3+3 skygge eller ej?
Godt skrevet
0
|
jeg ved godt det er for tidligt, men jeg ser en ultra svag streg her, kan I også se det ? Jeg har fået to æg lagt op for en uge siden😊 ![]()
Svar
![]() |
22-02-2021 08:10
|
Godt skrevet
0
|
Har du ikke fået ovitrelle ekstra efter? For kan godt give skyggestreger i 10 dage. ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Lis070880 skrev : Hej,
nej fik kun en sprøjte ovitrelle den 10 feb og er nu på cyklogest. Uh hvor skønt for dig ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Jeg har i øvrigt fået den der streg under maven, linea nigra, nogen der ved om det kan komme af de hormoner man får i fertilitetsbehandling? Øvrige symptomer har jeg masser af, men det kan lige så godt komme fra medicinen. ![]()
Svar
![]() |
22-02-2021 10:08
|
Godt skrevet
0
|
Ved jeg desværre ikke, jeg fik den aldrig hellere ikke som højgravid 🥰 spændende hvad de næste par dage siger med test 🥰🥰 ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
1
|
Lis070880 skrev : Ja det er det ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Jeg tør ikke umiddelbart sige andet end, at det er en skyggestreg, men er spændt på om den udvikler sig de næste dage 😊 ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
ønskerbaby87 skrev : Den ser også noget svagere ud på billedet. Jeg kan faktisk ikke rigtig se den på billedet. Der er dog lidt mere farve på den i virkeligheden. Men ja, der er ikke andet for end at vente og se tiden an :) ![]()
Svar
![]() |
22-02-2021 12:11
|
Godt skrevet
0
|
Jeg ser desværre ikke noget :-) ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Det ligner min fra 3+3 , så forsigtigt tillykke 🤞🏼🤞🏼 Jeg vedhæfter lige billede (øverst) fra 3+3 og fra 3+4 (nederst) ![]()
Svar
![]() |
Anmeld til moderator
Nyeste blogindlæg
Mest læste debat
Nyeste artikler
En fotograf til alle anledningerDer findes mange øjeblikke med ens børn, som man ville ønske kunne vare for evigt. Det er dog ikke muligt, men med et kamera eller med en fotograf kan man faktisk komme langt. Læs mere |
|
Brødrene der søgte retfærdighed efter deres fars misbrug og voldDeres historie starter ikke som de flestes og selvom de har oplevet rigtig meget modgang igennem deres liv, så har de formået at vende det negative til noget positivt og inspirerende. Læs mere |
|
Kom ud og oplev verdenen med den lille nyDer er ingen større gave i livet end at blive forældre, og den lykke man oplever, når man er omkring barnet, kan gøre resten af verden fuldstændig ubetydelig. Dette leder ofte til, at særligt nybagte forældre ikke kommer ud og oplever verden omkring dem, fordi de pakker sig ind i hjemmets trygge rammer sammen med den lille ny. Læs mere |
|
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
Nyeste blogindlæg
Nyeste artikler
En fotograf til alle anledningerDer findes mange øjeblikke med ens børn, som man ville ønske kunne vare for evigt. Det er dog ikke muligt, men med et kamera eller med en fotograf kan man faktisk komme langt. Læs mere |
|
Brødrene der søgte retfærdighed efter deres fars misbrug og voldDeres historie starter ikke som de flestes og selvom de har oplevet rigtig meget modgang igennem deres liv, så har de formået at vende det negative til noget positivt og inspirerende. Læs mere |
|
Kom ud og oplev verdenen med den lille nyDer er ingen større gave i livet end at blive forældre, og den lykke man oplever, når man er omkring barnet, kan gøre resten af verden fuldstændig ubetydelig. Dette leder ofte til, at særligt nybagte forældre ikke kommer ud og oplever verden omkring dem, fordi de pakker sig ind i hjemmets trygge rammer sammen med den lille ny. Læs mere |
|
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |