Close
Log Ind Opret Bruger

Positiv??

  • 10 september 2013, 18:21

    Hej piger
    Har taget en Valmed test i dag kl 15:30, der skete ikke noget i test feltet før efter 10 sek, og efter 30 sek kumme jeg se en streg, den var dog lidt utydelige, er meget i tvivl om den kan være positiv, min mens skulle komme i dag eller i morgen! Forsøger at ligge billede ind men kan ikke hitte ud af det 🙁

    10. september 2013 kl. 18:27

    Det lyder da som om den er god nok:) Stort tillykke

    10. september 2013 kl. 18:27

    Hvis der kom 2 streger på testen er den positiv…

    10. september 2013 kl. 19:27

    Tak 🙂 men vil HELT vildt gerne vise et billede, hvordan gør jeg?

    10. september 2013 kl. 19:56

    Gå ind på din profil ved at trykke på dit navn oppe i højre hjørne –> ude i højre side kommer der et vindue som hedder noget med "sektion". Herunder finder du "Upload billede" hvor du trykker –> vælg destinationen hvor billedet ligger og gem.

    Så ligger billedet på din profil.

    Hvis du vil have billedet ind i din tråd:

    Gå ind i din tråd, som om du skal svare i den–> tryk på det ikon til højre for smileyen (ligner to bjerge med en sol i hjørnet) –>  Så kommer der et vindue op hvor du vælger "Gennemse", og igen skal du vælge hvor billedet ligger –> tryk "Upload" og så ligger billedet i din tråd  

    Håber du kan bruge det.

    10. september 2013 kl. 20:07

    printzens skrev:

    Gå ind på din profil ved at trykke på dit navn oppe i højre hjørne –> ude i højre side kommer der et vindue som hedder noget med “sektion”. Herunder finder du “Upload billede” hvor du trykker –> vælg destinationen hvor billedet ligger og gem.

    Så ligger billedet på din profil.

    Hvis du vil have billedet ind i din tråd:

    Gå ind i din tråd, som om du skal svare i den–> tryk på det ikon til højre for smileyen (ligner to bjerge med en sol i hjørnet) –>  Så kommer der et vindue op hvor du vælger “Gennemse”, og igen skal du vælge hvor billedet ligger –> tryk “Upload” og så ligger billedet i din tråd  

    Håber du kan bruge det.

    Tusind tak for forklaringen, kan jeg gøre det fra mobilen?

    10. september 2013 kl. 20:46

    majsbar skrev:

    printzens skrev:

    Gå ind på din profil ved at trykke på dit navn oppe i højre hjørne –> ude i højre side kommer der et vindue som hedder noget med “sektion”. Herunder finder du “Upload billede” hvor du trykker –> vælg destinationen hvor billedet ligger og gem.

    Så ligger billedet på din profil.

    Hvis du vil have billedet ind i din tråd:

    Gå ind i din tråd, som om du skal svare i den–> tryk på det ikon til højre for smileyen (ligner to bjerge med en sol i hjørnet) –>  Så kommer der et vindue op hvor du vælger “Gennemse”, og igen skal du vælge hvor billedet ligger –> tryk “Upload” og så ligger billedet i din tråd  

    Håber du kan bruge det.

    Tusind tak for forklaringen, kan jeg gøre det fra mobilen?

    Det tror jeg godt. Jeg gjorde det selv fra mobilen 😉

    10. september 2013 kl. 22:37

    Du kan gøre det fra mobilen. Gå derind på siden hvor dit brugernavn står i toppen. Ude i højre side er der en menu. Der kan du vælge “opload billede. Ganske nemt.

    Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.