE med jeres lille øko-baby 

Anmeld
Svar
Barn 2012: Sund og rask dreng. Barn 2016: Sund og rask pige. 2 x MA & 1 x SA i 2018. Termin 29/11-19 med en lille pige. Lilypie Pregnancy tickers
Godt skrevet
0
Barn 2012: Sund og rask dreng. Barn 2016: Sund og rask pige. 2 x MA & 1 x SA i 2018. Termin 29/11-19 med en lille pige. Lilypie Pregnancy tickers
10.januar 2019 kl. 20:37
Luk
Medlem siden 04-11-2018
2 startede debatter
9 skrevne indlæg
10-01-2019 20:37
Luk
Medlem siden 04-11-2018
2 startede debatter
9 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Ja.. g-testen er valmed..

Er selv lidt opmærksom på om jeg måske er blevet gravid i forrige cyklus🤔

Det hele er bare så uvirkeligt.. Men TUSIND tak.. Havde aldrig troet at jeg skulle have en øko-baby.. Nu har den bare at blive derinde laugh

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0

Slettet bruger

10.januar 2019 kl. 21:22
Slettet bruger
10-01-2019 21:22
Godt skrevet
0
Kedi skrev :

Det hele er bare så uvirkeligt.. Men TUSIND tak.. Havde aldrig troet at jeg skulle have en øko-baby.. Nu har den bare at blive derinde laugh

Hejsa!

hvordan var din mens i sidste periode? Jeg er selv i en ligende situation, men fik taget hormonspiral ud i december og har haft mange positive æl teste. Fik taget hormonspiral ud på sidste dagen af mens 

👍☺️

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
10.januar 2019 kl. 21:47
Luk
Medlem siden 04-11-2018
2 startede debatter
9 skrevne indlæg
10-01-2019 21:47
Luk
Medlem siden 04-11-2018
2 startede debatter
9 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
macehansen skrev :
Kedi skrev :

Hejsa!

hvordan var din mens i sidste periode? Jeg er selv i en ligende situation, men fik taget hormonspiral ud i december og har haft mange positive æl teste. Fik taget hormonspiral ud på sidste dagen af mens 

👍☺️

Som jeg husker det var den ikke helt så kraftig som den plejer at være(kan godt være ønsketænkning🤔) .. Og kan se i min kalender at jeg kun har noteret mens i 4 dag istedet for 6 som jeg plejer..

Men alligevel kraftig nok til at jeg afskrev at jeg kunne være gravid.. 🤷

Har du taget g-test?? 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0

Slettet bruger

10.januar 2019 kl. 21:50
Slettet bruger
10-01-2019 21:50
Godt skrevet
0
Kedi skrev :
macehansen skrev :
Kedi skrev :

Hejsa!

👍☺️

Som jeg husker det var den ikke helt så kraftig som den plejer at være(kan godt være ønsketænkning🤔) .. Og kan se i min kalender at jeg kun har noteret mens i 4 dag istedet for 6 som jeg plejer..

Men alligevel kraftig nok til at jeg afskrev at jeg kunne være gravid.. 🤷

Har du taget g-test?? 

Er i gang lige nu 😳

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0

Slettet bruger

10.januar 2019 kl. 21:50
Slettet bruger
10-01-2019 21:50
Godt skrevet
0

Ryster fordi jeg kan måske se en streg 🤩🤞

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0

Slettet bruger

10.januar 2019 kl. 21:55
Slettet bruger
10-01-2019 21:55
Godt skrevet
2

Der er vist ikke tvivl 😳😍

Anmeld
Svar
Godt skrevet
2
10.januar 2019 kl. 22:07
Luk
Medlem siden 04-11-2018
2 startede debatter
9 skrevne indlæg
10-01-2019 22:07
Luk
Medlem siden 04-11-2018
2 startede debatter
9 skrevne indlæg
Godt skrevet
1

Den er da tydelig positiv.. TiLLYKKE 

Så skal de bare blive der inde i mavsen og vokse! 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1

