Close
Log Ind Opret Bruger

symptomer 4+0

  • Avatar
    Anonym
    9 juli 2020, 22:22

    Sagen er den, at vi har tre børn.. så tog vi en weekendtur uden børn, han "stod af i Roskilde", jeg tænkte chancen for graviditet var lig 0 da der var længe til min ægløsning. Men en uges tid efter var jeg seriøst træt, allerede fra om morgenen. Ondt i hovedet og nu har jeg kvalme og murren, præcis som når jeg var gravid! Manden ønsker ikke flere, men han er for fanden selv skyld i hvis jeg er gravid?! Har taget to negative valmed 3+6 og 4+0, men tager en anden slags i morgen, for jeg tror virkelig ikke på de test. Normalt ville jeg være startet med at pletbløde for 3-4 dage siden, men jeg har kun haft murren de sidste 4-5 dage.. er virkelig nervøs for resultatet 😓 Er jeg gravid, så gennemfører jeg. Med eller uden manden.  
     

    10. juli 2020 kl. 20:44

    Du er ikke gravid. Du har testet negativt 2 gange på valmed (som er et ok mærke) i uge 4…. 

     

    Jeg tænker at dit sind spiller dig et puds og at du måske bør kigge ind i noget spiral så i ikke behøver at stå af i Roskilde igen. 

    12. juli 2020 kl. 00:04

    Progesteron som stiger efter ægløsning kan give præcis de samme symptomer som graviditet (uden at de nødvendigvis behøver dukker op hver cyklus), så det kan godt passe med at din ægløsning er faldet senere end i var sammen, men jeg ville stadig teste med et par dages mellemrum indtil mens dukker op ????

    Avatar
    Anonym
    12. juli 2020 kl. 06:58

    Stadig ikke skyggen af mens og har haft slem kvalme de sidste par dage. Min mens plejer altid at være ret præcis og plejer at pletbløde flere dage op til, som så skulle være startet i mandags.. tager en test igen i morgen hvis ikke den dukker op inden

    14. juli 2020 kl. 18:41

    Må man spørge hvordan det gik? smiley

    Avatar
    Anonym
    14. juli 2020 kl. 19:20

    Har pletblødt minimalt siden igår og testen i morges var også negativ.. men det er okay hvis den er negativt, det er bare hele forløbet der har været mærkeligt fordi jeg har haft så mange symptomer på at jeg var gravid, men er det ikke. Har kvalme og hovedpine hver dag og sover meget mere end normalt. Og mit humør er total utilregneligt ????

    Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.