Close
Log Ind Opret Bruger

brunt udflåd

  • 14 august 2018, 09:05

    hej piger jeg er gået 4 dage over mens tiden. igår fik jeg brunt udflåd og idag er der ingenting. udover ømme bryster. Kan det være tegn på graviditet. Jeg har ikk testet endnu da min mens de sidste par måneder er blevet forsinket 

    Jeg sku gerne være 4+6. 

    14. august 2018 kl. 09:23

    Tag en test ???? 

    Jeg oplevede også brunligt udflåd omkring at jeg skulle have min menstruation, men mine teste var fine positive ???? 

    14. august 2018 kl. 09:27

    Jeg er så nervøs for der ingenting er ???? men ja det er den eneste måde at finde ud af det på

    14. august 2018 kl. 09:29

    Hanne1111 skrev :

    Jeg er så nervøs for der ingenting er ???? men ja det er den eneste måde at finde ud af det på

    Det er det nemlig ???? jeg krydser fingre for dig, meld endelig tilbage hvordan det ser ud ????????

    14. august 2018 kl. 10:07

    Jeg har aldrig oplevet at have brunt udflåd i stedet for mens. Men fra da jeg var 5 uger henne og indtil nu (13+3), har jeg haft brunt/sandfarvet udflåd. Lægen siger det åbenbart er helt normalt. Selvom jeg var bange i starten. Men h*n lægger derinde og hygger ❤️

    14. august 2018 kl. 10:48

    Jeg har li taget en test men synes man kan ane en streg som er ved at komme men meget utydeligt. Jeg ved ikk hvorfor jeg ikke kan lægge et billede ind 

    14. august 2018 kl. 11:32

    Forsigtig tillykke ❤️. Du er nok ikke så langt henne som du havde regnet med. Prøv igen om et par dage

    14. august 2018 kl. 12:14

    Jeg tror ikk den er der. da jeg begynder at få brunt og lyserødt blødning men meget meget lidt. kun når jeg li tørre med et stykke papir. Jeg har os ondt i lændet

    Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.