Slettet bruger

10.januar 2019 kl. 22:09
Slettet bruger
10-01-2019 22:09
Godt skrevet
0

Ja ! Mistede i juli, måtte opereres og fik derefter en blodprop ved den ene æggestok.. så har været på spiral indtil den 20/12. Det er så fantastisk ❤️ Guldstøv til alle herfra! Hvis så manden så kunne komme af telefonen så man kunne fortælle ham det 😂👍

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
10.januar 2019 kl. 22:14
Luk
Medlem siden 04-11-2018
2 startede debatter
9 skrevne indlæg
10-01-2019 22:14
Luk
Medlem siden 04-11-2018
2 startede debatter
9 skrevne indlæg
Godt skrevet
1

Øj og så lykkes det så lige i første forsøg efter spiral.. Alligevel lidt held i uheld..

Er også selv helt rund-forvirret.. Var igennem rimelig mange mislykket fertilitetsbehandling med vores den første..

Og har forsøgt uden held i 2 år og lave nr to.. Så det er stadigvæk lidt svært at tro på🙈

Håber manden kommer hjem så du har nogen og dele det med.. 👍🤸🎉

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Ifavn - blidt forældreskab

I favn er den danske betegnelse for den engelske Attachment parenting, der oprindeligt består af 8 principper, og tager udgangspunkt i blidt forældreskab. Læs mere

Vuggestuestart liste

Se her den komplette liste over, hvad dit barn har brug for til vuggestuestart. Listen gælder selvfølgelig også til dagpleje og institutionsstart generelt. Læs mere

Pseudotvillinger - to graviditeter tæt på hinanden, er det godt?

Er det ok med to graviditeter tæt på hinanden? En bruger spørger i denne uge Berit om pseudotvillinger. Læs mere

11 tips til den lange flyvetur med børn

Flyvemaskiner er helt fantastiske og super spændende at kigge på, når du er 3 år gammel - men selve flyveturen kan være noget af en udfordrende oplevelse Læs mere

Træk vejret - Sådan bekæmper du træthed med vejrtrækningsøvelser

På en rigtigt træt dag, hvor du er så træt at du næsten ikke kan overskue dagen, skal du ikke kæmpe med dig selv om at burde træne bækkenbund eller ordne det ene eller det andet. Du kan måske finde 3 minutter til en vejrtrækningsøvelse? Læs mere

Dit navn bestemmer din løn, kærlighedsliv og kriminelle tilbøjeligheder

Hvordan klarer de 2.300 mest almindelige danske navne klarer sig i livet: hvem der tjener mest, hvem der har fleste domme og hvem der oftest er arbejdsløs. Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Ifavn - blidt forældreskab

I favn er den danske betegnelse for den engelske Attachment parenting, der oprindeligt består af 8 principper, og tager udgangspunkt i blidt forældreskab. Læs mere

Vuggestuestart liste

Se her den komplette liste over, hvad dit barn har brug for til vuggestuestart. Listen gælder selvfølgelig også til dagpleje og institutionsstart generelt. Læs mere

Pseudotvillinger - to graviditeter tæt på hinanden, er det godt?

Er det ok med to graviditeter tæt på hinanden? En bruger spørger i denne uge Berit om pseudotvillinger. Læs mere

11 tips til den lange flyvetur med børn

Flyvemaskiner er helt fantastiske og super spændende at kigge på, når du er 3 år gammel - men selve flyveturen kan være noget af en udfordrende oplevelse Læs mere

Træk vejret - Sådan bekæmper du træthed med vejrtrækningsøvelser

På en rigtigt træt dag, hvor du er så træt at du næsten ikke kan overskue dagen, skal du ikke kæmpe med dig selv om at burde træne bækkenbund eller ordne det ene eller det andet. Du kan måske finde 3 minutter til en vejrtrækningsøvelse? Læs mere

Dit navn bestemmer din løn, kærlighedsliv og kriminelle tilbøjeligheder

Hvordan klarer de 2.300 mest almindelige danske navne klarer sig i livet: hvem der tjener mest, hvem der har fleste domme og hvem der oftest er arbejdsløs. Læs mere