Ægløsningstest - hjælp!
Godt skrevet
0
|
Min kæreste og jeg er startet på at forsøge at udvide familien. Den første jungle jeg er ramlet ind i er ægløsningstests. Kan nogen hjælpe mig med at tyde denne test? De sidste 4 dage har den set mere eller mindre sådan her ud, men er jeg på vej mod ægløsning eller hvordan? Har testet formiddag og eftermiddag med samme resultat. Håber I vil hjælpe en forvirret nybegynder 🤦🏼♀️😄
![]()
Svar
![]() |
20-01-2021 10:41
|
Godt skrevet
0
|
Den ser positiv ud. Stregen ser stærkere ud end kontrolstregen. Nu er det en ægløsningstest og ikke en graviditetstest du har taget ikke? :) ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Det er også derfor jeg er forvirret, fordi den har set sådan der ud 4 dage i træk. Test stregen er kraftig, men noget tyndere end kontrol stregen. Jeg har forsøgt at finde lignende indlæg, men uden at blive klogere. Jo det er en ægløsningstest ;-) ![]()
Svar
![]() |
20-01-2021 11:01
|
Godt skrevet
0
|
Synes den ser positiv ud. Har du taget billeder af de tidligere ægløsningstests? Du kan evt prøve at hente app'en Premom og lægge billederne derind. Det var en stor hjælp for mig 😊 Den dag den peakede havde jeg ægløsningsslim og Dagen efter den peakede fik jeg ondt i underlivet, så der var ingen tvivl ![]()
Svar
![]() Har 2 piger fra et tidligere forhold på 7 og 10 år. Mig og min nuværende kæreste, som ingen børn har, ønsker nu at blive forældre til et fælles barn.
Gravid august 2020 - MA i oktober 2020 - Udskrabning 6. november 2020. Venter bare på ægløsning, så kan komme igang igen. HCG senest målt til 53 den 7. december 2020.
Har 2 piger fra et tidligere forhold på 7 og 10 år. Mig og min nuværende kæreste, som ingen børn har, ønsker nu at blive forældre til et fælles barn.
Gravid august 2020 - MA i oktober 2020 - Udskrabning 6. november 2020. Venter bare på ægløsning, så kan komme igang igen. HCG senest målt til 53 den 7. december 2020.
|
20-01-2021 11:02
|
Godt skrevet
0
|
Prøv at tage en graviditetstest.. Nogle kan teste positiv på ægløsningstest i flere dage, men det KAN også betyde graviditet ![]()
Svar
![]() |
20-01-2021 11:15
|
Godt skrevet
0
|
Har du tilfældigvis pcos? For så kan det være derfor den altid er positiv 😊 ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Tami skrev : Det vil jeg helt sikkert prøve, tak! 🙏🏼 ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
KA87 skrev : Det ved jeg ikke. Har uregelmæssig menstruation, men har tænkt det kunne hænge sammen med en stressreaktion. Har fået en tid ved lægen og vil få det undersøgt, tak for svar. 🙏🏼 ![]()
Svar
![]() |
20-01-2021 12:50
|
Godt skrevet
0
|
Jeg ville også prøve med en graviditetstest, for det virker usandsynligt at teste så tydelig på ægløsning så mange dage i streg :) ![]()
Svar
![]() |
20-01-2021 12:50
|
Godt skrevet
0
|
Der er mange der tester positiv i flere dage, det er ikke unormalt. Det er derfor man skal regne med den første positive test.🙂 ![]()
Svar
![]() |
Anmeld til moderator
Nyeste blogindlæg
Mest læste debat
Nyeste artikler
Find den bedste dåbsgave hos Little HappyNår barnedåben nærmer sig, kan det være svært at finde ud af hvad man skal give den lille i dåbsgave. Hos Littlehappy finder du et bredt udvalg af passende gaver Læs mere |
|
Når amningen drillerHar du brug for hjælp til amningen eller gode råd, så kan du ringe eller skrive til Forældre og Fødsels Ammerådgivning. Det er gratis, uforpligtende og anonymt. Læs mere |
|
Få laser- eller rynkebehandling hos kosmetisk klinikLaserbehandlinger og rynkebehandlinger har vundet større og større indpas i Danmark de seneste par år. Derfor vil du også hurtigt opdage, at der er mange forskellige kosmetiske klinikker at vælge imellem, hvis du søger en kosmetisk behandling. Læs mere |
|
5G - Farligt eller ok?5G er forkortelsen for den 5. generation af mobilnetværk. Men er det farligt eller er det OK for os og vores børn? Mobilnetværket udvikles nemlig, så det kan følge med tidens behov for hurtigere hastighed, øget sikkerhed og større kapacitet, når det kommer til overførsel og udveksling af data. Læs mere |
|
COVID-19: Graviditet og fødselVi har samlet vigtig information til dig der er gravid, skal igennem en fødsel eller bare skal holde barsel under corona pandemien. For selvom vi er tæt på en afslutning er der stadig mange der vil lide under de restriktioner og forhold der er lavet på hospitalerne og rundt omkring i Danmark - og sikkert også længe endnu. Læs mere |
|
En fotograf til alle anledningerDer findes mange øjeblikke med ens børn, som man ville ønske kunne vare for evigt. Det er dog ikke muligt, men med et kamera eller med en fotograf kan man faktisk komme langt. Læs mere |
Nyeste blogindlæg
Nyeste artikler
Find den bedste dåbsgave hos Little HappyNår barnedåben nærmer sig, kan det være svært at finde ud af hvad man skal give den lille i dåbsgave. Hos Littlehappy finder du et bredt udvalg af passende gaver Læs mere |
|
Når amningen drillerHar du brug for hjælp til amningen eller gode råd, så kan du ringe eller skrive til Forældre og Fødsels Ammerådgivning. Det er gratis, uforpligtende og anonymt. Læs mere |
|
Få laser- eller rynkebehandling hos kosmetisk klinikLaserbehandlinger og rynkebehandlinger har vundet større og større indpas i Danmark de seneste par år. Derfor vil du også hurtigt opdage, at der er mange forskellige kosmetiske klinikker at vælge imellem, hvis du søger en kosmetisk behandling. Læs mere |
|
5G - Farligt eller ok?5G er forkortelsen for den 5. generation af mobilnetværk. Men er det farligt eller er det OK for os og vores børn? Mobilnetværket udvikles nemlig, så det kan følge med tidens behov for hurtigere hastighed, øget sikkerhed og større kapacitet, når det kommer til overførsel og udveksling af data. Læs mere |
|
COVID-19: Graviditet og fødselVi har samlet vigtig information til dig der er gravid, skal igennem en fødsel eller bare skal holde barsel under corona pandemien. For selvom vi er tæt på en afslutning er der stadig mange der vil lide under de restriktioner og forhold der er lavet på hospitalerne og rundt omkring i Danmark - og sikkert også længe endnu. Læs mere |
|
En fotograf til alle anledningerDer findes mange øjeblikke med ens børn, som man ville ønske kunne vare for evigt. Det er dog ikke muligt, men med et kamera eller med en fotograf kan man faktisk komme langt. Læs mere |