Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Ægløsningstest - hjælp!

20.januar 2021 kl. 10:36
Luk
Medlem siden 20-01-2021
20-01-2021 10:36
Luk
Medlem siden 20-01-2021
Godt skrevet
0

Hej alle. 

Min kæreste og jeg er startet på at forsøge at udvide familien. Den første jungle jeg er ramlet ind i er ægløsningstests. Kan nogen hjælpe mig med at tyde denne test? 

De sidste 4 dage har den set mere eller mindre sådan her ud, men er jeg på vej mod ægløsning eller hvordan? 

Har testet formiddag og eftermiddag med samme resultat. 

Håber I vil hjælpe en forvirret nybegynder 🤦🏼‍♀️😄

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
20.januar 2021 kl. 10:41
Luk
Medlem siden 06-06-2012
26 startede debatter
454 skrevne indlæg
20-01-2021 10:41
Luk
Medlem siden 06-06-2012
26 startede debatter
454 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Den ser positiv ud. Stregen ser stærkere ud end kontrolstregen. 

Nu er det en ægløsningstest og ikke en graviditetstest du har taget ikke? :)

Anmeld
Svar
MinTicker.dk Ticker
Godt skrevet
0
MinTicker.dk Ticker
20.januar 2021 kl. 10:44
Luk
Medlem siden 20-01-2021
1 startede debatter
3 skrevne indlæg
20-01-2021 10:44
Luk
Medlem siden 20-01-2021
1 startede debatter
3 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Det er også derfor jeg er forvirret, fordi den har set sådan der ud 4 dage i træk. Test stregen er kraftig, men noget tyndere end kontrol stregen. Jeg har forsøgt at finde lignende indlæg, men uden at blive klogere. Jo det er en ægløsningstest ;-) 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
20.januar 2021 kl. 11:01
Luk
Medlem siden 24-09-2009
100 startede debatter
514 skrevne indlæg
20-01-2021 11:01
Luk
Medlem siden 24-09-2009
100 startede debatter
514 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Synes den ser positiv ud. Har du taget billeder af de tidligere ægløsningstests? Du kan evt prøve at hente app'en Premom og lægge billederne derind. Det var en stor hjælp for mig 😊 Den dag den peakede havde jeg ægløsningsslim og Dagen efter den peakede fik jeg ondt i underlivet, så der var ingen tvivl 

Anmeld
Svar
Har 2 piger fra et tidligere forhold på 7 og 10 år. Mig og min nuværende kæreste, som ingen børn har, ønsker nu at blive forældre til et fælles barn. Gravid august 2020 - MA i oktober 2020 - Udskrabning 6. november 2020. Venter bare på ægløsning, så kan komme igang igen. HCG senest målt til 53 den 7. december 2020.
Godt skrevet
0
Har 2 piger fra et tidligere forhold på 7 og 10 år. Mig og min nuværende kæreste, som ingen børn har, ønsker nu at blive forældre til et fælles barn. Gravid august 2020 - MA i oktober 2020 - Udskrabning 6. november 2020. Venter bare på ægløsning, så kan komme igang igen. HCG senest målt til 53 den 7. december 2020.
20.januar 2021 kl. 11:02
Luk
Medlem siden 23-03-2018
25 startede debatter
1228 skrevne indlæg
20-01-2021 11:02
Luk
Medlem siden 23-03-2018
25 startede debatter
1228 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Prøv at tage en graviditetstest.. Nogle kan teste positiv på ægløsningstest i flere dage, men det KAN også betyde graviditet 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
20.januar 2021 kl. 11:15
Luk
Medlem siden 12-07-2019
29 startede debatter
750 skrevne indlæg
20-01-2021 11:15
Luk
Medlem siden 12-07-2019
29 startede debatter
750 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Har du tilfældigvis pcos? For så kan det være derfor den altid er positiv 😊

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
20.januar 2021 kl. 12:27
Luk
Medlem siden 20-01-2021
1 startede debatter
3 skrevne indlæg
20-01-2021 12:27
Luk
Medlem siden 20-01-2021
1 startede debatter
3 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
Tami skrev :

Synes den ser positiv ud. Har du taget billeder af de tidligere ægløsningstests? Du kan evt prøve at hente app'en Premom og lægge billederne derind. Det var en stor hjælp for mig 😊 Den dag den peakede havde jeg ægløsningsslim og Dagen efter den peakede fik jeg ondt i underlivet, så der var ingen tvivl 

Det vil jeg helt sikkert prøve, tak! 🙏🏼
Jo, her er et billede. Jeg synes de er TOTAL forvirrende 🤯 Dem fra den 16 fra ligesom den fra idag, de er bare "falmet" 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
20.januar 2021 kl. 12:29
Luk
Medlem siden 20-01-2021
1 startede debatter
3 skrevne indlæg
20-01-2021 12:29
Luk
Medlem siden 20-01-2021
1 startede debatter
3 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
KA87 skrev :

Har du tilfældigvis pcos? For så kan det være derfor den altid er positiv 😊

Det ved jeg ikke. Har uregelmæssig menstruation, men har tænkt det kunne hænge sammen med en stressreaktion. Har fået en tid ved lægen og vil få det undersøgt, tak for svar. 🙏🏼

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
20.januar 2021 kl. 12:50
Luk
Medlem siden 25-01-2010
40 startede debatter
236 skrevne indlæg
20-01-2021 12:50
Luk
Medlem siden 25-01-2010
40 startede debatter
236 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg ville også prøve med en graviditetstest, for det virker usandsynligt at teste så tydelig på ægløsning så mange dage i streg :) 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
20.januar 2021 kl. 12:50
Luk
Medlem siden 21-10-2014
12 startede debatter
2702 skrevne indlæg
20-01-2021 12:50
Luk
Medlem siden 21-10-2014
12 startede debatter
2702 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Der er mange der tester positiv i flere dage, det er ikke unormalt. Det er derfor man skal regne med den første positive test.🙂

Anmeld
Svar
MinTicker.dk Ticker Datter fra 2016 Datter fra 2020
Godt skrevet
0
MinTicker.dk Ticker Datter fra 2016 Datter fra 2020
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Find den bedste dåbsgave hos Little Happy

Når barnedåben nærmer sig, kan det være svært at finde ud af hvad man skal give den lille i dåbsgave. Hos Littlehappy finder du et bredt udvalg af passende gaver Læs mere

Når amningen driller

Har du brug for hjælp til amningen eller gode råd, så kan du ringe eller skrive til Forældre og Fødsels Ammerådgivning. Det er gratis, uforpligtende og anonymt. Læs mere

ANNONCE

Få laser- eller rynkebehandling hos kosmetisk klinik

Laserbehandlinger og rynkebehandlinger har vundet større og større indpas i Danmark de seneste par år. Derfor vil du også hurtigt opdage, at der er mange forskellige kosmetiske klinikker at vælge imellem, hvis du søger en kosmetisk behandling. Læs mere

ANNONCE

5G - Farligt eller ok?

5G er forkortelsen for den 5. generation af mobilnetværk. Men er det farligt eller er det OK for os og vores børn? Mobilnetværket udvikles nemlig, så det kan følge med tidens behov for hurtigere hastighed, øget sikkerhed og større kapacitet, når det kommer til overførsel og udveksling af data. Læs mere

COVID-19: Graviditet og fødsel

Vi har samlet vigtig information til dig der er gravid, skal igennem en fødsel eller bare skal holde barsel under corona pandemien. For selvom vi er tæt på en afslutning er der stadig mange der vil lide under de restriktioner og forhold der er lavet på hospitalerne og rundt omkring i Danmark - og sikkert også længe endnu. Læs mere

ANNONCE

En fotograf til alle anledninger

Der findes mange øjeblikke med ens børn, som man ville ønske kunne vare for evigt. Det er dog ikke muligt, men med et kamera eller med en fotograf  kan man faktisk komme langt. Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Find den bedste dåbsgave hos Little Happy

Når barnedåben nærmer sig, kan det være svært at finde ud af hvad man skal give den lille i dåbsgave. Hos Littlehappy finder du et bredt udvalg af passende gaver Læs mere

Når amningen driller

Har du brug for hjælp til amningen eller gode råd, så kan du ringe eller skrive til Forældre og Fødsels Ammerådgivning. Det er gratis, uforpligtende og anonymt. Læs mere

ANNONCE

Få laser- eller rynkebehandling hos kosmetisk klinik

Laserbehandlinger og rynkebehandlinger har vundet større og større indpas i Danmark de seneste par år. Derfor vil du også hurtigt opdage, at der er mange forskellige kosmetiske klinikker at vælge imellem, hvis du søger en kosmetisk behandling. Læs mere

ANNONCE

5G - Farligt eller ok?

5G er forkortelsen for den 5. generation af mobilnetværk. Men er det farligt eller er det OK for os og vores børn? Mobilnetværket udvikles nemlig, så det kan følge med tidens behov for hurtigere hastighed, øget sikkerhed og større kapacitet, når det kommer til overførsel og udveksling af data. Læs mere

COVID-19: Graviditet og fødsel

Vi har samlet vigtig information til dig der er gravid, skal igennem en fødsel eller bare skal holde barsel under corona pandemien. For selvom vi er tæt på en afslutning er der stadig mange der vil lide under de restriktioner og forhold der er lavet på hospitalerne og rundt omkring i Danmark - og sikkert også længe endnu. Læs mere

ANNONCE

En fotograf til alle anledninger

Der findes mange øjeblikke med ens børn, som man ville ønske kunne vare for evigt. Det er dog ikke muligt, men med et kamera eller med en fotograf  kan man faktisk komme langt. Læs mere